Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1596
Skal på en konsert, og tenker dette er den beste metoden. Bryr meg egentlig ikke om det smaker godt eller noe, så lenge det funker.

Og hvilken dosering burde jeg ta? Har ikke røyket fast på nesten 2 måneder bortsett fra sist uke hvor jeg røyket hver dag. Røyket fast i ca 1 år før dette.

Vil også helst kunne lage de litt diskret slik at de andre i huset ikke merker det
Sist endret av Kawngle; 19. oktober 2015 kl. 13:29.
Om jeg ønsker lang effekt fra hasj pleier jeg å røyke 0.3 og spise 0.4-0.5 .
Da pleier jointen å avta når magen setter igang og jeg har en fin jevn buzz i 4-5 timer.

Hasj er oralt aktivt rett ut av klumpen, mens grønt trenger noe bearbeiding som f.eks Cannabutter
Trådstarter
23 2
Sitat av En deling Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg var på jakt etter, takk skal du ha!

Sitat av En deling Vis innlegg
[url]Om jeg ønsker lang effekt fra hasj pleier jeg å røyke 0.3 og spise 0.4-0.5 .
Da pleier jointen å avta når magen setter igang og jeg har en fin jevn buzz i 4-5 timer.

Hasj er oralt aktivt rett ut av klumpen, mens grønt trenger noe bearbeiding som f.eks Cannabutter
Vis hele sitatet...
Dette må jeg prøve ved en senere anledning. Må desverre unngå å røyke i dette tilfellet da.

Noen som har tips til dosering for en konsertsituasjon?
1 gram brunt blandet ut i en kopp kakao. Da er jeg fjern en hel kveld. Det blander seg ikke helt ut, og legger seg delvis som klumper i overflaten. Smaker ganske vondt, men sjokoladen tar noe av brodden av det. Har også spist brunt uten utblanding. Funker det også, men du blir seig på tenna, og det kan være litt ekkelt. Det tar litt tid før effekten kommer, så det er fare for å bli fristet til å ta mer.
Sitat av kayende Vis innlegg
1 gram brunt blandet ut i en kopp kakao. Da er jeg fjern en hel kveld. Det blander seg ikke helt ut, og legger seg delvis som klumper i overflaten. Smaker ganske vondt, men sjokoladen tar noe av brodden av det. Har også spist brunt uten utblanding. Funker det også, men du blir seig på tenna, og det kan være litt ekkelt. Det tar litt tid før effekten kommer, så det er fare for å bli fristet til å ta mer.
Vis hele sitatet...
Dette er ca like effektiv som å bare spise hele klumpen. Du trenger noe fett som THCen kan feste seg til.
Lest at THC må varmes opp for å bli aktivt. Uten at jeg kan si om det stemmer.
Om du bruker skje- og yoghurt metoden må du passe på at du ikke påfører for mye varme, da THC'en vil fordampe Ellers funker metoden relativt greit, har gjort det selv noen ganger.