Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 8451
hei fikk resept fra legen på 150mg tramagetic retard pga smerter i foten.

det jeg lurer på:
hvordan er det å blande de med alkohol?
hvor mange må man ta for å få en fin rus?
det er depottabletter så lurer på om det blir bedre effekt om jeg knuser de å putter de i sigarettpapir å svelger de?

er sikkert tidligere tråder men er ny her så har ikke lært å navigere siden enda
Hei Rusisus.

Dette er bare min erfaring, så det er ikke sikkert det gjelder for andre: jeg synes ikke alkohol forsterker rusen, heller motsatt.
150 mg tramadol er ganske mye som enkeltdose, tatt i betraktning at man som regel vil ha en anbefalt maks døgndose på ikke mer enn 400 mg tramadol.

Jeg personlig får kick av så lite som bare 50 mg Tramadol (riktignok ikke depottabletter). Og, igjen bare min erfaring, så synes jeg man får en større effekt om man tar en paracet samtidig. Så jeg tror du vil få en rus av én tablett alene, om du knuser den med en hammer og svelger det.
200 mg tramadol er en fin begynnerdose. Hvis du aldri har prøvd det før funker det muligens med 150 mg også. Knus depottabletten, og legg pulveret i sigarettpapir og svelg det. For all del ikke prøv å snorte det eller røyke det, siden tramadolen må gjennom leveren for at du skal få noe funk.
fleinsopp mente det funket dårligere med alkohol, er dette sant?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har én Tramagetic Retard 100mg liggende, og lurte på om denne vil gi noe form for rus. I så fall, hvordan kan jeg få mest mulig ut av den? Vil jeg føle meg opplagt til jobb i morgen tidlig om jeg tar den nå?
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er tramagetic retard 100mg iforhold til tramadol 50mg?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen forklare meg logikken med å pakke det inn i papir? Bruker en pakke 100mg retard pr mnd (give or take), men skal jeg ha en "vanlig 50mg" så bare tygger jeg en halv tab. Funker som snus.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen forklare meg logikken med å pakke det inn i papir? Bruker en pakke 100mg retard pr mnd (give or take), men skal jeg ha en "vanlig 50mg" så bare tygger jeg en halv tab. Funker som snus.
Vis hele sitatet...
Folk liker vel ikke smaken, men jeg skjønner ikke greia, det smaker jo ikke så ille og hele opplevelsen av smak varer i 3 sekunder. Snodige skapninger.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og vil ikke det drepe effekten av å knuse den?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er dette kontra tramadol 50mg?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tramadol er tramadol, 100mg er dobbelt så mye som 50. Retard er det samme som depot, altså at tabletten løses opp ila 8-12 timer. Knus/tygg om du vil ha alt på en gang. Personlig skjønner jeg det ikke, får null rus av de (blir bare bedøvet). Men jeg har vel spist noen hekto de siste årene så det er kanskje ikke så rart?