Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1291
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Slår disse ut på test hos politiet? Regner med det slår ut hvis man sender det til lab, men tenker på "vanlig" test som politiet tar
Meg bekjent så slår det ut på amfetamin men jeg er ikke 100% sikker
Ganske sikker på at det slår ut som amfetamin ja. Men ut i fra hva jeg har lest her på freak opp igjennom tidene, så er vel amfetamin relativt kjapt ute av kroppen mtp sporing og reststoffer?
Mener å ha hørt at man er clean bare noen få dager etter bruk, men ville ikke tatt dette for god fisk helt uten videre, selvsagt.
Er det ikke slik at de må kjøre tester spesifikt rettet mot sånnt om de skal finne noe, og at det ikke slår ut på "vanlig" blod og urinprøve?
Det vil slå ut på methylfenidat om den tester for det. Selv om det er virkningsmessig beslekta med amfetamin er det strukturelt temmelig forskjellig.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takker for svar