Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2207
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte fire rivotril nede på brugata ista. De ser falske ut med tykt press og er ifra romansk glass. Gikk fra 2 halvlitere-edru og overjustert på speed til absolutt dritings og spyende, snøvlende og sjanglende på få minutter. Tok en solid dose speed bare 3t siden og burde være våken men klarer nesten ikke holde meg våken. Kan det være fenetanyl? Jeg er jo klar i hodet og kan tenke klart. Tør ikke legge meg selv om det er alt kroppen vil. Skulle hatt noen råd, og gjerne noen tanker om hva den pillen egentlig var.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gikk fra 2 halvlitere-edru og overjustert på speed til absolutt dritings og spyende, snøvlende og sjanglende på få minutter.
Vis hele sitatet...
Når du sier det sånn så høres det ut som det faktisk er benzo du har fått i deg da. Kanskje en av de mer potente rc benzoene?


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok en solid dose speed bare 3t siden og burde være våken men klarer nesten ikke holde meg våken. Kan det være fenetanyl? Jeg er jo klar i hodet og kan tenke klart.
Vis hele sitatet...
Men, når du sier det sånn så kan det faktisk høres ut som fentanyl. Man blir skikkelig sløv av fent. De to utsagnene er liksom litt motstridene, så jeg skjønner ikke helt greia.
Sist endret av Alge; 22. november 2019 kl. 03:41.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sliter liksom også litt med å trekke inn pusten av meg selv. Er litt noya nå, og om det var ekte benzo burde jeg jo ikke hatt noya?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter liksom også litt med å trekke inn pusten av meg selv. Er litt noya nå, og om det var ekte benzo burde jeg jo ikke hatt noya?
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk hatt en av mine værste panikkanfall ever på ganske høye doser benzo uten toleranse, så om du har noia for livet ditt så skal du ikke se bort ifra at du kan få noia uansett.

Det med pusten er skummelt, det er sånn det kjennes ut å ha tatt en litt for stor dose opiater, men det kan llikså godt bare være for du har noia. Det kjennes litt på samme måte da. Er du i tvil på om livet ditt er i fare eller ting blir verre så ring legevakta asap!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tenker at det kanskje bare var et RC benzo eller opiat som gjorde meg veldig sløv en periode. For på angsten hjalp det jo fint lite, så clonazepam var det ikke. Føler meg bedre nå, det kan jo hende mye av symptomene var angst etter den sterke effekten, men er det noen som kan ha noen lure ideer om hva det kan ha vært i pillen?
Er ikke godt å si hva det kan ha vært. Er rusen fra de på veg ned? Hvor lenge varte det?
Fentanyl varer dog ganske kort (en til noen få timer) kort peek og kjapp onset, så om du ikke har seila om innen nå så tviler jeg sterkt på at du kommer til å gjøre det, men det skader ikke å ringe legevakta om du er i tvil selvfølgelig.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Er ikke godt å si hva det kan ha vært. Er rusen fra de på veg ned? Hvor lenge varte det?
Fentanyl varer dog ganske kort (en til noen få timer) kort peek og kjapp onset, så om du ikke har seila om innen nå så tviler jeg sterkt på at du kommer til å gjøre det, men det skader ikke å ringe legevakta om du er i tvil selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Okei da høres det jo ut som fenetanyl. Tar en pils nå for å roe ned. Føler meg mye bedre men fortsatt uggen i kroppen skjelven og tung i pusten (og svimmel)
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det skummelt å gå på brugata for å prøve å kjøpe en ekte rivotril der nå? er det stor sjanse for å bli rana og banka osv? er det en gang folk der?
Aldri opplevd rivotril med fentanyl eller noe liknende i.
Og jeg har ha handlet mye rivo til meg selv der..!

Enten ordentlig funk, ingen funk eller annerledes funk på grunn av RC benzodiazepin i stedet for clonazepam.

Hvis det stemmer at det er fentanyl oppi kommer det til å bli katastrofe, for narkisene der nede kaster i seg både fem, ti og femten + rivotril sekundet de har kjøpt dem.

Er som regel tomt der på natten, og de som er der klokken 0400 vil du ikke ha som selskap.
Sist endret av krystallkongen; 22. november 2019 kl. 05:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor trygt det er å gå med dit må du nesten bare vurdere, en kompis ble faktisk rana i Oslo igår kveld, litt usikker på hvor og nå gikk han med dyre klær og slikt på så kan være det var derfor han ble rana men man vet jo aldri med disse drittunga (drittunger siden de ofte er under 16/18 år)
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg helt fin nå. Ikke noe noya. Bare sliten. Snart natta.
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ut som rivotril. Ikke noe med den virkningen som du ikke hadde fått av norske rivotril hvertfall. Noiaen er speeden sin skyld
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det skummelt å gå på brugata for å prøve å kjøpe en ekte rivotril der nå? er det stor sjanse for å bli rana og banka osv? er det en gang folk der?
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke folk der om natta, kanskje en somalier ser at du loker fra avstand og utnytter rusen din til å rane deg.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg hadde full angst og følte meg egentlig bare veldig ekkel igår. Jeg vet ikke om det var noe feil med pillene heller, jeg har spist små biter av dem i etterkant og det virker egentlig bare som om de virker som de skal. Siden jeg fremdeles er speeda og er i full rulle med å vaske rommet 10 timer etter siste dose kan jeg vel gå ut ifra at det var meth jeg fikk i meg. Noen som kan gi meg et estimat på når energinivået synker og jeg kan sove igjen?
Er du for rusa så er det farlig å gå dit. Men da er det jo farlig å gå noe sted i heletatt. Så..
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
På dagtid så er det vel omtrent helt trygt å handle rivo av folk?
Tryggere enn midt på natten hvertfall. Hvorfor ikke prøve å ordne noe annet beroligende hvis de rivoene du spiste i går var så skumle?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
På dagtid så er det vel omtrent helt trygt å handle rivo av folk?
Vis hele sitatet...
Ja
Fentanyl er det neppe. Du fikk bare smake på ekte kraftig benzo
Fentanyl burde vel TS også merket godt i form av eufori, kløe og bittesmå pupiller? Regner med at det har samme effekter som andre opiater.

Enig i at det høres usannsynlig ut. Tror Sluzzz over meg her har rett