Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2772
Hei!

Før fikk man jo tak i SpendOn VISA, som man ikke trengte å aktivere. I disse 1984 tider skal de jo ha full kontroll med alle dine aktiviteter, og snart må vel vi alle møte på politistasjonen en gang i uken for å avlegge rapport på hva man har gjort den siste uka.

Så i går kjøpte jeg meg et Paygoo Mastercard, men visste ikke at man måtte sende SMS med aktivering. Det er uaktuelt, så jeg lurte på om noen har en lur måte å aktivere kortet uten å knytte tlf nummeret mitt til det?

Mvh

Kjell
Spør en tilfeldig person om du kan låne telefonen hans, fordi du må sende en viktig SMS, i og med at du har mistet din mobil.

Husk at dette er veldig dårlig gjort, så vurder det nøye.
Sist endret av Stingray; 27. oktober 2018 kl. 15:05.
Ja...det er jo ikke så greit. Finnes det ikke en tjeneste på nett hvor man kan sande SMS lenger anonymt heller?
Sitat av satkingno Vis innlegg
Ja...det er jo ikke så greit. Finnes det ikke en tjeneste på nett hvor man kan sande SMS lenger anonymt heller?
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd. Fant ingen gode tjenester som ikke koster skjorta.
https://getfreesmsnumber.com/ gå på denne siden og velg et nummer som er i europa , så går du på paygoo nettsiden , og legger du til det nummeret til det nummeret som du har på kortet ditt. sånn gjør jeg det i hvertfall.
Noen som har forsøkt å bruke utenlandske kontantkort? Det er ennå noen land som ikke krever ID for bruk av kontantkort. Tror Sverige feks har det fortsatt. Bare husk å ikke bruke det kontantkortet i din vanlige mobil. Skaff en brukt gammal haug av en mobil eller kjøp en helt ny billig en som du betaler kontant.
Sitat av random67489 Vis innlegg
Noen som har forsøkt å bruke utenlandske kontantkort? Det er ennå noen land som ikke krever ID for bruk av kontantkort. Tror Sverige feks har det fortsatt. Bare husk å ikke bruke det kontantkortet i din vanlige mobil. Skaff en brukt gammal haug av en mobil eller kjøp en helt ny billig en som du betaler kontant.
Vis hele sitatet...
lycamobile i nederland og tyskland krever heller ikke ID.
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
https://getfreesmsnumber.com/ gå på denne siden og velg et nummer som er i europa , så går du på paygoo nettsiden , og legger du til det nummeret til det nummeret som du har på kortet ditt. sånn gjør jeg det i hvertfall.
Vis hele sitatet...
Får bare feil i kunde-id. Mulig dette funker kun på dem du kan fylle opp igjen? Jeg har et pre paid kort...vet ikke om de kun godtar sending av SMS som aktiveringsmetode...for jeg ser at de krever årsavgiften på 95,- når jeg forsøker å aktivere ved innlogging på konto. Skulle ikke være noe årsavgift på pre-paid.

Når jeg ser nærmere så står det "Legg til Reload kort" på Min Side på Paygoo. Så det funker nok sikkert bare med dem man kan fylle opp igjen ja. Får skaffe meg et slikt i stedetfor, og bruke det andre til å handel andre steder da,
Sist endret av satkingno; 28. oktober 2018 kl. 12:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av satkingno Vis innlegg
Får bare feil i kunde-id. Mulig dette funker kun på dem du kan fylle opp igjen? Jeg har et pre paid kort...vet ikke om de kun godtar sending av SMS som aktiveringsmetode...for jeg ser at de krever årsavgiften på 95,- når jeg forsøker å aktivere ved innlogging på konto. Skulle ikke være noe årsavgift på pre-paid.

Når jeg ser nærmere så står det "Legg til Reload kort" på Min Side på Paygoo. Så det funker nok sikkert bare med dem man kan fylle opp igjen ja. Får skaffe meg et slikt i stedetfor, og bruke det andre til å handel andre steder da,
Vis hele sitatet...
det funker med meg med sånn pre paid kort altså
Snodig. Får bare feilmelding her. Feil i kunde ID

Vel, ellers takk for hjelpen!
Sist endret av satkingno; 28. oktober 2018 kl. 16:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.