Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1389
Jeg driver å trapper ned på tramadol, men en ting som er litt irriterende er at jeg kun har 50mg kapsler, så den siste tabletten er vanskelig å kutte. Jeg kan åpne kapselen og helle ut f.eks. halvparten, men har ikke så mange kapsler igjen så er kjipt å kaste en halv tablett hver gang, og det er også vanskelig å beregne hvor mye jeg skal helle ut.

Jeg vet at med LSD så er det vanlig å blande ut i vann for å enklere dosere, jeg lurer på om det er mulig å gjøre dette med tramadol også? Er det isåfall noen grense på hvor lenge det kan være i vann før det inntas?

Ideelt sett så skulle jeg ha regnet ut en nedtrappingsplan og hatt det i merkede vannflasker, slik at jeg hadde sluppet å dosere hver dag, men bare kunne tatt oppmerkede flasker hver dag for en uke. Er dette mulig?
pakk den i rizla/dopapir og spis det? er vell ikke værre en det?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det løser ikke doseringsutfordringen hans.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det løser ikke doseringsutfordringen hans.
Vis hele sitatet...
Neivel, hvorfor ikke? Sure, veldig styrete å måtte veie opp for å putte det i papir.

TS, ja du kan kjøre volum dosering sånn som med lsd. Hvor mye tenker du å trappe ned om gangen ca? Skal sies at det er lite lurt å blande lsd med vann når man mikrodoserer, i alle fall det vannet man har i springen
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Usikker, vert avhengig av tramadol 4 ganger, og vert et helvete og slutte hver gang.
Har alltid bare kjørt cold turkey da. Lå som regel på 400-600mg daglig i 6-12 mnd så slutt, før jeg starta igjen.

Om du har tilgang på kratom så hjelper det mot abstinensene, samme med imodium mot diare. Men siden tram også går på seratoninen i haue så blir deprimert og får litt brainzaps, jeg fikk hvertfall det av cold turkey. Mot det hjalp frisk luft, masse mat + vitaminer + fiske olje
Det er vannløselig, så det høres ut som en bra plan
bare tøm ut pulveret og vei det og så ta halve i rizla papir
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Om du har tilgang på kratom så hjelper det mot abstinensene
Vis hele sitatet...
Kratom er supert! Det er selvsagt også vanedannende, men Tramadol har en laaaang rekke med forskjellige mekanismer, noen av dem kan være svært ubehagelig. Kratom binder seg kun til opioid reseptorene, og delvis som antagonist for NMDA, så det blir nesten som en mye mildere og naturlig versjon av Metadon :-)

Kratom kan også kjøpes iform av ekstrakter, som minimerer mengen volum og gjør det enklere å lure over grensen. Det gror som ugress i Thailand og Indonesia. Regjeringen i Thailand prøvde å fjerne Kratom, for å tvinge folk over til Opium, men det klarte dem ikke.

Og kun for å legge til litt ekstra info, så kan man få sterk rus av Kratom. En gang tok jeg for mye, og det føltes ut som første gangen jeg prøvde Metadon eller hadde tatt meg et skudd med Dolcontin. Helt Seriøst!
Sist endret av Mexxy; 30. august 2018 kl. 15:50.