Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 8988
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Noen andre enn meg som har sett disse klippene om den ultrakristne menigheten i USA?
De reiser rundt for å plage familiene til døde soldater, og kaller alle soldatene for homser.

De sier at Gud hater alle untatt de selv.

Jeg syntes det er helt sykt... Hva mener dere?



http://www.youtube.com/view_play_lis...4D8BDDB1CF54A0
Sist endret av Tomacco; 3. mai 2009 kl. 14:00.
Er dette en dokumentar, eller bare noen spredte klipp? Har hørt om det de holdet på med, og kunne tenke meg å se en dokumentar om saken.

(Forøvrig er det en ganske skrudd tanke familien/sekten har fått for seg. De kunne vært interessant å se hvordan de klarer å koble det de holder på med til kristendommen...)
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Trådstarter
Linken er en dokumentar om menigheten.
Sitat av Tomacco Vis innlegg
Linken er en dokumentar om menigheten.
Vis hele sitatet...
Ah. Ok. Youtube fungerer litt dårlig her jeg sitter, så får sjekke dem med en senere anledning...
Det er et godt bevis på hva som skjer om man blander religion og rav gale mennesker....eller mennesker generelt med religion
Sist endret av tafsern; 3. mai 2009 kl. 14:15.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hvorfor har de så mye imot homofile egentlig?
Konservative kristne... "God hates America, America is doomed. You raised your brat for the devil, you love fags!"

Helt sinnsykt...
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvorfor har de så mye imot homofile egentlig?
Vis hele sitatet...
Fordi det visstnok står i Bibelen at homofili er imot deres religion.
Sitat av obskøn Vis innlegg
Fordi det visstnok står i Bibelen at homofili er imot deres religion.
Vis hele sitatet...
Homofile lager ikke barn som kan oppdras til å føre relgionen videre, derfor er dette en stor synd. Som vi vet så foregår den aller største rekrutteringen via indoktrinering av små barn, dette gjelder forsåvidt alle religioner.
Sitat av obskøn Vis innlegg
Fordi det visstnok står i Bibelen at homofili er imot deres religion.
Vis hele sitatet...
Det står og i bibelen at man ikke skal stjele eller drepe.. hvorfor går de ikke til fengselet å driter på de som sitter der?
Sitat av snki Vis innlegg
Det står og i bibelen at man ikke skal stjele eller drepe.. hvorfor går de ikke til fengselet å driter på de som sitter der?
Vis hele sitatet...
For de vill nok sannsynligvis få mer oppmerksomhet av slenge dritt til familier som har fått et familiemedlem tvangsendt i noen andres krig.
synes det er litt morsomt at di siterer bibelen hele tiden. for det viser jo hvordan man blir vis man tar bibelen bokstavelig.
Så dette for bare noen timer siden og har filosofert litt over det.
Dette er nok noen av de sykeste menneskene her i verden som kaller seg kristne.
dette er ganske enkelt uthengning av mennesker som i bunn og grunn ikke har gjort noe galt. men de av dere som har sett dette la sikkert merke til at forbipasserende ikke akkurat var så enige med dem. noe som viser hvor liten støtte de har i lokalmiljøet.
dette er nok det nærmeste man kommer kristenekstremisme.

Må nok si meg enig med trådstarter i at dette er sykt!
Synst bare at det er tragisk jeg , men det går jo ikke an å ta relegiøse fanatikere seriøst.
Jeg har allrespekt for at eldre folk er kristne å gå i kirka , bedehus eller lignende , å at de ikke liker at noen banner,
Men at de skal endre hele livstilen sin å må leve 100% opp til livsynet sitt er "litt" for mye.

Jeg mener at hele greia med relegion er noe som er laget av mennesker for å hjernevaske folk for å få makt over de,
Så for å sitere noe fra filmen Zetgeist som er veldig bra sagt : "Religion ,the greatest story ever told".
Vel vel ,det er en grunn til at jeg er ateist
Sist endret av Bowman; 3. mai 2009 kl. 21:39.
Det er skremmende å se hvor stor effekt en mann (Patriarken i denne familien) kan ha på familien når han forteller sine barn om vranglæren sin.
Husker jeg så denne dokumentaren for en stund siden og ble oppgitt av disse ekstremistenes holdninger. Jeg har lagt ved noen linker til mer lesestoff om de det gjelder. Sjekk også ut andre Louis Theroux-dokumentarer, mye god underholdning. (Legg merke til at URL til WBC er godhatesfags.com...)

Westboro Baptist Church på Wikipedia
Westboro Baptist Church
Fred Phelps på Wikipedia
Kan noe si meg akkuratt hvor i bibelen det står at homo-ekteskap ikke er lov?
Sorry for det helt latterlig lange innlegget, visste ikke at videoer ble putta inn i innlegget. Fjern det hvis det blir for mye. Her er forresten alle delene i dokumentaren på youtube.[url="http://www.youtube.com/watch?v=gSFrNOnvtls"]

YouTube - The Most Hated Family in America (1 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (2 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (3 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (4 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (5 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (6 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (7 of 8)
YouTube - The Most Hated Family in America (8 of 8)
Sist endret av HossCarter; 3. mai 2009 kl. 22:21.
Sitat av Cyan Vis innlegg
Kan noe si meg akkuratt hvor i bibelen det står at homo-ekteskap ikke er lov?
Vis hele sitatet...
Alt etter hvordan du tolker bibelen.

Samme som at det ikke finnes noe i bibelen som tilsier at paven skal ha den maktposisjonen som han har.

Folk tolker bibelen for makt og penger.
Sist endret av HStern; 3. mai 2009 kl. 22:19.
forferdelig, rett og slett forferdelig.

mon tro hva som hadde skjedd hvis en av sønnene hennes hadde stått frem som homofil...
Jeg har sett den dokumentaren der, og har vanskelig for å se at den har noe som helst med kristendom å gjøre.
Kristendom er nestekjærlighet. Det finnes ikke i den sekten.
syntes det var litt komisk, det som sto i kommentarfeltet på part 1 eller 2.
At liksom sønnen heter Gabriel, Men det høres ut som "Gaybriel"

Det er så tragisk latterlig hvor langt noen mennesker går med sin religion. Altså, "Du kommer til å havne i helvete sier de" - Men i bibelen står det jo, at bare gud kan dømme.

Eller, det med de familiene som velger å la barnet som er dødssykt være hjemme, og be for det for at det skal hjelpe. Istede kunne de liksom tenkt litt lengre og kanskje tenkt at gud skapte mennesker, for at de skulle lage medisin, som de så skulle bruke.
Fy faen
Det er jaggu ikke bare muslimene som har sine råttne egg nei. Stakkars barn!

Han sjefsnissen var jo bare autoritær ignorant. Prøvde ikke engang å forsvare synspunktene sine. Bare synd han journalisten var en pyse, han virket jo redd gamlingen.

Å stille opp i begravelser, når folk er på sitt svakeste, på den måten?

Fy fan jeg spyr!!
Sist endret av Rakkern; 4. mai 2009 kl. 00:44.
Slike mennesker er bare å overse. De elsker oppmerksomhet, og de elsker å sjokkere. Og uansett hvor sterke motargumenter vi kan komme med, så vil de bare bli ledd av. Man kan ikke omvende slike. Bare det enkeltindividet kan omvende seg selv.
Kodus til programlederen, for den mannen har tålmodighet!
Digital nomade
trippy's Avatar
Hu hadde trolig drept han, syke jævel.
De hjernevasker barna sine, hindrer de i å få en naturlig oppvekst. Hele gruppen er jo imot menneskerettighetene, så hvorfor gjør ikke myndighetene noe?

De virker rett og slett dumme. ''And now we are going to the jew-church..''
Etter å ha sett denne BBC dokumentaren ang Westboro Baptist Church satt jeg igjen med et spørsmål. Hvordan finansierer de alle disse aktivitetene? Dette er mennesker som reiser over land og strand for å plage familiene til soldater som har gått bort. Etter litt research fant jeg ut dette:

Det har seg sånn at hvert eneste medlem i sekten (det er diskuterbart hvorvidt det er ekstrem kristendom eller en sekt) må betale sekten 10% av deres årlige inntekter. Dette er mennesker som ikke bare er smarte men også veldig ignorante. Jeg mener det er nevnt i filmen at størsteparten av de eldre i sekten (og familien) er advokater. Dette forklarer pengesituasjonen. Hva som skjer er at hver gang disse menneskene drar ut for å protestere mot soldater og amerika provoserer de mer eller mindre alle rundt seg. For hver gang et medlem av kirken blir skadet blir et søksmål sendt mot personen/personene som skadet den. Her har du inntektskilden. Søksmål for flere hundre tusen dollar blir slengt imot Militæransatte, privatpersoner, mer eller mindre alle som kommer i deres vei. De vinner, de er gode på det de gjør, og derfor blir kirken holdt levende og turene holdt levende.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Rakkern Vis innlegg
Det er jaggu ikke bare muslimene som har sine råttne egg nei. Stakkars barn!

Han sjefsnissen var jo bare autoritær ignorant. Prøvde ikke engang å forsvare synspunktene sine. Bare synd han journalisten var en pyse, han virket jo redd gamlingen.

Å stille opp i begravelser, når folk er på sitt svakeste, på den måten?

Fy fan jeg spyr!!
Vis hele sitatet...
Vel, han hadde vel grunn til å være redd også, kanskje dumheten er smittsom.

Når det gjelder hele greia; I am sickened and disgusted.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Cyan Vis innlegg
Kan noe si meg akkuratt hvor i bibelen det står at homo-ekteskap ikke er lov?
Vis hele sitatet...
Er litt usikker på hvor men jeg vet fordi jeg har lest det at det står noe som dette her. Vis en mann gjør med en mann som en kvinne skal han steines til døde for di det er motbydelig.
De kan stå veldig mye rart i bibelen, alt etter hvordan man tolker det.
"Hva mener dere?"

HVILKET SVAR FORVENTER DU, TRÅDSTARTER?

*** laster ned hele dokumentaren, og toaster en dvd ***

*** Henter 3D-briller og popcorn ***

underholdning, here i come...
Jeg er sint og skremt akkurat nå. Hvordan disse gale menneskene har unngått søksmål er jo utrolig. Hadde jeg vært naboen til disse hadde jeg gjort alt i min makt for at de skulle vært redde for og forlate huset, konstant satt på en platespiller som kalte dem homser hele gjengen(ikke fordi jeg er imot homofili, men det er nok det som hadde såret dem mest) og spilt dette døgnet rundt!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Sitat av murloc Vis innlegg
Hvordan disse gale menneskene har unngått søksmål er jo utrolig.
Vis hele sitatet...
De har ikke unngått søksmål
Syke folk... Snakk om respektløshet. Å møte de pårørende i en begravelse med et slikt budskap... at det går ann!
¨

Sitat av Kramer Vis innlegg
De kan stå veldig mye rart i bibelen, alt etter hvordan man tolker det.
Vis hele sitatet...
Ja... ska si meg ganske enig i det... litt offtopic da, men du kan jo ta en titt på denne f.eks.:

Sitat av http://www.bibel.no/Hovedmeny/Nettbibelen.aspx?book=GEN&chapter=19&verse=30
Lots døtre
30 Fra Soar drog Lot opp i fjellet og slo seg ned der sammen med sine to døtre; for han torde ikke bli i Soar. Så bodde de i en fjellhule, han og de to døtrene. 31 Den eldste datteren sa da til den yngste: «Far er gammel, og det fins ikke en mann her i landet som kan ha omgang med oss på vanlig vis. 3 Mos 18,7 viser til 3 Mos 18,7ll32 Kom, la oss gi far vin å drikke og ligge med ham, så vi kan holde ætten oppe ved ham!» 33 Samme kveld skjenket de sin far vin, og den eldste gikk og la seg hos faren. Han merket ikke at hun la seg, og heller ikke at hun stod opp. 34 Dagen etter sa den eldste til den yngste: «Hør her, i natt lå jeg med far. Nå gir vi ham vin å drikke i kveld også. Gå inn og legg deg hos ham, så vi kan holde ætten oppe ved ham!» 35 De skjenket sin far vin den kvelden også, og den yngste gikk og la seg hos ham. Han merket ikke at hun la seg, og heller ikke at hun stod opp. 36 Nå skulle begge Lots døtre ha barn med sin far. 37 Den eldste fikk en sønn og kalte ham Moab. Fra ham stammer moabittene, som ennå er til. 38 Den yngste fikk også en sønn og kalte ham Ben-Ammi. Fra ham stammer ammonittene, som ennå er til.
Vis hele sitatet...
Fy faen skyt hele den stygge familien
Kan noen kyndige fra dette utrolige forumet være så snill å fucke opp nettsidene deres? Jeg tar WBC sitt sitat: America is doomed. Ja, det er det faen meg når de kan fostre folk som WBC!
Sist endret av Hegepuppemasør; 2. juni 2009 kl. 00:09.
var litt morsomt med han som var utenfor familien, før han ble med i kirken var han en journalist :P
Louis så litt betvilt ut da
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Fra 8:14 (del to) " There's no logic in that!, actually there's plenty of logic in that.... anybody who's in the news who supports the filthy fh fag agenda.. we'll make a sign about"

Må si at det var _veldig_ Logisk...
Beste løsningen vil være å ikke gi dem oppmerksomhet i hele tatt.
er kanskje off-topic, men synes Jesus Camp er værre enn Westboro Baptist Church.
http://www.youtube.com/watch?v=ujS6U...C57718&index=0
▼ ... over et år senere ... ▼
Louis Theroux reiste tilbake til westboro i år

http://www.youtube.com/watch?v=ticxD0GfewA
Sitat av Todos80 Vis innlegg
Louis Theroux reiste tilbake til westboro i år

http://www.youtube.com/watch?v=ticxD0GfewA
Vis hele sitatet...
Kan legge til at denne "menigheten" rapporterer at de vil komme til Norge for å protestere/markere seg under flere av begravelsene etter terrorangrepet!

http://www.dagbladet.no/2011/08/02/n...riks/17533856/
Jeg syntes politimannen oppsummerte det godt:

- Hvis de gjennomfører det de truer med, så kan jeg bare bekrefte at det er en av verdens mest dårlige ideer for øyeblikket, sier Johan Fredriksen, stabssjef ved Oslo politidistrikt, til NRK.
Vis hele sitatet...
Hva faen var vell det eneste jeg tenkte etter å ha lest reportasjen om Westboro Baptist Church.. Og at de demonstrerte bl.a. i en 9 år gammel jentes begravelse. Fikk bare en sterk hat følelse for disse.
Må jo være en gjeng skrudde idioter.. Jeg mener, hadde det vært min datter/sønn eller andre slektninger/venner, og de har vist slik respektløshet, uvitenhet og idioti, hadde jeg mest trolig gått til fysisk angrep..
hahahah,
http://www.youtube.com/watch?v=bOrz5k0jWdU @3:40 til 4:00

"fags should die; oh this is my son, gaybriel"
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Kan legge til at denne "menigheten" rapporterer at de vil komme til Norge for å protestere/markere seg under flere av begravelsene etter terrorangrepet!
Vis hele sitatet...
Har ingen banka dritten av disse tullingene ennå?
Tror de er masters of trolling irl
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Unnskyld at jeg sier det, men hvert og hver eneste medlem av westboro-church eller hva enn navnet var, burde vært skutt.