Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2987
Tenkte jeg skulle dele en litt morsom opplevelse jeg hadde i ungarn i sommer.
Der jeg var på ozora festival ( www.ozorafest.hu ) ,det er en stor festival langt ute på lansbygda for de som ikke vet det.
Det hele startet faktisk dagen før,
jeg og en kompis fikk i oss en lapp hoffmann vær og hadde en veldig behagelig tur rundt på festival området.
Festivalen hadde ikke begynnt enda,
Så vi gikk rundt å så på folk som satt opp campene sine og prøvde bli kjent med folk som var der.
Noe vi ikke lykkes særlig bra med i å med at ingen snakket norsk der eller særlig godt engelsk, å vi var rusa=).
Dagen etter er det jeg får en av mine til nå sprøeste opplevelser.
Det hele starter med at jeg spiser to hoffman lik den jeg spiste dagen før, men merket ingen ting.
Regnet med at det ikke skulle fungere like bra siden jeg spiste en dagen før.
Skuffet å sliten(hadde ikke sovet mye dagen før) setter jeg meg i chillouten på festivalen der jeg får tak i tre hoffman til som jeg spiser en etter en.
Når det enda ikke ser ut til å fungere begynner jeg å bli litt lei.
Tenker hva faen er det som er galt jeg burde jo vært i himmelen ( lite skjønner jeg at det er dit jeg er på vei ).
Det hele starter med at en tysker som er kledd ut som en indianer kommer bort til meg å lurer på om jeg vil ha ketamin.
Woho tenker jeg det må jo funke hadde hørt at ketamin å syre var en bra kombo før,
så jeg starter med å ta en feit linje å drar ut på danse gulvet.
Da smeller det helt plutselig svever jeg over danse gulvet å skjønner ingen ting når jeg ser på ting virker det som jeg ser på ting langt unna men at jeg alikevell kan se veldig små ting akkurat som jeg så igjenomm en kikkert. det å danse var helt utrolig følte jeg var i kontakt med alle rundt meg å det strømmet med gledes følesler rundt på danse gulvet. etter vært begynner jeg å tenke at nå forsvinner jeg.
Så jeg kommer meg bort til tyskeren igjen å får en ny stripe ketamin=).
Så setter jeg meg ned å begynner å gløde noe som får meg til å tro at jeg haddde blitt en slags sjaman.
Jeg kunne nå se energiene til folk å kunne flytte disse energiene å føle på dem veldig vanskelig å forklare men det var nesten som jeg smakte på følelsene til folk.
Når jeg lukker øynene ser jeg plutselig et speilbilde av meg selv som det lyser ut av munnen å øynene på.
Så eksploderer alt i lys å jeg blir tatt med på en reise opp til verdensrommet der jeg svever rundt å ser ned på jorden.
Rundt jorden svever det masse menesker (sjamaner om du vil).
Som sitter i lotus posisjon å sender stråler av energi ut av pannen ned mot jorden.
Så våkner jeg å ser bortpå kammeraten min som har funnet meg.
Han ser rart på meg å lurer på om det går bra, jeg forteller han at jeg aldri har hatt det så bra før å han gliser.
Så spør jeg om siden jeg nå er så rusa kan prøve å få noen halliser ut av trynet hans
(intern greie) ,men det som skjer når jeg stirrer han mitt i øynene er at jeg plutselig tror han er meg, så når jeg ser bort fra han igjen skjønner jeg ikke lenger hvem jeg selv er,
å når jeg ser bort på han å ser det ikke er meg skvetter jeg til for nå skjenner jeg ikke han igjen i det hele tatt.
Men av en merkelig grunn beholder jeg roen for jeg har faktisk aldri følt meg så bra før jeg er helt rolig å tenker at jeg faktisk blir nødt til å bo her ute i skogen fordi jeg nå har blitt en sjaman.
Etter vært som rusen kommer ned utover natten blir jeg mer å mer overasket over hvor rusa jeg faktisk var for det skjedde mye mer den natten men jeg orker ikke skrive mer akkurat nå så det blir nok en fortsettelse en annen dag=)
En god rapport hvor du skildrer godt følelser, men jeg føler det hele kunne ha vært gjort et lite hakk bedre fordet. Men, uansett, så høres det ut som en ganske god opplevelse, og jeg må spør, ble du tildelt syre av tilfeldige personer? Det høres ut som om du bare møtte på personer som tilfeldig gav deg masse lapper, og ikke minst ketamin.

Edit:
Når jeg nå ser på hjemmesiden til festivalen, så kan jeg nesten skjønne det.
Sist endret av Krakaren; 20. oktober 2008 kl. 17:36.
var litt tungt å lese historien din, men det hørest ut som en fin opplevelse
Bra Rapport, Skulle bare ha hatt et par komaer og punktum så hadde det blitt fint.
Heftig rapport!
Og hjemmesiden til den festivalen...hehe....joda, den ser rå ut den!
Hehe høres ut som du trippet hard der
Vile gjerne lest en fortsettelse en annen dag
hehe hadde litt hast da jeg skrev den så ble litt sånn på sparket. men ja den festivalen er konge å det eneste jeg betalte for var de to første lappene jeg spiste. noe som gjorde hele greia enda litt morsommere=) skal bruke litt lenger tid på fortsettelsen så det ikke blir så tungt å lese.
Sist endret av Dodecha; 21. oktober 2008 kl. 13:38. Grunn: di = de, sån = sånn, morsonmere = morsommere, fortsetelse = fortsettelse
▼ ... over en måned senere ... ▼
den festivalen er et must neste år. Cool rapport
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ozora er sinnsykt fett!
hehe, clutch, du er meg litt av ei skrue.
hørtes morsomt ut.

-erik fra vest.