Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  225 77309
Kom på en morsom historie.

Vennen min, Svenn, og jeg var i en skotsk storby på ett hotellrom i tredje etasje. Det var to vinduer i rommet, ett mot syd og ett mot vest. Deilig sommerdag ute og en amerikaner på rommet som hadde med noe super pot. Vi hadde røkt noen jointer, og var egentlig ganske fjerne allerede. Da begynner Svenn å mekke det siste mekket med den siste poten. Alt ligger utover bordet, og alle i rommet ser på Svenn som mekker. Jeg og amerikaneren. Vi snakker engelsk oss i mellom, men Svenn er jøvlig dårlig i engelsk. Enda dårligere når han har røykt.
Alle tre i rommet merker en litt kraftig gjennomtrekk som er iferd med å blåse mekket (det siste kriiise) utover bordet og potensielt ned på teppe.
Da reiser Svenn seg og peker mot vinduet. han sier "Wind"
Deretter lager han en bevegelse med armene. han sier "wind in"
Han gestikulerer at vinden er uønsket. han sier "no wind"
Deretter lager han en bevegelse som illuderer at han lukker vinduet. "window close".
Han setter seg og jeg og amerikaneren klapper i hendene og ler.

Det gikk forresten bra med mekket.
En dag for ikke så veldig lenge siden skulle jeg og en kompis røyke noe grønt jeg hadde fått tak i.
Han jeg kjøpte av sa det var syk weed så vi prøvde først å rulle oss en joint med 0,5 hver. Vi gikk ut til ''den faste røykeplassen'' og fyrte opp. Når vi hadde røyket ferdig, skulle vi gå ned til ''D'' Som er kompisen min og mekke oss en til, var ikke lett å navigere eller gå normalt, og det endte med at vi gikk i ring gjennom oslo's gater og rotet oss langt vekk i den andre retningen av leiligheten hans. 1time og 30minutter senere ga vi opp, det føltes ut som om vi hadde gått rundt sikkert 4 timer, så vi klarte til slutt og sette oss på trikken og dra hjem til meg isteden.

Jeg var alene hjemme den kvelden, men søsteren min skulle komme hjem en gang på natta, så vi fant ut at vi skulle fyre oss enda en bønne. Vi mekket 2 store jointer, gikk ut på verandaen og røykte. Jeg ble tilslutt så stein at jeg gikk og spydde utover hele doen, orket selfølgelig ikke rydde opp da og tenkte ikke noe mer på det. Vi var ganske slitene fra turen tidligere på kvelden og D virket ganske trippy og satt og stirret med megarøde øyne på tven. Det endte jo med at vi sovnet, men vi ble plutselig vekket fordi noen slo på lyset. Der stod søsteren min og en venninne av hun, og i tillegg storebroren min som ikke vet at jeg røyker. Med mekk, rullepapir, dumlepapir strødd rundt, og to 1 1/5 litere med cola, klarte D å presse frem at vi hadde drukket øl nede hos han, men så begynte storebroren min, som røyker selv, og spørre hvorfor jeg hadde spist opp 1 potetgullpose + masse annet munch og hvorfor jeg var så tørst.

Var sikkert ikke noe morsom, men vi hadde sykt uflaks :P
Denne her er vell ikke så morsom, men snodig.

Jeg og en kompis skulle egentlig på fisketur, men det var så jævla fint vær så vi stakk en tur innom lokalpuben først og tok noen pils. Men som ofte skjer så utsatte vi turen lenger og lenger for hver gang vi nærmet oss bunnen og betalte like greit for noen halvlitere til. Etterhvert som det nærmet seg ettermiddagen begynte det å komme endel folk dit, så vi pakka sakene våre å kom oss av gårde. Rørete som vi var så kom vi ikke lenger enn 300 - 400 meter inn i skogen før vi fant ut at her slår vi plugga og fant fram ølen som lå i sekken. Slik satt vi å drakk og røyka til vi sovna. Klokka halv seks på mårran våkna jeg dehydrert og jævlig. Tørst! Hadde ikke noe øl igjen og vann hadde vi selvfølgelig heller ikke tatt med. Så jeg tenkte: vell vell jeg får se hva man kan finne da, og gikk den lille biten ut av skauen som var nødvendig for å komme til hovedveien, og fulgte den bortover i håp om å finne en hageslange eller noe lignende med vann..

Plutselig så kommer det en bil kjørende bakfra, men ikke nok med det. Det lyser fint rødt fra bremselysa i det den passerer meg. Joda, et stykke nede i veien så stopper bilen og ut hopper det en kar på litt over tjue år - kanskje - skalla, bar overs og full av tatoveringer. Var ikke litt i tvil engang om at det var speed i omløp der. Uansett så spretter dama hans etter og jeg hører hun sier "Nei, kom inn i bilen igjen da" & "Ikke gidd, det er ikke no vits i" (Noe i den duren)

Jeg er jo ikke dum så jeg forstod jo hva saken gjaldt. Her er det noen som har innbilt seg at jeg ville ha godt av en omgang juling. Jeg går stille og rolig mot han og tenker at, ja ja dette var jo kjipt.. Han trasker i litt raskere fart mot meg, breier skuldra sine og prøver å se skummel ut. Når vi stod helt opp mot hverandre, så han en stund på meg også formet det seg av en eller annen merkverdig grunn et smil rundt ansiktet hans og han spurte om jeg hadde en røyk som jeg kunne bomme bort. Nei sa jeg, greit sa han også gikk vi sammen bort til bilen. Hvor dama hans beklage seg. De kjørte videre og mer har jeg ikke hørt fra de..

Det virka som hyggelig nok mennesker, prata litt med han mens vi gikk bort til bilen. men lurer på hvem de kan ha trodd jeg var.. Jeg tror nok ikke de stoppa for å spørre etter sigg. Virka som det var noe han kom på å si der og da.
Sist endret av gulunderstrek; 24. februar 2009 kl. 14:10.
Vennnegjengen startet å røyke for fullt i fjor sommer, og det var en av disse første gangene vi satt på en benk i "skogen", ikke så langt hjemmefra. Mens vi satt der og røyka weed og var i storform, så titter jeg til siden og der står en søt liten rev og titter på oss. Vi bryter ut i en hysterisk latterkrampe over det åpenbare ordspillet.

Vi lokket reven nærmere med potetgull, og vi kunne nesten håndfore den.. Reven var ikke sjenert og lusket rundt oss i 20 minutter eller så. Det var en veldig fin naturopplevelse =)
Det er alltid koselig med litt dyreliv! Satt og fiska nede på brygga engang, klokka begynte og nærme seg seint og det var ganske mørkt. Så hørte jeg noe som plaska i vannet.. Ser mot lyden og ser et stort jævla hodet som kommer mot meg! Trodde først det var en enorm slange av noe slag som hadde rømt fra buret sitt, men da den kom litt nærmere så jeg at det bare var en søt liten bever Den svømte litt rundt omkring meg før den forsvant. Mener jeg hørte den rasle inne i skogen også iløpet av kvelden.. Det var veldig koselig med litt selskap, så jeg la igjen en fisk til han som takk
Sist endret av gulunderstrek; 24. februar 2009 kl. 17:46.
Meg og min fetter hadde nylig gått til innkjøp av noen gram grønt og skulle på kino! Men vi tenkte vi skulle fyre først, så vi dro til en park i nærheten. Vi står begge ganske into mekkinga når det kommer en høy fyr med en kort frisyre. Vi fikk begge noia, spesielt siden han virket svært interessert i hva enn det var det så ut som om vi gjorde. Tanker om å bli busta av sivilsnut og bli taua inn flyr gjennom hodet sammen med idéer som å løpe så fort vi bare kan og ikke se oss tilbake. Men det blir aldri noe av. Han går videre og vi tenker ikke noe mer over det.

Vi mekker ferdig og fyrer opp. Plutselig kommer den høye sivilsnutmannen tilbake. Gående rett mot oss med raske skritt. Jeg er klar til å løpe da han plutselig får et glis over munnen og sier "Røyker dere mornings, eller?" mens han puffer på sin egen joint som jeg ikke legger merke til før han står rett ved oss. Det ender opp med at vi deler joints og slår av en prat.
Sist endret av sofa; 24. februar 2009 kl. 17:49.
Haha. Mange utrolige historier her, ja! Jeg får vel slenge meg på : )

Det var vel 1mnd siden, tenker jeg. Jeg og 3 andre kamerater hadde 10g brunt og få vekk i løpet av lørdags kvelden/natten. Vi røyket det gjennom 1,5L vannbong som var hjemmemekket. Denne var "ordentlig" også, utrolig bra mekket, trekket var som om gud var til stedet. Så dette var ganske møkkete av tobakk og tjære, bokstavelig talt BRUNT vann.

Etter 2-3 timer med konstant røyking så hadde vi vel fjernet 7-8g så vi var alle ganske fjerne. Veldig glemske og lo av og bare se hverandre i øynene. Han ene kameraten min hadde attpå til tatt seg 3-4 øl, og som mange vet så forsterker hasj og alkohol begge rusene veldig, så han var heeelt ute og kjøre på dette tidspunktet. Og vi hadde ikke byttet bong vann i løpet av alle disse timene.

Jeg ville ha mer og ba han sende meg bongen, men han husker faen ikke hvor den hadde blitt av, alle lette gjennom hele kjelleren, men fant ingen bong. Plutselig ser vi kameraten min tar en kjempe slurk av bongvannet. Han skriker "HVA FAEN ER DET JEG DRIVER MED!?" og spytter ut. Vi detter ned i en megalattis som om det ikke var noen dag i morgen. Han presser dermed ut av seg 10 minutter etterpå "...det smakte ikke så forjævlig da...". Som resulterte til at dette er noe vi mobber han for en dag i dag. Haha, kjenner jeg drar på smilebåndet bare av tanken, men ikke nok med det. Han presterer og ta ENDA en slurk av bongen ca 1 time etter. Vi har nå fjernet 10g med bra brunt. Han tok altså enda en megaslurk av bongen.

Han hadde rett og slett GLEMT at det var bongen han hadde i hånda, og ikke en cola flaske. Helt utrolig magiskgøy.
En bekjent av meg var nede byen da han hadde klart å få seg noe som ga han noen ekstremt morsomme hallusinasjoner. Dette var nede ved skippergata så det var litt horer rundt omkring, og hodene dems var plutselig blitt til kyllingvinger. Så han hadde gått tett inntil dem og spurt om å få smake litt, hvilket seff hadde blitt feiltolket. Han måtte da forklare at han trodde hodene deres var kyllingvinger. Han måtte få fram at han ikke hadde lyst på sex, bare på kyllingvinger. Som om det ikke var vanskelig nok i seg selv måtte han gjøre det på (fornorsket) engelsk, iom at de ikke forsto norsk, setningen ble da til: "I think your head was chickenwing, i'm sorry, I was hungry". Da han litt senere kom seg videre hadde han sett en politimann gå ut av en politibil. Det spesielle var bare at i hodet hans hadde politimannen tatt fram en gitar og begynt å spille mens han gikk nedover karl johan.

En annen røver som verserer rundt i nærmiljøet er om en kar som begikk seg alene ut på en fleinsopptur. Karen hadde vært ute å gått da hallusinasjone ble ganske sterke. Dette resulterte i stigende grad av noia. Han ringte da til en kompis for å roe seg ned og fortelle om alle de små, grønne trollene han så rundt seg. Samtalen ble ganske brått avsluttet da karen mumlet noe om at det var noen på veien som trengte hjelp fra han. Kompsen ble litt bekymret, og etter en stund bestemte han seg for å dra over til gutten for å se om alt var bra med han. (karen på fleinsopp var på vei hjem da hallusinasjonene startet). Da kompisen kommer til huset og hører om det er noen hjemme så roper fyren at han er oppe på badet, og beordrer han til å komme opp dit. Synet som møter han da han kommer inn på badet er noe av det sykeste. I badekaret ligger det en dverg (kortvokst) i undertøy som spiser skinke. I den andre enden av badet står karen som turer å kaster skinkebiter mot dvergen. Fyren forklarer seg med at han er nødt til å gjøre dette for å holde liv i dvergen. Hvordan han fikk tak i denne dvergen har jeg aldri fått forklart.

Begge historiene er historier som jeg har hørt gjennom andre, og bærer kanskje litt preg av at de har gått gjennom et par mellomled.
Sist endret av Brell; 1. mars 2009 kl. 12:58.
lenge siden jeg har hatt så lættis!!
*gråter* :-D
hehe masse fete historier men en gang var jeg i ski hadde dratt helt fra tønsberg og vært innom oslo, så hadde vi kommet over no heftig bønne så etter jeg og mine kompiser hadde trekki bynte vi å gå litt rundt i ski. åsså plutselig kom det masse veps så vi bynte og løpe og det var vi var STEINE, og det hørtes ut som det var et vepsebol i sekken min for de følte etter oss XD så plutselig kom snuten og vi hadde ca.8g med tjall igjen så vi fikk dritt noia og de stoppa, og du kan tenke deg alle var like røde i øynaog en haug med veps etter oss så vi var helt sikkre på at vi skulle bli tatt, men så sa de bare at de hadde no viktigere å gjøre åsså dro di. litt senere når jeg skulle ta toge hjem så var jeg fortsjat veldig stein så klarte jeg å gå på feil tog men det ordna seg hehe høres kansje ikke så fett ut men hvis du hadde vært dær beklager skrive feil
Sist endret av kælle93; 2. mars 2009 kl. 15:16.
Det har seg slik at min far har en arbeids kollega. Denna arbeids kollegaen hadde akkuratt kjøpt seg ny bil med takluke,noe vi komme tilbake til, og skulle ta med hele familien på kjøretur til løveparken i Danmark.
Da de ankommer løveparken blir alle barna naturligvis veldig gira og spør om de ikke kan åpne takluken for å se på giraffene utenfor bilen. Som sagt så gjort, men det var en kortvarig glede.
En av giraffene bestemte seg nemlig for å stikke hodet ned i takluka på bilen. Greit nok tenkte kollegaen og ventet på at den skulle dra hodet ut igjen. Det han ikke tenkte spesielt over var at giraffen har små horn på hodet,og den kom seg ikke løs.
Det triste med giraffer er bare det, at når de blir stressa...så kaster de opp. De dro fra løveparken med en hel bil full av grønnt giraff spy/slim. Neste dag må de jo prøve å vaske ned bilen, så kollegaen kjøper en flaske med rødsprit og de vasker som best de kan og setter seg i bilen på veien hjemover. Når de kommer til Norge blir denne bilen stoppet av politiet, som ber han rulle ned viduet, noe som ender i at all duften av sprit oser ut av viduet. Politimannen spør så om han har drukket, Hvor kollegaen klare å svare " Nei, du skjønner, Det var en giraff..." noe som følger i at Politimannen river opp døra og legger mannen i jern.

En del forklaring og 2 promillekontroller senere drar alle lykkelige hjemover, untatt bilen som fortsatt lukter dritt.
Sist endret av otimate; 2. mars 2009 kl. 15:22.
hahaha, den var nice otimate

"Nei, du skjønner, det var en sjiraff..." hahah
Sist sommer hadde jeg og en kompis kjøpt en 5'er med noe skikkelig bra brunt. Vell, når vi var på vei hjem etter å ha kjøpt sakene tenkte jeg og kompisen at vi skulle fyre opp en svær joint på T-banestasjonen mens vi ventet. Etter å ha røyka opp hele jævelen kom banen og vi tok den til Majorstua for å kjøpe noe snacks.

Når banen var framme sluntret vi bort til 7 eleven butikken som ligger ved valkyriensplass og plukket ut 2 cola, en pose baconsvor og en pose gummibjørner. Da kompisen min hadde betalt og skulle til å ta imot vekslepengene blir ansiktet hans grønt og annsiktet hans vre seg om til en sinnsykt morsom grimase før han sprintet ut og spøy i buskene utenfor. Jeg stod der helt forfjamset i 2min før jeg gikk bort, hentet pengene og snackset og gikk ut. Ute lå kompisen min i en busk og spøy med rundt 20 folk som stirret rart på han. Jeg synes jo hele hendelsen var så bisarr at jeg brast ut i krampelatter.

Så der var vi, jeg i krampelatter på bakken, kompisen min spyende i buskene og nå rundt 40 folk som stirret rart på oss midt på dagen på majorstua
okei. Denne historie jeg skal forteller er om min søster og vennine hennes hjem i Canada
aesj jeg kan ikke forteller denne historie godt på norsk. Jeg skriver denne på engelsk jeg håper det passe brå.

My sister and her friends took the empty box from the new refrigerator my mom got and they rolled up a bunch of blunts, all squeeezed inside the box in the backyard and started a good hotboxing in the box. They were totally ripped, laughing their asses off when through the tiny peep hole they made in the box my sister saw my mom walking into the house. She had come home early from work. My sister and her friends were flipping out hardcore, laughing and trying to figure out how to get out of this sticky situation. Meanwhile my mother had noticed the large box sitting in the backyard with smoke, and the cackling of smokers billowing out of it. My sister and her friends watched in enibrieated anticipation as my mother stormed outside an ripped the box off from over them screaming bloody murder and kicked them all out of the residence.
My sister said my mom looked like godzilla coming to eat them when she ripped their cardboard shelter off of her and the rest of the gang.

Ja vel det er min historie. Jeg håper alle du synse det er morsomt.
Har ei artig historie sjøl.

Eg og tre kompisa kjørte rundt om kring for å sjå etter den perfekte røykeplass. Dette var ikkje så lett, ettersom vi ikkje kunne røyke i bilen, og det plaskregna ute. Etter litt kjem ein av karane på at han veit om ein forlatt russebuss, med bord, stoler osv, på eit sandtak ikkje langt unna. Dette hørtes bra ut, så vi tok turen.

Bussdøra var låst, men eit av dei små vinduene nede på døra var knust vekk. Eg, som er litt overvektig blei veldig skeptisk på om eg kom meg inn der, men etter ein av kompisane mine som er minst like stor som meg klarte å presse seg inn. Gjorde eg det og.

Vi satt oss ned i bussen og begynte å mekke. Det blei nokre piper på kvar og ett par spliffs på rundgang.
Etter en times tid inne i bussen ser vi ein bil som kjem nærmare og nærmare, vi får alle skikkelig noya, for den kom farlig nært oss etterkvart. Vi tar ei kjapp beslutning om å bare komme oss til helvette vekk med ein gong før bilen kjem heilt fram til bussen. Alle som ein kryper ut det lille vinduet, heilt til eg, som gjekk sist, sitter FAEN meg fast! Eg kom meg faen ikkje ut bussen. Panisk og febrilsk prøver eg å dytte meg ut vinduet, men det skjærer i huda og virka heilt umulig. No ser eg bilen er komt altfor nærmt, men har ikkje sett meg enda. Eg måtte bare skli inn i bussen igjen, for eg kom meg absolutt ikkje ut i tide.

Endte med at eg hoppa under eit av bordene i bussen, og såg bilyktene fyke over vinduene, heilt inntil bussen.
Etterkvart stakk bilen, og eg fekk skvisa meg ut vinduet, med hjelp av kompisane. Vi lo så vi grein alle som en.

Oh, the irony.
Sist endret av sideon; 3. mars 2009 kl. 14:15.
Siden vi er inne på stonerhistorier også:
En gang i starten av min røykekarriære (dere vet - da man blir så stein at man får hallusinasjoner og delusjoner av en annen verden) satt vi på rommet til en kamerat og røykte. Svært koselig plass med bra atmosfære. Kameraten min spør meg hvilken røkelse vi skal ta på, og holder pakkene foran meg, jeg gliser lurt, uten å helt skjønne hva han vil. Så stikker han pakkene nærmere ansiktet mitt, også begynner jeg automatisk å spise på den ene pakken, med det lure gliset intakt...

Summer nights!
For ikke så lenge siden bestemte jeg og kompisen og lage skakkao for første gang. Vi hadde skaffa en toer som vi selvfølgelig ikke kunne dy oss med og fyre opp en joint før kakao drikkinga. Selv om stefaren min var hjemme tenkte vi at det gikk greit fordi han satt og jobbet på pcen inne i stua.

Så vi gikk ned putta to glass med oboy i microen og varma den opp, etter det gikk vi spent opp på rommet mitt for å blande ut sakene i oboyen. Hasjen var fin og myk og lett og løse opp i oboyen så det tok ikke lang tid før begge glass var tomme. Så var det bare og vente...

Etter ca. en times tid kjente det ut som om innsiden av beina mine rant inn i seg selv(vannsklig og forklare) da så jeg over på kompisen min som etter annsiktsuttrykket å dømme var grisehøy. Etter enda en time i en amøbelignende tillstand på sengen min begynte jeg og bli sulten, så vi gikk ned for å lage pølser.

Etter å ha varmet pølsene og jeg var på vei til å finne lompene utbrøt vennen min høyt "Å faen, dette orker jeg ikke mer" før han sprintet opp på rommet mitt. Og det var så jævla komisk at jeg ikke kunne noe annet enn å krampe le i 10 min før jeg endelig kunne reise meg fra gulvet for og se hvordan det gikk med han. Det var bra med han og han satt og lo ræva av seg fordi Mad TV gikk på TV, da jeg spurte han hva som hadde skjedd sa han at han ikke hadde husket og være nede i det hele tatt.

Var ganske vansklig å forklare stefaren min hva alt oppstyret var dagen etterpå...
For noen år siden skulle jeg og en kompis opptre på et arrangement. Jeg hadde røyka bøtte hos en annen kompis, og skulle møte ham der. Jeg kom litt tidlig, så jeg satte meg ned og hørte på Ola Noman bable om ei bok fra en scene. Etter at jeg hadde vært der en halvtime, ringte han jeg skulle møte meg, han hadde kommet, og lurte på hvor jeg var. Jeg beordret ham opp i 7 etg. eller noe, men det kunne visst bli littegrann vanskelig, siden der han var, var det bare to. Da skjønnte jeg greia, jeg hadde møtt opp på feil plass!

Åsså har jeg prøvd å spyle i dass med lysbryteren. hoho
Da jeg gikk på videregående, allmenn, hente det fra tid til annen at vi røyket litt et sted bortenfor skolen. Vi var så heldige med at det var en lang kanal som blir kalt kanalelva bortenfor skolen, og over den kanalen er det en liten bru. Under bruen kunne ingen se deg og det var nydelige sitteplasser av våt betong med alt fra fuglebæsj til jord på. Noen dager var det til og med svaner og små fisker som ville hilse på de fjerne gutta under bruen. Prima røykespot. Hihi.

Men jo, noen dager kunne røykinga gå litt over styr. Vi var flinke på å ta for mange trekk og derfor bare måtte dra hjem, men de aller fleste gangene dro vi på skolen uansett hvor bloskutt eller fucked up vi var i hodet. MEN en dag, ooo jeg var så fjern, satt i timen, ble så grønn i trynet. Løper ut, spyr på gangen, løper til røykeskuret for å få frisk luft, spyr litt i askebegerene etc. Flaut.
Hehe. Mye artig her.

Dette handler om en bekjent av av en kompis av meg.
Vert ut på kjøret i mange år. Og er da selgfølgelig litt pussa av seg. Han trodde han var halvt appelsin og halvt Menneske.
Folk fikk ikke komme på besøk, før di var medlemm av Appelsin klubben.
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Hehe. Mye artig her.

Dette handler om en bekjent av av en kompis av meg.
Vert ut på kjøret i mange år. Og er da selgfølgelig litt pussa av seg. Han trodde han var halvt appelsin og halvt Menneske.
Folk fikk ikke komme på besøk, før di var medlemm av Appelsin klubben.
Vis hele sitatet...
Hva er egnetlig greia med at folk som bruker drugs tror de er apelsiner?
Høres i mine ører ut som noe skikkelig sprøyt...
Alle kjenner jo en fyr som kjenner en fyr som tror han er en banan eller en appelsin. Denne fyren pleier også alltid å være veldig bekymret for å skulle bli skrelt. God, gammel klassiker
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Alle kjenner jo en fyr som kjenner en fyr som tror han er en banan eller en appelsin. Denne fyren pleier også alltid å være veldig bekymret for å skulle bli skrelt. God, gammel klassiker
Vis hele sitatet...

Jeg trodde en gang jeg var en melkekartong, og begynte å skrike "ikke brett meg" når ei venninne prøvde å gi meg en klem.
Slå den du
Vel, har kanskje ikke så mye å bidra med, men kan komme med noe som er litt småartig.


Jeg skulle kjøpe ny vannbong, og glemte at jeg ikke har satt opp postkasse. Dermed kom bongen på SKOLEN, heldigvis har de ikke lov til å åpne pakker!

Akkurat samme historia med en teleskopbatong jeg kjøpte. Litt morsomt å hente ulovlig shit på skolen.



Også var det kompisen min, som spurte mora til min andre kompis om hun hadde hasj - og det hadde hun faen meg. Var helt fjernt.
Jeg har en "morsom" en.
Jeg og 4 kompiser var dumme og stakk bak en barnehage for å røyke. Klokken var circa 20:00. På vei opp til denne barnehagen møtte vi en liten unge på 11 år som visste at vi drev og røyket cannabis , og skulle absolutt følge oss til barnehagen og se på. Kameraten til kameraten min hadde meg seg en haug med kinaputter, og begynte å smelle i vei mens jeg satt å mekket.
Skolen i nærheten hadde blitt tatt fyr på pga raketter , så det var politimenn som gikk rundt nabolaget så og si hele tiden på jakt etter de som gjorde dette.

Så det som selvfølgelig skjer er at, mens vi sitter å røyker, dukker det opp 2 svartkledde menn rundt hjørne, som ser oss og som roper"Dette var jævlig dumt av dere gutter, alle henda opp". Så der satt jeg, men bongen i hånda(full av røyk), en idiot av en fyr med store kindaputter i hånda, og vi sitter med en 11 åring som da ble dratt in i dette. + 2 gutter som hadde en pipe og noe grønnt på seg, samt en liten flaske med rent urin i......
Kan tenke dere det ble rabalder av dette....
Sitat av Tortia Vis innlegg
Jeg har en "morsom" en
Vis hele sitatet...
Ja, "morsom" er vel ganske treffende. Eller tragisk om du vil...


Sitat av Tortia Vis innlegg
samt en liten flaske med rent urin i......
Vis hele sitatet...
Hvem søren går rundt med urin på seg?
Hva er greia? Hvis du blir tatt på fersken hjelper det jo ikke
å levere en ren urinprøve på stedet, da er du jo busted uansett.
Jeg håper for vedkommendes skyld at denne urinen var med
ved en tilfeldighet.
Jeg håper for vedkommendes skyld at denne urinen var med
ved en tilfeldighet.
Vis hele sitatet...
Hvis jeg husker riktig, så var han fyren på pissern hjemme, så han brukte broren sitt piss for å få prøven til å slå ut negativt
Sitat av Bonggass Vis innlegg
Jeg skulle kjøpe ny vannbong, og glemte at jeg ikke har satt opp postkasse. Dermed kom bongen på SKOLEN, heldigvis har de ikke lov til å åpne pakker!

Akkurat samme historia med en teleskopbatong jeg kjøpte. Litt morsomt å hente ulovlig shit på skolen.
Vis hele sitatet...
Er bonger ulovlig?
Sitat av KultNick Vis innlegg
Er bonger ulovlig?
Vis hele sitatet...
Så lenge den har vært brukt til å røyke noe ulovlig i er den nettopp det. Hvis du krangler tar de en prøve av den og sender til analyse før du får tilbake. Fikk beslaglagt et helt nytt steinchillum en gang i tiden, på vei hjem fra yin-yang. Fikk det til igjen, men det tok tid.. I tilfellet over er var den ikke ulovlig, men mistenkelig om skolen skulle åpnet pakken da..
Sist endret av pidget; 10. mars 2009 kl. 07:48. Grunn: tilegg
Var en kveld får noen måneder siden jeg og 3 kompisser,A, B og C hadde kjøpt en 5'r grønt.
Etter en kjapp tur hjemme for å spise middag dro jeg bort til leiligheten B bor i med sin mor. Da jeg kom inn i stua så jeg fort at gutta ikke hadde greid å vente med fyrings. Potetgullposene knitra, alle lå langfalte i soffaen og How High snurra på Tv'en. En annen ting jeg la merke til var den intense pot-lukta og jeg spurte med en gang B om morra hans ikke hadde merka noe (?!). Så godt som jeg kjenner B burde jeg visst hvilket svar jeg kom til å få, "Faen slapp av a, det ække no stress!". Neivel tenkte jeg men lukket for sikkerhets skyld opp terasse døra, med tanke på at morra hans satt på kjøkkenet kun en dør unna oss.

Da filmen var ferdig var det selvfølgelig tid for å fyre en joint til (jeg hadde jo ikke røyka ennå!). Vi slår av tv'n men går fra all søpla og idet vi går ut kommer morra til B for å rydde stua. Vi går ut rundt leiligheten til B og begynner å mekke, 2 kingsize jointer. Tingen er at vi sto RETT under terassen til B og meg med min vandlige noia lurer på om detta er så trygt. Nok en gang for jeg høre fra B at "Faen a det ække no stress!".
OK, 2 jointer tennes og latterkickene kommer sammen med de kjente å kjære uttrykkene "Å fy faen jeg er fjern" og "Pass den jointen a!". Det er i dette øyeblikket jeg innser at FAEN vi lukka ikke døra til terrassen! Jeg hører så at tv'n inni stua til B er på igjen og det er da vi alle innser at morra til B har sitti og hørt på oss helt siden vi gikk ut !
Sitat av Hatebreeder Vis innlegg
Var en kveld får noen måneder siden jeg og 3 kompisser,A, B og C hadde kjøpt en 5'r grønt.
Etter en kjapp tur hjemme for å spise middag dro jeg bort til leiligheten B bor i med sin mor. Da jeg kom inn i stua så jeg fort at gutta ikke hadde greid å vente med fyrings. Potetgullposene knitra, alle lå langfalte i soffaen og How High snurra på Tv'en. En annen ting jeg la merke til var den intense pot-lukta og jeg spurte med en gang B om morra hans ikke hadde merka noe (?!). Så godt som jeg kjenner B burde jeg visst hvilket svar jeg kom til å få, "Faen slapp av a, det ække no stress!". Neivel tenkte jeg men lukket for sikkerhets skyld opp terasse døra, med tanke på at morra hans satt på kjøkkenet kun en dør unna oss.

Da filmen var ferdig var det selvfølgelig tid for å fyre en joint til (jeg hadde jo ikke røyka ennå!). Vi slår av tv'n men går fra all søpla og idet vi går ut kommer morra til B for å rydde stua. Vi går ut rundt leiligheten til B og begynner å mekke, 2 kingsize jointer. Tingen er at vi sto RETT under terassen til B og meg med min vandlige noia lurer på om detta er så trygt. Nok en gang for jeg høre fra B at "Faen a det ække no stress!".
OK, 2 jointer tennes og latterkickene kommer sammen med de kjente å kjære uttrykkene "Å fy faen jeg er fjern" og "Pass den jointen a!". Det er i dette øyeblikket jeg innser at FAEN vi lukka ikke døra til terrassen! Jeg hører så at tv'n inni stua til B er på igjen og det er da vi alle innser at morra til B har sitti og hørt på oss helt siden vi gikk ut !
Vis hele sitatet...

og hva skjedde så?
Guljakke: Ja alle fikk jo supernoia og bestemte seg for å dra hjem. Var bare B som fikk direkte høre det i ettertid, morra mi har bare blitt VELDIG suspekt etter den kvelden (etter at B's mor selvfølgelig ringte min mor og sa ifra)og jeg lever nå med total razzia på rommet hver fredag da jeg er på skole og min mor ikke jobber.
Jeg røyker ikke noe selv, men har en kamerat som røyker og driver med noe greier,
Det var en gang da han hadde drukket absint på en fest, han bodde hos oss på den tiden så han kom jo hjem seint som vanlig mens jeg sov, men han kom inn til meg å satt seg til og pipe som en vekkeklokke, jeg våkna jo til slutt så spurte jeg hva fa** han gjorde på rommet mitt.
Og det første som kommer fra han er : HVEM ER DU ? .
Jeg begynte jo å lure når jeg sitter i senga og han ser ca 60 grader andre veien for meg , så jeg lurte jo på hva han hadde drevet med så han begynner å fortelle da, men etter 5 minuter spør han igjen : hvem er du?
Mens han dreiv og prøvde og få tak i noe i lufta, jeg spurte jo : hva er det du prøver å få tak i ?
Og han svarere med ett stort smill : Det er en jakke
Jeg begynte å lure litt en jakke?
Jaja men så gikk han og satt seg i sofaen jeg setter meg i stolen å tenner meg en røyk,
Og jeg har jo sånn tregulv med såne kvister i, så bynner han og tråkke på gulvet mens han sitter der og jeg spør hva driver du med? Det er kvist opp av gulvet sier han
Og jeg bynner og le og le, så spør : han hvem er du?
Og jeg svarer igjen, men så finner han ut at han skal ringe noe så ringer han runt og spør igjen og igjen : hvem er du? Hvem er du ?
Så bare kasta han mobilen på gulvet en meter unna eller noe, så tar han taki ett pappir lapp som lå på gulvet og prater inn i den og sier : Hei ? Hei ?
Jeg bare ser dumt på han og lurer noe jævli* på hva han driver med og tar opp mobilen og gir den til han, så prater han videre, så finner jeg ut at jeg skal ha han i sengs, for jeg var jo dritt trøtt, og jeg får han i sengs til slutt, men jeg byner jo og lure litt da ^^
Sist endret av Dodecha; 11. mars 2009 kl. 12:35. Grunn: oversatt fra dialekt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Den historien jeg skal fortelle skjedde for ett par år siden, jeg var til en kammerat som nettop hadde flyttet til Røros og skaffet seg hybel.
Vi dro til noen han kjente jeg hadde kjøpt med ett par bønner til oss, og vi hadde litt pils, vi røyka og ble fjerne, jeg tror de andre ble litt mer fjerne en meg siden jeg røyka mer en de andre for en var det første gangen til og med.
Vi var 6 stk. som satt der og først satt vi bare og loka så gikk 2 stk. inn på rommet til han som vi var til.
Vi satt der og det gikk fort en halv time før vi hørte dunking i veggen fra det andre rommet.
Vi lurte på hva som skjedde, men var for redde for og gå inn.
Etter en stund så kommer han enen ut med blod i trynet og tar på seg skoene og springer ut, han andre følger etter og de stikker av til slutt så følger vi også etter veldig forvirra så klart og sjokkert.
Etter en stund så hører vi at de kommer tilbake og de springer inn på det samme rommet igjen og låser seg inne.
Også begynner så hører vi at enen roper om nåde, men han andre smekker til han. Nå begynner kammeraten min og klikke og han slår til alt han har i døra og sparker og blir helt fra seg. Til slutt så åpner han døra og der sitter de bare og har lattis og jeg lurte på hva som hadde skjedd. Nei han hadde sølt cola på pc'n til han kisn, og da hadde han frika ut, men så fikk han lattis igjen og da skjønte jeg nesten med engan at det bare var tull, men jeg ville ikke si noe for de andre var fortsatt veldig oppskakka til og skjønne noe, men etter det så fikk jeg også lattis, og det var liksom da jeg ødela hele skuespillet. De hadde brukt teater blod som den enen hadde og smørt rundt tryne og de hadde til og med revet opp t-skjorta til han enen. Alle fikk lattis når de sa det, og så sa jeg "Skal vi stikke ut å kjøpe munchies?"
Og de ble med vi gikk rundt i sentrumen på røros da, klokka var 24.00-01.00 og vi bare gikk og loka, etter en stund så kommer det en mann med sykkel som legger merke til at det var 2 stk som var smørt med blod der vi sto.
Og av en eller annen grunn så visste han at det var teaterblod og jeg kan forsikre meg om at det så veldig ekte ut.
Så vi stoppet og pratet med denne mannen fortsatt litt fjern, men vi var serriøse. Og så begynte han og prate om hasj og mariuhana og det var en ting han sa hele tiden "Ikke kjøp hasj fra folk for hvis dere gjør det så selger dere kneskolene til de i fattige land." Etter en stund lurte han på om vi ville være med og røyke "økologisk" mariuhana som var dyrket i Danmark, vi syntes dette hørtes veldig sprengt ut, men vi sa ja.
Etter en stund så kommer vil til Museumet til Røros vi stiller oss under ett tak der også tar han frem 2 små jointer han gir den enen til meg og tar den andre selv, vi står der kanskje i 10-15 min og passer til hverandre før det er tomt, vi føler ingenting ennå. 10 min senere så ble jeg veldig fjern husker jeg, jeg var drit stein og alle fikk lattis. Til slutt endte det med at vi prøvde det skuespillet ved siden av en bar, og der kom vakta og klikka på oss.
Dagen etter våkna kammeraten min me hybeln med en flaske i rompa, og jeg fikk høre at det var jeg som hadde gjort det.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dyrket i danmark ja, hehe. Han har nok dyrka den sjøl
Familien hadde dratt ut så jeg og noen kompiser fant ut at vi skulle fyre av noen gram brunt hjemme hos meg. Vi satt ute på verandaen, og så hører vi at noen hadde kommet hjem. Det var mamma som hadde dratt hjem tidlig. Vi fikk jo selvfølgelig ultra-noia og jeg klarte ikke å si noe som helst da hun spurte hva vi holdt på med(vi hadde rukket å kaste bongen bak en busk). Men vennen min kom med århundrets svar: "vi har et godt gammeldags vennetreff", noe som fikk meg til å få den giga-lættisen. Mamma så bare skeptisk på oss og gikk og la seg.
Etterpå lo vi så hele verandagulvet ble vått av tårer.
Hun har ikke kommentert hendelsen og jeg kan fortsatt ikke tro at vi ikke ble busta.
ler fortsatt av svaret hans. : D
NFFs husbedreviter
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Dagen etter våkna kammeraten min me hybeln med en flaske i rompa, og jeg fikk høre at det var jeg som hadde gjort det.
Vis hele sitatet...
Og ingen reagerte nevneverdig på denne avsluttende "bi-setningen"
Vi prøvde å overse det..
Er lenge siden dette skjedde, var mer flaut enn morsomt. :P
Kom heim fjern da jeg hadde røykt god hasj, og en del.
Da hadde foreldrene mine besøk av noen jeg hadde snakt med tidligere, men de ville selvfølgelig at jeg skulle komme inn.
Fjern som jeg var kjente jeg at hjerterytmen gikk betraktelig opp pga jeg var redd for at de skulle se det på meg.

Da jeg kom inn i stuen så skikket alle på meg, som at de ventet på at jeg skulle gjøre noe, kanskje ett triks eller noe. Hvem vet. Uansett de stirret på meg uten å si ett ord, hmm.. Hvordan håndtere dette.

Jo, jeg fikk hetta.
Begynte å hilse på de som var på besøk, skikkelig alvorlig og så tørr så jeg var i kjeften greide jeg såvidt å si navnet mitt. Å jeg har jo møtt de tidligere, flere ganger. Spist middag med de..
De ble meget overrasket for å si det mildt, og jeg hadde lyst å forsvinne fortest mulig. Jeg var flau, men måtte le litt av det etterpå.. Men de vet nok at jeg ikke var helt edrulig når jeg vimset meg inn i stuen. En av de få gangene noia har tatt overhand. Men hvor ofte er det 4 stk stirrer på deg uten å si ett ord. Kanskje det var øyene mine de betraktet, de var sikkert temmelig røde.

Kanskje ikke så morsomt å lese, men dere hadde garantert ledd dere ihel viss dere hadde sett meg. Hehe.
Sist endret av sneipen; 19. april 2009 kl. 23:17.
har en "lokal stoner" her i bygda, kaller han for trippleif.
han var på en innflytnings fest hos noen, så han var jo selvfølgelig på tur når han kom, og hadde vært å handlet amfetamin og kokain,
men det som var, var at ALLE damene på festen overså han å han fikk sånn nedtur og skulle ta livet av seg med en overdose kokain..
men det som skjer er at han tar "feil av shop n come påsan å come n shop påsan" så han tar amfetamin istedet og legger seg ned på vein for og dø, men han blir så syyyykt påtent etter en liten stund å blir helt rar løper frem og tilbake og styrer, ender med at han forsvant fra festen, og 3 dager senere våknet han i amsterdam.

(sorry skrivefeil og mongo forklart men er wasted nå )
Seriøst? Amsterdam? Hvordan har han kommet seg dit, da?
Den her virker kanskje ikke så veldig morsomt. Noe den heller ikke var når det skjedde, men nå har den blitt ganske morsomt å tenke tilbake på.

Jeg hadde vært hos en kompis sammen med flere andre kompiser. Vi trakk og trakk.. Noe vi alltid gjorde når gjengen var samlet på den måten. Så.. Etter det hadde gått noen timer og blitt natt ute var det på tide og tusle hjemover. Og angst som jeg hadde var jeg drit nervøs. Nervøs for og møte folk jeg kjente, snuten og alt som kunne være rundt neste hjørne. Og jeg visste (!) at noe kom til og skje (som jeg alltid tror når jeg er fjern).

Så nå har jeg kommet meg til en vei. Det er en litt lite trafikert vei, men det kjører vel kanskje 5-6 biler der hver halvtime nå på natta så det er ikke helt dødt der. Folk pleier også og gå på denne veien ganske ofte.

Jeg ser en bil litt lenger frem som står på tomgang og jeg husker jeg tenkte at det var noen som ble drept i baksetet i bilen. Når jeg er på vei til og gå forbi, ca 15 meter foran bilen så kommer det en nærkis ut av bilen... Jeg hører det smeller i bildøra og jeg kikker opp og der kommer han rett mot meg med en øks i handa. Han går fort og bestemt rett mot meg, løfter opp øksa over hodet og skriker "Hva faen du gjør du her?!!!" Jeg så på det stive stuketrynet hans at han var i en psykose. hehehe.

Jeg tok såklart beina fatt og løp i full forskrekkelse. Jeg trodde han skulle kaste øksa etter meg og treffe meg i ryggen, noe han heldigvis ikke gjorde!

Men det som er så -jævlig- lattis er hvorfor han var så overraska over hvorfor jeg var der. Akkurat som at han eide hele veien. Eller som at jeg hadde gått rett inn på soverommet hans! ...jævla idiot as, hehe.
Kan vel bidra med en liten historie jeg selv opplevde for noen uker siden.

Det var en fredagskveld i begynnelsen av mars, og jeg og en god venn hadde planlagt avslappet stonerkveld med 3D-brillefilm og masse munch. Han skulle komme bortover til meg, og jeg måtte gå tur med bikkja før han kom innom. Jeg bestemte meg for å tyvstarte litt og rullet meg en fin joint som jeg tok på turen. Like etter jeg hadde forlatt huset og nettopp tent jointen så jeg noen elger som sto på en fotballbane i grus like ved der jeg bor, men dette er et rimelig vanlig fenomen her i nabolaget så jeg ofret det ikke noe særlig oppmerksomhet. Jeg fortsetter på turen og splifen er etterhvert ferdig røyket og kastet vekk.

På hjemveien igjen begynner denne jointen (som viste seg å være et lite hakk for sterk) å tre i kraft, og jeg merker at jeg går fortere enn vanlig fordi musikken på ørene setter meg i høygir. Jeg går nedover en vei imellom ro rekker med hus, klokka er ca 18.30 og folk er ute. Nå ser jeg plutselig de to elgene stå midt i veien igjen, og etter å ha oppnådd øyekontakt i noe som føltes som evigheter med den største elgen kicka noiaen inn. Disse elgene var onde og ville meg vondt, og jeg reagerte instiktivt med å rope ”Åfyfaenherregud!” og løpe i full fart i samme retning som jeg kom ifra. Med en liten, feit bulldog på slep. Etter å ha løpt i en av de høyeste hastighetene i mitt liv i kanskje ti sekunder, går det opp for meg :”Hva i helvete holder du på med?” Jeg bestemmer meg for å gå tilbake igjen og drite i elgene, jeg trengte jo ikke å passere de en gang. På vei tilbake ser jeg en annen detalj jeg ikke la like godt merke til første gang dog, og det var de to familiene med barn ute på lekeplassen like ved som hadde sett hele opptrinnet, og nå sendte en hel del rimelig interesserte blikk i min retning.

Jeg følte meg ikke så særlig høy i hatten da, men historien ble dog gjenstand for en del latter senere på kvelden
Sist endret av Hedges; 20. april 2009 kl. 04:02.
Har en fin historie om pappa(F) og gudfaren min(L) Dette var i slutten av 70 tallet.

De var begge 21 år, hadde friår og reiste selvfølgelig til Canada.
Begge to røkte pot på den tiden, hadde langt, flokete hår og vasket seg max en gang i måneden.
I Canada haiket de oppover mot Alaska. Ofte måtte de vente en dag eller to på at det skulle komme noen bil, og en gang ble de så sultne (munch?) at de drepte en liten slange og prøvde å spise den..
De hadde endelig kommet seg til en eller annen stor innsjø som de måtte krysse. På fergekaia var det en bil med noen unge hippier i. De slo av en prat og plutselig spurte den ene av hippiene om de ville ha bilen. F sa selvfølgelig ja med en gang. Det eneste sa hippien, var at den manglet papirer, men at det ikke gjorde noe da det aldri ble stoppet biler på grensa til Alaska... Den var ikke stjålet eller noe, hadde bare ikke papirer.... Det brydde F oh L seg fint lite om der og da, og tok bilen.

Nå gikk det mye fortere, og de nådde grensa til Alaska i løpet av kort tid. F og L er begge tyskere og fant ut at siden bare F hadde amerikansk førerkort skulle de, i tillfelle de ble stoppet ved grensa, si at L var den tyske turisten og F en amerikaner. Og, de ble selvfølgelig stoppet ved grensa... F hadde gjemt en del pot i underbuksa og fikk ganske noia (Straffene for å smugle narkotika var vel utolig strenge). F og L presenterte seg som turist og amerikaner, og tolleren spurte om han kunne få se førerkort og papirene til bilen. F fant fram kortet og begynte å leite etter papirene(som han visste han ikke hadde). Etter mye leting og økende noia sa han han ikke fant de. Tolleren beordret dem ut av bilen. De ble tatt med inn på tollstasjonen og der måtte den uskyldige tyske turisten bare sette seg ned og vente, mens F, med en god del pot på seg, måtte forklare saken. Etter å ha fortalt løgnhistoria tre ganger, med noia, svetting og hele pakka, fortalte endelig F situasjonen som den var. I tillegg ble han tre ganger befølt av politi som leita etter dop. Det syke var att politiet ikke fant poten, selv om de leita grundig tre ganger! Om de hadde funnet poten ville nok F ha tilbragt ett par år i fengsel.
Han som hadde hørt på saken som den var, valgte å tro på den, tok bilen og sendte dem ut:P Lykkelig, fri og med poten i behold forlot de tollstasjonen, og fyrte seg noe grønt med en gang tollstasjonen var ute av sikt

Ganske dårlig fortalt, men vi fikk oss en god latter da pappa fortalte dette
Denne historien har blitt noen år gammel allerede. 2-3 kanskje. Anyway:


Jeg og en kompis hadde spist masse sopp av typen copelandia cyanescens. Klokka var rundt 01:00 på en hverdag og det var sen sommer/høst.

Vi hadde gått på enda en nok så lite planlagt sopptur, hvor vi bare gomla i oss uten å tenke videre på hvor vi skulle gjøre av oss. Siden vi da begge bodde hjemme, og det skulle visst det bli et lite problem.

Så nå hadde vi surret litt rundtomkring ute, og vi bestemte oss for og dra hjem til meg fordi mamma kanskje ikke var hjemme. Når vi kommer til poststativet mitt ombestemmer jeg meg og sier: Jeg vet ikke om jeg tør! Kompisen min smiler tvilende på meg, jeg ser at han er ganske nervøs også. 'Jo, kom igjen da' sier han med en utforskende stemme. 'ehm, jeg vet ikke' svarer jeg han. Vi var veldig lattermilde, som dere vet at man lett blir på sopp =) Så ja. Vi står og småkrangler litt inniblandt alt annet tull som blir sagt. Til slutt så sier han: men jeg må låne doen din.

"Ok, greit da" sier jeg med en overtalt stemme. Men vi bestemmer oss for og mekke og røyke en først.

Så nå står vi... 20 meter unna huset mitt, i et borettslag, inne i et skur sammen med søplebøttene. Stuuka som f... Jeg mekker bongen fra en 0.5 liter flaske og han mekker røyken. Og akkurat da kommer selvfølelig mamma gåanes forbi! Jeg rekker å kaste bongen, men fordet. Vi ble skikkelig busta, hehe.. Hun bare kikker på oss med et oppgitt ansikt, så surt.

Av en eller annen grunn brakk jeg ut i lættis. Noe som førte til at kompisen min også gjorde det. Det virka så uvirkelig at hun skulle komme! Hvertfall nå som vi hadde stått i nesten 30 min og krangla om gå inn.


(Samtalene er selvfølelig dikta litt opp siden det er en stund siden, men det er noe alà sånn jeg husker det)
har to litt morsomme episoder når de kommer til morsomme dophistorier, tho' må jeg beklage om de ikke er så morsomme å lese, men å oppleve det var hysterisk!

første: vi befinner oss i amsterdam! jeg og ei venninne har tatt turen ned en langweekend for og få med oss trance energy og en hel haug med festing på escape, ankommer på fredagen og vi finner første coffeeshop allerede før vi stikker på hotellet, kjøper 3 ferdig j med ww, er allerede rimelig klar for og fyre før vi fikser oss, men smarte som vi var så lot vi være, vi fyrte heller en rett før vi gikk inn på escape og ble -fjerne-, sett at ingen av oss har røyket noe særlig før så var dette heavy.. tok oss noen glass også kom jeg på at jeg hadde jo 1 j til, delte denne inne på escape, sammen med en gal svenske vi utvekslet noen ord med, og tok enda litt mer å drikke. etter dette bestemte venninnen min seg for at vi måtte ut og hente inn litt frisk luft, hun ber meg stå og vente litt utenfor køen, mens hun stiller seg i den. tiden går sakte og jeg merker at jeg svaier om ikke som en gal, så iallefall på randen til en gal, det går 15min og jeg MÅ løpe opp på toalettet, toalettet ble "styrt" av en transe-lignende skapning, som tok penger for de som skulle benytte dem og han vasket de også (noe som var rimelig lættis i seg selv), i ca 1-1,5t blir jeg liggende på gulvet inne på doen, NOIA for at doen skulle bli låst opp og noia for at venninnen min og jeg aldri kom til å møtes igjen og at vi skulle miste hverandre i amsterdam.. når jeg så var ferdig med min lille spysyke, så ramler jeg ned trappen og får øye på en vakt jeg hadde fått litt øyekontakt med tidligere på kvelden! steller meg ved han og mumler "ive lost my girlfriend, i cant find her, you must help me!" og idét ser jeg bestevenninnen min ramle ned motsatt trapp, like uggen som meg selv med skinn-kjolen halvveis oppe og et sløvt blikk som tilsa at hun hadde hatt det like jævlig som meg selv, jeg braker ut i latter! hun forteller i ettertid at hun hadde blitt like dårlig som meg, omtrent på samme tidspunkt.. men, hun hadde sluknet I TRAPPEN, haha, det tilsier jo at endel kan se henne og det sykeste var vel når hun fortalte at noen hadde bøyd seg ned og "are you allright?" og hun hadde sett opp på dem med slække øyne og langt, mørkt hår foran ansiktet og svart "no...... smoked too much", i tillegg funnet ett rom med biljardbord i, der hun hadde gått frem og tilbake for og "gå det av seg", mens hun tenkte på mulige kameraer som kunne være der.. haha, jeg sier bare; jenter på tur!

i og med at den første ble såpass lang regner jeg med at de fleste er klar for å lese ett annet innlegg, uansett, den samme venninnen og jeg fyrer løs sammen med en kompiss dagen etter hardfylla hos han.. venninnen min stivner helt til og får det for seg at hun kan se hva ting egentlig er, om hun bare stirret lenge nok, noe som sier at man over-fokuserer på en ting og ser omtrent det man vil se, det endte med at kompissen vår ble mikke-mus, hun så samer i skapet (som ikke var hyggelige for de sto med ryggen til) +++++ haha..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
joda, jeg får bidra her litt jeg og..

Under et heftig tur på 2c-i kombinert med 2c-e, ble jeg forferdelig sulten plutselig (noe jeg igrunn pleier bli), og finner ut jeg skal lage meg noen brødskiver.

Jeg har dog noe fobi mot mugg og utdaterte matvarer (melk, brød, etc.).
Somregel kaster jeg melka et par dager før "best før" datoen. Jada, jeg veit.

Uansett, fant frem noen brødskiver, og i den situasjonen jeg var i, kom jeg ikke på hvor gammelt brødet var.

Se for dere en person som ni-stirrer brødskiva i senk på jakt etter litt blåfarget mugg, med et lukket og ett åpent øye, der skiven strekker og drar seg i alle mulige fasonger, lyser grønt, gult, blått, lilla, og andre farger jeg ikke kan begynne å beskrive engang.

Der og da så jeg plutselig meg selv fra et tredjepersonsperspektiv, og jeg knakk ihop av latter over hele dilemmaet mitt.

Morsomt for meg ihvertfall

Og ja, jeg spiste brødskiva til slutt.
o shit waddup
Det er det jeg alltid har sagt; brødskiver fucker me hue'ritt.
Mye bra morsomme historier her

Likte spesielt godt hvordan Speq formulerte disse episodene =P
Sitat av speq Vis innlegg
...Han hadde da grytidlig på morgenen satt seg uti et siv, i enden av et vann - der han satt å vasket seg. Politiet kom til stedet og han var rasende for at det ikke var lov å dusje og vaske seg uten politiets innblanding.
--------------------
Samtidig hadde den andre kameraten som spiste Phenergan blitt funnet på et lite sentrum av der jeg bor - krypende på bakken mens han letet etter noe.
Politiet hadde kommet, spurt han hva han leitet etter - der han fortvilet sa at han leitet etter Rohypnolene sine og om de ikke kunne hjelpe han å finne dem.
Selfølgelig gjorde dem det - hele 20 stykk, samtidig som han ble tatt i arresten.
Vis hele sitatet...
Ikke ofte jeg ler høylytt av lesestoff
Mye morsomt å lese her Får bidra med en liten historie selv...

Det er midt på vintern, jeg og to kompiser har akkurat begynt å utforske hasj, vi hadde fyrt opp et par ganger før men vi var fortsatt veldig freshe med det hele. Etter å ha kjørt opp i to biler og parkert på et sted vi brukte til å begynne med så starter vi å mekke og fyrer etterhvert opp. En stund etter vi har fyrt opp og virkningene slår inn bestemmer vi oss for å dra hjem til meg og se på film (klokken er vel rundt 10-11 på en lørdagskveld). Etterhvert som vi kjører bortover på en nokså dårlig opplyst vei i et boligfelt ser vi at det er noe som står i veien. (vi er nå stein som bare det) Ved første øyekast ser det ut som folk på et fotgjengerfelt. Og når vi kommer nærmere i ganske lav fart så ser vi at det er noe stort, og jeg banner over hvorfor folk er ute med hest nå. Men nei, det var to gigantiske elger som sto i et fotgjengerfelt, de gikk ikke, de bare sto der.. Jeg og han andre i vår bil sitter å hyler ganske lenge og lurer på om det er sant at det er elger. Det neste som skjer er at jeg instinktivt tar opp luftpistolen til kompisen min (han kjørte). (Han hadde altså et par dager i forkant, veldig impulsivt kjøpt seg en luftpistol). Det som skjer er at jeg begynner å spamme skudd på den største av elgene.
Det resulterer i at begge elgene stikker og vi sitter og er helt sjokkerte over hva som nettopp har skjedd og lurer nesten på om det faktisk har skjedd (var ny på hasj, så var ikke helt klar over hva vi skulle forvente).
Så fort kompisen min setter bilen i gir igjen og begynner å kjøre så må han nesten bråbremse fordi det fyker 3-4 rådyr over veien. Og vi hadde da fortsatt ikke kommet ned fra sjokket etter å ha møtt på elg (og i tillegg skutt på dem) slik at vi ble helt i ekstase...
Det var en morsom kveld i alle fall ^^