Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1069
Den undervurderte
Hei! som tittelen tilsier, så lurer jeg altså på; Hvor kan man finne noen å produsere/lage musikk med? Nå tenker jeg på samarbeid og idèmyldring og rett og slett sitte seg ned sammen og produsere.. Har ikke funnet noen konkrete nettsider hvor man kan søke og evt. spørre om vedkommende som passer kriteriene dine vil være med på noe sånt, men tenker kanskje det at dette foràet er rette plassen å spørre!

Sjangeren(e) blir vel litt mer Dance, electronic, litt i retning kygo, ned mot 115 bpm i en litt abstrakte ''party låter''

Setter pris på svar hvis noen vet om et nettsted eller to som man kanskje kan finne en partner.. Det gjelder forsåvidt her og, hvis noen her er interessert, så er det bare til å gi en lyd, så kan vi alltids prøve på noe gøy!
Takk på forhånd! Og hvis tråden ikke står til retningslinjene for forumet, eller er feilplassert, vil jeg gjerne ha beskjed av moderator/administrator så jeg evt. kan rette feil og mangler. Takk!

- Chris
Har du ikke noen venner som du kan spørre?
Og om noen her skal ha mulighet til å sette seg ned med deg og kanskje lage noe eller brainstorme, så tror jeg de vil vite hvor du holder til Kan hende det sitter mange freaks i Oslo og tenker at dette hadde vært kult, men om du bor i indre kautokeino så gjør jo det saken litt værre! Hehe

Ellers så er det vel mulig å søke litt på soundcloud og håpe på å komme i kontakt med noen der?

Bor du i Bergen kan du kontakte DJ DV. Kan hende han er interessert i å ha en medhjelper. Han driver mest med remixer afaik, og da er det kanskje aktuelt å ha med en som kan produsere noe? Ikke vet jeg, jeg jobber med IT og ikke lyd.

Du får uansett ha lykke til med å finne en partner
Den undervurderte
Trådstarter
Takk skal du ha! Holder til i Bergen. Nja, har vel et par, men de er mer sånn... Tja, hvordan skal jeg forklare det... De lager for det meste typiske mainstream-for-2-år siden, Justin Bieber beats og synger gjerne litt sånn som One Direction osv.. Har prøvd å jobbe med de før, umulig! Ser ikke på musikk på den måten som jeg gjør, hvis du forstår.. Mange Makers, LMFAO, JB, OD, Autsin Mahone i deres hode.. Jeg tenker mer på noe alà rolig remix av Aurora Aksnes eller Line Dybedal, hvis det høres kjent(?) I sånn sirkus samme tempo som Kyrre Gørvell-Dahll (Bedre kjent som Kygo), bare i en litt mer ''Broiler-room'' (Ikke Broiler som i DJ Broiler) eller ''Dance/Melodic trance'' stil. Anyhow, Takk for svar! Prøver meg frem alene helt til jeg finner noen å myldre med!

BTW: Skype fungerer for meg! Går alltid an å sende fra/til Stems, Sheets, Scores, Midi og selve prosjektfilen!

Thanks!
- Chris
Heihei! Nå er ikke jeg erfaren i det hele tatt med remixing/vokaler, og har forøvrig heller ikke erfaring i NOE annet en FL-Studio.. Men til gjengjeld har jeg en omtrentlig 4-5 års erfaring med melodimekking, av dette kan du høre en ørliten portifølje på www.soundcloud.com/terraphormer
Om du vil bruke noe av dette, er det bare å kontakte på PM. Jeg ser på mine prosjektfiler som open-source (i mot at navnet mitt kommer på en eventuell release), og har vel rundt en 100-150 uferdige prosjekter liggende rundt om på pcen
Sist endret av Terraphormer; 9. juli 2014 kl. 04:13.
Leter etter noe av det samme selv, men det er mer innenfor rap
Men du får ha lykke til, håper det kommer noen gode låter ut av dette ^^