Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 831
Jeg har fått meg ny laptop fra Multicom, men den finner ingen driver til USB-kontrolleren. Dette er bluetoothen, og den finner ingen drivere om jeg søker automatisk etter den i enhetsbehandling, eller i Windows Update.

Det står at jeg kan søke etter den hvis jeg vet navnet på produsenten, men dette står det ikke noe om hverken i spesifikasjoner eller i enhetsbehandling.

Jeg har denne PC'en, men med 180gb SSD, 16gb ram og i7 prosessor. Min PC er ute av sortimentet, det finnes derfor ingen link til den lenger, men resten av spesifikasjonene skulle være det samme som i vedlagt link.

Hvordan kan jeg finne produsenten av denne enheten? Som sagt står det ikke noe om dette i hverken enhetsbehandling, og så vidt jeg kan se heller ikke under "spesifikasjoner" på Multicom's sider.
Har du ikke innebygget bluetooth på den maskinen? Isåfall finner du driver på driver-nettsiden for maskinen din.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
På min multicom pc fulgte alle driverene med på en cd. Vist ikke du fikk det, så ville jeg sendt melding til multicom support.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
På min multicom pc fulgte alle driverene med på en cd. Vist ikke du fikk det, så ville jeg sendt melding til multicom support.
Vis hele sitatet...
Fikk med en CD jeg også, men dette var for Windows 8. Jeg kjører Windows 7.
Uansett brukte jeg SlimDrivers for å finne driveren, i tillegg til at jeg fikk oppdatert alt annet som jeg ikke trodde var utdatert. Glimrende program!