Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 928
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Heisann!

I det siste har det vært noen kokuranser i fotografering og bilderedigering, så derfor nå tenkte jeg å foreslå en konkuranse i å lage film. Jeg har også et forslag til noen temaer; Reklame for freakforum, musikkvideo til freakforumsangen (håper ikke dette er planlagt allerede) eller lignende.

Men før dette blir eventuelt satt igang må jeg nesten høre om dette er noe folk ønsker, og om dette virker interesant i det hele tatt? Hva synest dere? Noen spesielle regler man må holde seg innenfor, andre temaer og andre generelle ting relatert til dette?

Håper på non-flame respons.
Høres jo underholdene ut det der.

Hehe men freakforum sangen?, Hvilken sang er det, hvor finner jeg den ?
Sitat av BoinTjau
Høres jo underholdene ut det der.

Hehe men freakforum sangen?, Hvilken sang er det, hvor finner jeg den ?
Vis hele sitatet...
Den finner du her.
Med tanke på hvor få som faktisk gadd å ta bilder til fotokonkurransen, tviler jeg på det blir så mange som orker å filme og redigere til denne. Men bra forslag!
Sitat av Zero
Den finner du her.
Vis hele sitatet...

Takker, den var ganske ny ja :P derfor jeg ikke har fått det med meg.

Nå skal jeg ikke gå mer offtopic her, håper det blir konkuranse
o shit waddup
Problemet med "kreative konkurranser" er at kreativitet ikke fungerer like bra som humor. Morsommere konkurranser som Pose-Contest slo heftig ann, fordi det er en event som hjelper til å bygge opp forumets sosiale samvær og å lage en mer vennlig tone blant brukere. Kreative konkurranser skaper liksom ikke noe på den samme måten. Det er klart det ville vært artig, men jeg tror ikke nFF er den riktige plassen for en slik event.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Hehe... Så morsomt.

Jeg sitter akkurat og skriver en tekst for "nFFs store videokonkurranse".

Gi meg 10 min a!
Jeg stemmer på musikkvideomekking!
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Trådstarter
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=85791
Stormen laget nettop konkuransen, løp og film (?). Men forøvring vil jeg forsatt si jeg er interesert i reklame/musikkvideoen.
Sist endret av mkey; 22. mai 2007 kl. 17:39.
Det var mitt forslag i youtube tråden! stjele min ide uten så mye som et takk... jaja, crule world.