Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1207
Hei folkens!


Er ute med atter en funky låt. Er som noen av dere vet bassist til daglig, men holder på noe særriøst med musikkproduksjon på siden av. Tenkte derfor å kombinere dette noe mere.

Bass slappinga (samt synth bass linjer) og vocoderen er spilt inn av meg på min vidunderlige custom made Midi Bass fra Industrial Radio.

Legg gjerne igjen enn kommentar! Det setter jeg veldig stor pris på =)

https://soundcloud.com/amproo/ampro-this-is-the-funk

*Også up for the grabs i en uke, så last ned låten om det er ønskelig =)
Freaks?

/titegn
Hører gjennom nå, og det første som slår meg er at dette er utrolig fett. Funky som pokker og svinger godt. Bra rytme, og minnet meg mye om electro swing med elementer av dubstep/glitch hop. Keep it up, dette var fett! 10/10 would listen to.
Sist endret av Deadlock Radium; 6. juli 2014 kl. 12:08.
Utrolig kult! Hvorfor er ikke dette mer kjent?
Vær så snill, post flere låter her når du har fler! Jeg follower deg
Likte det godt
Minnet meg litt om seeya (deadmau5)
Bra jobbet vil høre mer
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Hører gjennom nå, og det første som slår meg er at dette er utrolig fett. Funky som pokker og svinger godt. Bra rytme, og minnet meg mye om electro swing med elementer av dubstep/glitch hop. Keep it up, dette var fett! 10/10 would listen to.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Det er jo helt sinnsykt gøy å høre! =) Shiiiit 10 av 10, den kan jeg leve med!

Sitat av Erlendman Vis innlegg
Utrolig kult! Hvorfor er ikke dette mer kjent?
Vær så snill, post flere låter her når du har fler! Jeg follower deg
Vis hele sitatet...
Hahah, tusen takk! Roma ble ikke bygd på en dag, eller noe sånt? =) Jeg har mye forskjellig på soundclouden allerede, men ser for meg at det blir mere i denne stilen fremover. Tusen takk =)

Sitat av iColdman Vis innlegg
Likte det godt
Minnet meg litt om seeya (deadmau5)
Bra jobbet vil høre mer
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk! Rart at dere forbinder det med electro swing og deadmau5, er jo flere bpm saktere i tempo :P Men, en kjempegøy sammenligning uansett =)
Tusen tusen takk =)