Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 778
Jeg har netopp satt inn et gtx 760 kort
Når jeg starter opp forskjellige spill etc så hender det ofte at bildet er utforbi skjermen. som oftest er det til høyre. Jeg har 3 skjermer koblet til grafikk kortet.

skjerm 3 uses 1680x1050 (60hz) VGA med overgang til DVI
skjerm 2 uses 1440x900 (60hz) DVI
skjerm 1 uses 1920x1080 (60hz) HDMI
Skjerm nummer 3 er den jeg bruker som hovedskjerm.

Problemet løser seg etter at jeg trykker på auto adjust et par ganger, men jeg lurer på om det er en bedre varig løsning.
fiksa på oppløsninga i spillet?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du har nettopp satt inn et 760 sier du, men har du installert drivere?

Hvorfor bruker du ikke skjerm 1, med litt mer kurant oppløsning som hovedskjerm?
Bedreviter
LowRider's Avatar
Trådstarter
Sitat av DustMan Vis innlegg
fiksa på oppløsninga i spillet?
Vis hele sitatet...
Ja jeg sjekka nå Bioshock Infinite, og der var oppløsningen 1680x1050, samme som skjermen.

Sitat av Fleff Vis innlegg
Du har nettopp satt inn et 760 sier du, men har du installert drivere?

Hvorfor bruker du ikke skjerm 1, med litt mer kurant oppløsning som hovedskjerm?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke installert andre drivere en det som ble installert automatisk når jeg satte kortet inn. Edit: Jeg har Geforce experience som laster ned nyeste drivere automatisk. Sjekka netopp og den har lasta ned de nyeste driverene.
Skjerm 3 er en projektor og er på veggen bak meg. =)
Sist endret av LowRider; 24. januar 2014 kl. 10:38.
har vært borti lingende "feil" når jeg har brukt analog kabel (VGA), det som har hjelpet er og bytte til en digital kabel (DVI, HDMI, Dispayport). hvis skjermen din ikke støtter det kan du prøve og bytte VGA kalbel, har vært borti at det hjelper også.