Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 564
Hei Jeg har ett stooooort problem,som jeg håper noen her inne kan hjelpe meg med........

Jeg mangler installasjonscdn til sabertooth p67 hva skal jeg gjøre?

Takker for alt av svar
support.asus.com/Download.aspx?SLanguage=en&m=SABERTOOTH%20P67&p=1&ft=34&os=2 9


Navn + drivers / manual på google og du får det du vil ha. Ikke så stooooort problem.
Sist endret av Nikon01; 18. januar 2014 kl. 11:29.
Trådstarter
2 0
Tusen takk for svar

Men jeg får ikke installert det

problemet begynte når jeg formaterte pcn... alt gikk supert før det, nå kommer jeg ikke på nett..lastet ned på usb og prøvde å installere den linken jeg fikk av deg, men det går ikke... huff blir sprø
Har du prøvd og restarte maskinen og så installere driver ? Det skal ikke være noe problem og installere dirvere via USB. Har selv gjort dette flere ganger uten større problem. Bare vær ops på att du installerer rett driver.
Har CD plata liggande i kjelleren så eg kan mekka eit ISO å slenge opp på dropbox til deg om ønskelig.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Dette er ikke noe stort problem! :-)

Finn riktig driver på Asus sne sider. Chipset og lan er viktigst. Kast de over på en USB stick og installer. Sitter på tlf så får ikke bladd fram riktig men det bør ikke være noe stor sak.
https://www.asus.com/Motherboards/SA...H_P67/#support

Trykk på Driver & Tools, så velger du OS. Å vips, der har du alle drivers du skulle trenge for å komme i gang. Er forøvrig ikke rart du ikke kommer deg på nett uten LAN/WiFi drivere.