Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1443
Noen andre enn meg her som liker blackmetal, isåfall hvilke band ?

Jeg foretrekker : Darkthrone, Gorgoroth, Khold, Ulver, gammel Emperor, Ancient, Enslaved, Satyricon, Isengard, Mayhem, Thorns og gammel Dimmu
jeg liker bla. slayer og pantera, mye mer metal en alle blackmetal band tilsammen

anselmo har jo samarbeida med satyr dah..
Så klart!!!

Darkthrone, Satyricon, Bathory, Venom, Burzum, Immortal, Isengard, Kampfar, Old Mans Child. osv. osv.

Immortal er konger
bra at det er noen med foruftig smak her..

men, anselmo er vel med på Eibon med Satyr ?
Better than thou.
Bare jeg som absolutt hater sånn musikk? We Hip Hop till' yall bitches stop that metal crap.
assa, er det noe jeg hater er det virkelig hip hop og rnb..

det er talentløs musikk og alle sangene er 80% like..
alltids en gay slow drum beat i bakgrunnen og noen negere som roper yo muthafucker!

er det ikke dumt når de bare rapper og klager om at life in the ghetto er vanskelig, så røyker de hasj, loder rundt istedenfor å kanskje få utdanning slik at de slipper leve i ghettoen ?

Dessuten er det dødsteit når de rapper, veiver med armene som noen idioter og roper yo...enda dummere når hvite gjør det for å være like "kul"

btw. jeg er ikke rasist ellerno i tilfelle du trodde det, bare stormotstander av hjernedød musikk
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Opprinnelig postet av impaqt
assa, er det noe jeg hater er det virkelig hip hop og rnb..

det er talentløs musikk og alle sangene er 80% like..
alltids en gay slow drum beat i bakgrunnen og noen negere som roper yo muthafucker!

er det ikke dumt når de bare rapper og klager om at life in the ghetto er vanskelig, så røyker de hasj, loder rundt istedenfor å kanskje få utdanning slik at de slipper leve i ghettoen ?

Dessuten er det dødsteit når de rapper, veiver med armene som noen idioter og roper yo...enda dummere når hvite gjør det for å være like "kul"

btw. jeg er ikke rasist ellerno i tilfelle du trodde det, bare stormotstander av hjernedød musikk
Vis hele sitatet...
LOL! Kan ikke si jeg er klodens største rock-oholicer, men på dette punktet skal jeg si meg hjertens enig.. Rap er ikke musikk
Better than thou.
Opprinnelig postet av impaqt
assa, er det noe jeg hater er det virkelig hip hop og rnb..

det er talentløs musikk og alle sangene er 80% like..
alltids en gay slow drum beat i bakgrunnen og noen negere som roper yo muthafucker!

er det ikke dumt når de bare rapper og klager om at life in the ghetto er vanskelig, så røyker de hasj, loder rundt istedenfor å kanskje få utdanning slik at de slipper leve i ghettoen ?

Dessuten er det dødsteit når de rapper, veiver med armene som noen idioter og roper yo...enda dummere når hvite gjør det for å være like "kul"

btw. jeg er ikke rasist ellerno i tilfelle du trodde det, bare stormotstander av hjernedød musikk
Vis hele sitatet...
Med tanke på hva du sier over så vet du didely skvatt about music. Forresten var grunnen til at jeg skrev det(selvom jeg mener det) å få en reaksjon ut av deg. Du virker som om du er 14 år eller no.. Lættis

Må bare få kommentere denne kommentaren spesielt:
--
det er talentløs musikk og alle sangene er 80% like..
alltids en gay slow drum beat i bakgrunnen og noen negere som roper yo muthafucker!
--

Hvor mange 'rap' sanger vil du si du har hørt? 10-20 maks? Har du bare vært innom radioen så fortsatt til Britney sangene eller no? Er det bare negere (no nazimening) som lager rap? Sist jeg så var det nemlig ikke bare negere som lagde rap. Og hvis du mener at alt en raper synger er yo muthafucker så har du ikke hørt mer enn et par sanger som du tilfeldighvis har klart å komme innom på radioen. Skal ikke si at all rap er bra, og hvertfall ikke noe spesielt mye av det som spilles på radioen, men liker du noe av den metalen som spilles på radioen a? (Tenker da ikke på metallprogrammer på radio, hvis det finnes noen.)

Jeg syntes det er mer talentløst å hamre rundt på en gitar og skrike i en mikrofon enn å lage noen feite rytmer og lage bra rim.

Opprinnelig postet av nso

LOL! Kan ikke si jeg er klodens største rock-oholicer, men på dette punktet skal jeg si meg hjertens enig.. Rap er ikke musikk
Vis hele sitatet...
Trodde nesten du visste bedre enn dette nso..
Sist endret av Carlo; 8. november 2001 kl. 16:42.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg, som dere andre, har rett til min egen mening anngående slike ting. Tilfeldigvis finner jeg ingen glede i å høre på rap, eller kan skjønne at noen andre enn G-Moneh fra undergrunnen i N.Y. kan finne glede i det.
Menne

alle har rett til sin mening.. og det er ikke rett å angripe andre for meningen dem har, uansett om man ikke deler den.. så med det avsluttes denne diskusjonen