Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1587
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Hepp!

nso bringer gode nyheter for landets bergensere og omegnere.. (bergen og omegn.. get it?)
/me har eksklusiv informasjon om at karene som arrangerer HyperState skal arrangere ett party i Bergen.. åssn vet man det? Jo dem har bedt meg om hjelp til å skaffe lokale.. Skal være lokale som kan holde 1500 mennesker.. Party party.. Konseptet er helt nytt i Norge og heter Biblos (lamt navn.. jeg vet det.. men hva kan man gjøre..) Det skal visst være i god gammeldags temple og love stil...

Anyways.. ville bare gi dere en heads up.. og dette er sannsynligvis første stedet at Biblos blir omtalt... dvs ekslusivt stoff..

nso out
18år, gjett hvor mange på nff som skal der da, 10%?
▼ ... over en uke senere ... ▼
jaja nso...nå lurer jeg på hva du mente. biblos blir først i stavanger...med en rimelig lame line-up, og så kommer det til oslo. blir vel flere parteys etter det og, tror det skulle være et på vestlandet. er vel det du tenker på da. ser ut som det er to aspekter ved dette konseptet.

1. Stavanger: Dra inn fjortiss-dj(Jean, Jurgen osv...Anne Savage er eneste unntak), og tjene nok spenn til og...

2. Oslo: holde full fest her...ser ut som en fet kveld...særlig med tanke på at en ukjent tysker kommer og spiller et 3 timer techno sett. osv....

menneh...bare mine meninger på prosjektet da, er vel bra at det skjer noe egentlig
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Biblos høres ut som noe kristent greier.......
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
veggiss:
først i stavanger (23. desember), så i oslo, så i bergen. Lineuppen til bergen er ikke klar, faktisk meget uklar, men det kommer til å bli hardhouse..
Når det kommer til graden av lame-het, så er jeg klar over at du er partyløva fra øst, og er vant til å kunne velge og vrake blandt parties.. men dette er vest, her skjer faen aldri noentingsomhelst.. så en greie som dette er STORT, esse

tore:
godnyheter.. 16 år er aldersgrensen

datoen er forresten fastsatt... natt til 1.mai


(dette er forresten min post nummer 666.. fear meeeeee!!!!!!!!! QUE PASA PARADOX, YA'LL READY?)
Spørr om jeg, deg og cave kan ta en session der, hehe
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
not fcocking likely
Opprinnelig postet av z0py3r
Biblos høres ut som noe kristent greier.......
Vis hele sitatet...


maybe, men går du etter navn?
Hvis en kjerring som var superfaen deilig og het Leif, hadde du brydd deg? Bare hun var 100% natural and digg?
hvilke djs kommer da???

Må bare si at det blir helt sikert veldig fattig party me 16 år ald. blri sikkert rene "eksulus"
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
lol @deg, lille venn.
jeg antar at det var "exodus" du prøvde å skrive.. men det blir ei noe slikt. Som sagt så er ikke lineuppen (hvem som skal spille) klar enda til Bergen, men det kan nevnes at DJ Jean og Lisa Lashes er blandt dem som skal spille i Oslo.. bare sånn at du får en feeling over det.. det er litt bedre enn dem pikksaftslikkerne som spiller på exo, kanskje
bare halvannet år to goOooo!