Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1133
Hei, har en HP dv7 2135EO som er kompatibel for gratis oppgradering til Windows 7, dersom jeg formaterer harddisken og installerer windows 7, hvordan gjør jeg det med drivere? Ligger de på recovery partiosjon eller finner windows 7 disse selv?



Er det mulig og laste ned en lovlig version av windows 7 for å slippe å vente på bestillingen på nettet?
Regner med at Windows ordner driverene selv, ihvertfall de viktigste, resten fikser du ved å laste ned dem
Sitat av Sokkull Vis innlegg
Hei, har en HP dv7 2135EO som er kompatibel for gratis oppgradering til Windows 7, dersom jeg formaterer harddisken og installerer windows 7, hvordan gjør jeg det med drivere? Ligger de på recovery partiosjon eller finner windows 7 disse selv?



Er det mulig og laste ned en lovlig version av windows 7 for å slippe å vente på bestillingen på nettet?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke bruke en ulovlig version når den fungerer like bra?
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Hvorfor ikke bruke en ulovlig version når den fungerer like bra?
Vis hele sitatet...
Hvorfor stjele en bil når du får en gratis ?
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Hvorfor stjele en bil når du får en gratis ?
Vis hele sitatet...
Fordi det er enklere å "stjele" Windows 7 iforhold til en bil, og sjansen for at du blir tatt er så mye mindre.

"I wouldn't steal a car, But i'd download one if i could"
Sist endret av SemiColon; 29. desember 2009 kl. 20:57.