Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 734
Hei hei!

Fikk spillet Jack Keane i gave til bursdagen min forleden og har blitt hekta! Det har også kjæresten blitt og derfor prøver jeg å finne en No CD-crack til den så vi slipper bytte på å spille. Trenger nemlig orginal DVD'en for å spille!

Brukt megagames til sånt før, men ikke dukket opp noen fix til detta spillet ennå. Søkt litt i google, men fant ikke no der heller.

Noen her inne som kan anbefale noen sider hvor sånne cracks kan lastes ned?
Prøv GameCopyWorld.com, jeg fant cracken du søker men fant den kun på tysk...
megagamesdotcom
prophet.

Lese posten er en dum ting? Han sier jo klart i fra at han har skjekka der!

Tror du bør søke etter : No DVD crack, ikke NO CD?
Sist endret av Sokkull; 29. mars 2008 kl. 13:48.
Trådstarter
13 0
Takk for raske svar

Skal søke på nytt og prøve gamecopyworld!
Prøv thepiratebay, alltid en sikker vinner
Trådstarter
13 0
Prøvd TPB også, men finner bare selve spillet.. Ikke no crack til det! Gidder ikke laste ned over fire G.
Også prøvd en del andre torrent-sider, som f.eks mininova, uten resultat

Finner bare masse "rare" sider når jeg søker på "jack keane no dvd" og får ikke den fra gamecopyworld til å funke heller
du kan prøve btjunkie.org og på tpb, husk å søke etter programmer, ikke bare etter spill. Men hvis du bare finner torrenter med hele spillet, så kan du prøve å laste ned torrenten og åpne den, kanskje den ikke er komprimert på noen måte, og da kan du jo laste ned BARE cracken
gameburnworld.com har dem alle^^
Trådstarter
13 0
Fant ikke no på gameburnworld.com heller.. oppdaterer de siden med nye game fixes ofte? Kanskje både megagames og gameburnworld legger ut no DVD-crack snart! Får håpe det

Uansett, takk for hjelpen alle sammen
Sist endret av WenZor; 29. mars 2008 kl. 14:57.
Siden du har dvd'en kan du jo bare lage en kopi av den, og gi en til kjæresten din

Du kan bruke Alcohol 120%, eller ImgBurn (http://www.imgburn.com/) som er helt gratis. Disse programmene lar deg lage en kopi av dvd'en, som du enten kan montere i DaemonTools eller liknende, eller du kan brenne det ut på dvd (med et av programmene, eller andre programmer som støtter brenning av bildefiler).

Lykke til.