Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 843
Hei der,

Jeg vet ikke hva som foregår med uTorrenten min, i går så ble Battlefield 2142 ferdig lastet ned. Så jeg kjørte SFV Checker v1.17, der stod det Checksum på 2 av filene. Etter å ha kjørt Checksum i uTorrent fisket den problemet ved å laste ned det som trengtes. Å jeg sjekka de 2 filene igjen med Checksum funksjonen igjen. Alt skulle være ok da, så jeg gikk å la meg.

Når jeg kom hjem fra jobb nå står det plutselig checksum på 5 av de andre filene, hva er det som skjer? blir så sinnsykt iritert.

Kan det være at foreldra mine bare napper ut kabelen når jeg seeder torrenten?

Lurer på om faktisk den Checkeren jeg bruker ikke er helt god, pga. nå når jeg rechecket 2 av filene stod det OK plutselig. Uten at jeg har gjort noe som helst.

Edit: Det som er enda mer pussig, nå som jeg prøver å rette opp de 2 filene som er checksum på. Så laster uTorrent ned de 8 mb som mangler, men så starter den på nytt igjen og laste ned de 8 mb.

Edit 2: Tatt å slettet de 2 filene som var corupte, å laster dem på nytt.
Sist endret av #Conex; 26. oktober 2006 kl. 17:17.
Bhahaha.... Noen gang tenkt på Bittorrent? Istedet for "Why dont you suck me for real"utoorent..
Put dine privates up your u's...
hva mener du med at "det stod Checksum på 2 av filene" 2 av filene som var korrupte?

Kan det ikke være at du har klusset med filene før de er ferdig nedlastet eller noe slikt? At utorrent hashet filene etter at det sto 100% Også ombestemte den seg og begynte å laste ned de korrupte filene på nytt?

Det med at du begynner å laste ned på nytt høres jo også ut som at du får korrupt data. Og det kan jo være logisk at de som lager et så forventningsfullt spill har ressurser til å prøve å stoppe fildeling av spillet deres.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Sitat av BakkiZ
hva mener du med at "det stod Checksum på 2 av filene" 2 av filene som var korrupte?

Kan det ikke være at du har klusset med filene før de er ferdig nedlastet eller noe slikt? At utorrent hashet filene etter at det sto 100% Også ombestemte den seg og begynte å laste ned de korrupte filene på nytt?

Det med at du begynner å laste ned på nytt høres jo også ut som at du får korrupt data. Og det kan jo være logisk at de som lager et så forventningsfullt spill har ressurser til å prøve å stoppe fildeling av spillet deres.
Vis hele sitatet...
Checksum stod på 2 av filene etter jeg sjekket .sfv fila med SFV Checker, tror det vil si at de var corupte. Det hele jeg reagerte på var at det stod først at 6 filer var corupte. Å når jeg sjekket litt senere var bare to corupte, i mellom tiden var maskinen skrudd av.

Jeg bli litt forviretter å trodde SFV Checkeren ikke var helt god, men jeg løste det hele ved å slette de corupta filene å laste dem ned på nytt.