Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 910
Hei, vet det er en del poster om dette fra før av..! Men jeg har posta en thread før gjeldene router problemer. Det viste seg etter hvert etter jeg hadde tatt kontakt med Telenor at det hadde spærra en del av linja me pga. av virus som ble spredd av en ip og jeg var kanskje en av de som hadde blitt smitte. Så nå er linja helt fin.

Det som er nå er at jeg ikke får full ytelse av torrentene mine Ja har forwarde portene riktig tror jeg!?
Har slått av SP2 firwall!
Har ikke noe annen form for brann mur som er lagt inn?
Får ikke disabla routern sinn firewall, eller så funker ikke internett i det hele tatt!

Og noe til:
Hva er port nummerene til Mirc og KaZaA Lite Res?
Det siste tror jeg google kan hjelpe deg med.
Sjekk at du har forwarda dem riktig du.
1. Med full ytelse mener du at du skal bruke hele linja? Det får du vanligvis ikke på torrent. Farten varierer veldig!

2. http://relativt.net/portliste/programmer/
#Conex's Avatar
Trådstarter
Hm.. Ja men pleier det ikke å være sånn at når man har grønn skrift så er det sånn som det skal være? Eller er det bare med Bit Torrent Client? Tusen Takk for port listen
Grønn skrift=Porter åpnet
Gul skrift=Ikke åpnet
#Conex's Avatar
Trådstarter
Hm.. Noen som har en WL500g Asus router her? Som har forwarda porter? Hvis det er noen, kan den plis ta et screenshot av åssen han har gjordt det?
Tror det skal finnes en guide til det, skal se om ejg finner den.
#Conex's Avatar
Trådstarter
Fint hvis du finner det!
#Conex's Avatar
Trådstarter
Hm.. det virker ikke som det er noe med routern fordi jeg kobla modemet av router og kjørte det direkte på datan! Men fremdeles gul skrift! Så det virker som det er SP2, jeg prøvde i går og av instalere det men etter det så funka ikke internett i det hele tatt. så tokk jeg og instalerte det SP2 funka heller ikke. Så kjørte jeg System Recovery og det funka..! Så det virker som det er SP2 som fucker opp eller noe Hm.. Jeg har skrudd av firewallen da!

Edit: Sorry dobbelt post
Edit: Nå funka det og koble modemet direkte men ved klokka så er det bilde av en data med en gul-varselstrekant hvor det står no connection or limited!
Sist endret av #Conex; 26. oktober 2004 kl. 14:13.