Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 7518
Jeg måtte svelge 1,5g med coke. føler meg ganske fucked er dette farlig? må bare legge til at jeg har spist piller og drikki masse sprit...
Sist endret av mrbudsmoker; 24. juni 2013 kl. 03:05.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Verste utfall vil bli hjerteinfarkt.
Med norsk kvalitets kokain tror jeg ikke det skal være en dødelig dose, men muligens en veldig ubehagelig en.

Lykke til!
Sikkert kjempefarlig. Du stryker nok med snart.

Neida, men hvis du føler deg skummelt dårlig burde du kontakte legevakta eller noe. Better safe than sorry!
Kast opp fort som faen, ring ambulansen.
det virker som det går bra.. kicka bare ganske hardt det var god cola også,
Sist endret av mrbudsmoker; 24. juni 2013 kl. 03:47.
1,5g kokain er dødlig dose? looooooool

Da har jeg dødd et par ganger hvertfall
Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
1,5g kokain er dødlig dose? looooooool

Da har jeg dødd et par ganger hvertfall
Vis hele sitatet...
Ja, du hadde muligens død hvis du hadde fått bra kokain.
Du måtte? Hadde du en pistol mot tinningen, eller? La oss heller ikke glemme den spriten og pillene. Jeg syns det er rart du ikke kastet opp av deg selv med den kombinasjonen. Du, trådstarter, leker i alle fall med livet. Det visste du nok allerede selv.

Og snakk om sløs med cola. Det skal opp i nesen.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du måtte? Hadde du en pistol mot tinningen, eller? La oss heller ikke glemme den spriten og pillene. Jeg syns det er rart du ikke kastet opp av deg selv med den kombinasjonen. Du, trådstarter, leker i alle fall med livet. Det visste du nok allerede selv.

Og snakk om sløs med cola. Det skal opp i nesen.
Vis hele sitatet...
hadde grunnlag til og svelge dette her(noe jeg ikke gidder og gå dypere inn på) og ja det var en farlig handling jeg ser det nå! og oppfordrer ingen til og gjøre det... men jeg lever. og ja var jævlig sløøs hadde tenkt til og bruke det på meg og venner men mener og si at det fungerte ganske godt.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Du måtte? Hadde du en pistol mot tinningen, eller? La oss heller ikke glemme den spriten og pillene. Jeg syns det er rart du ikke kastet opp av deg selv med den kombinasjonen. Du, trådstarter, leker i alle fall med livet. Det visste du nok allerede selv.

Og snakk om sløs med cola. Det skal opp i nesen.
Vis hele sitatet...
Politi, razzia osv? Tenkt på det?
Ja, tusen takk, du. Det tenker jeg stadig på.

Hadde det vært skjellig grunn til mistanke hadde han vært fanget i musefellen uansett. De er sleipe som pokker. Politiet kan finne rester av en joint under en benk for å så påstå at det er du som røyket denne når du ikke engang hadde anelse om at det lå noe som helst der. Var han ruset på piller og sprit (særlig om det ikke er snakk om resept) ville det garantert blitt oppstyr. Hvem vet hva slags strategi de ville brukt for å få lurt det ut av ham. De bryter regler stadig vekk, de fjolsene.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
1,5 g med kola er da langt ifra fare for å dø av? Jeg mener, hadde han tatt kolaen på andre måter (snorte, sprøyte) hadde faren definitivt vært høyere. Men å dø av å droppe 1.5g?, nei.

Dessuten har det endel å si hvor stor toleranse du har i.f.t kola. Er den høy tåler kroppen din mye stoff. Det er nok av mennesker i verden med et nokså skyhøyt forbruk av kokain. Så kokain er farlig ja i store mengder, men det skal litt til før livet står i fare (understimulering av hjerte, leverskader, blodpropp etc etc).
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
1,5 g med kola er da langt ifra fare for å dø av? Jeg mener, hadde han tatt kolaen på andre måter (snorte, sprøyte) hadde faren definitivt vært høyere. Men å dø av å droppe 1.5g?, nei.
Vis hele sitatet...
Folk har dødd av overdose med 1,2g oralt. OP nevner heller ingenting om kvaliteten på kokainet, for alt vi vet sitter han med den reneste og mest potente kokainen i verden. I tillegg hadde han tatt flere piller og alkohol.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
edit; *overstimulering av hjerte,....
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Folk har dødd av overdose med 1,2g oralt. OP nevner heller ingenting om kvaliteten på kokainet, for alt vi vet sitter han med den reneste og mest potente kokainen i verden. I tillegg hadde han tatt flere piller og alkohol.
Vis hele sitatet...
Heldigvis for ham florerer det ikke av kokain med høy renhetsgrad på alle kanter. Jeg er mer interessert i hvilke piller, hvilken styrke og hvor mange. Samt mengde alkohol.

Leke med ilden?
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Heldigvis for ham florerer det ikke av kokain med høy renhetsgrad på alle kanter. Jeg er mer interessert i hvilke piller, hvilken styrke og hvor mange. Samt mengde alkohol.

Leke med ilden?
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så viktig å vite hvor mye og eksakt hva TS har fått i seg den kvelden?
Ting skjer fort, mulig onkel var litt ubehagelig så å svelge var det mest fornuftige i det øyeblikket vis man ikke har lyst på å bli tatt med kokain.
Fordi vi allerede vet hva og hvor mye kokain han svelget. Han sier at han føler seg "fucked", og da er litt mer utfyllende detaljer kjekt å ha.
Jeg kan si at kokainen var god jeg tok noen linere med en kammerat litt tidligere på kvelden og det kicka godt bare det... rus messig så ble jeg ganske coked up! og litt kvalm på et tidspumkt. og må legge til at jeg har aldri vært så lamm i munnen noen gang :P det som har skjedd i etter kant er at kokainen har etsa sår på venstre side av tungen og ned mot halsen svir noe helt jævlig når jeg svelger og beveger tunga gjør vondt og spise osv..
Sist endret av mrbudsmoker; 24. juni 2013 kl. 23:39.
Sitat av mrbudsmoker Vis innlegg
Jeg kan si at kokainen var god jeg tok noen linere med en kammerat litt tidligere på kvelden og det kicka godt bare det... rus messig så ble jeg ganske coked up! og litt kvalm på et tidspumkt. og må legge til at jeg har aldri vært så lamm i munnen noen gang :P det som har skjedd i etter kant er at kokainen har etsa sår på venstre side av tungen og ned mot halsen svir noe helt jævlig når jeg svelger og beveger tunga gjør vondt og spise osv..
Vis hele sitatet...
Sikkert salt-formen av kokain, sikkert brukt litt for mye syrer til å produsere den. Melkeprodukter eller ph-regulerende tabletter vil kanskje hjelpe litt.
Tolker ikke oppkast som noe godt tegn. Hadde du forhøyet kroppstemperatur? Raskt åndedrett, svette eller lignende? Vel, glad du er like hel, da. Håper du blir litt mer forsiktig neste gang. Vet hvordan det føles å ha et totalvrak av en munn selv. Ikke helt verdt det, spør du meg.

Bare litt ekstra informasjon: Illegalt kokain kan inneholde billigere forfalskninger som kan påvirke toksisiteten, for eksempel koffein, lidokain, prokain, amfetamin og fyllstoffer (stivelse, karbonat/bikarbonat, sukker).
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Sikkert salt-formen av kokain, sikkert brukt litt for mye syrer til å produsere den. Melkeprodukter eller ph-regulerende tabletter vil kanskje hjelpe litt.
Vis hele sitatet...
Alt som selges av cola i norge er salt (Hcl) . Kokain i fribase blir calt "crack", men finnes knapt her til lands. Uansett er det ikke noen dum teori du har, og man skal ikke glemme at det både er amatører som står bak, og luringer som blander mye rart i før det når deg. Lidokain er f.eks mye brukt, siden man blir helt bedøvet av det. Jeg har selv opplevd å få sår i munnen etter å ha "smurt" et "pulver" på, så det er nok bare å ønske trådstarter lykke til! Det gror nok!

Det er også en grunn til at cola vanligvis sniffes, og det er at den orale biotilgjengeligheten er mye lavere enn den nasale (direkte til blod). 1.5g er dog en dose som godt kunne drept deg om det hadde vært rent...
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tolker ikke oppkast som noe godt tegn. Hadde du forhøyet kroppstemperatur? Raskt åndedrett, svette eller lignende? Vel, glad du er like hel, da. Håper du blir litt mer forsiktig neste gang. Vet hvordan det føles å ha et totalvrak av en munn selv. Ikke helt verdt det, spør du meg.

Bare litt ekstra informasjon: Illegalt kokain kan inneholde billigere forfalskninger som kan påvirke toksisiteten, for eksempel koffein, lidokain, prokain, amfetamin og fyllstoffer (stivelse, karbonat/bikarbonat, sukker).
Vis hele sitatet...
det er ikke akkurat behagelig nei . jeg tok urin prøve på legevakta og det slo ut på kokain. men det var sikkert blanda ut med litt kreatin ellernoe.
Sist endret av mrbudsmoker; 25. juni 2013 kl. 00:08.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Tolker ikke oppkast som noe godt tegn. Hadde du forhøyet kroppstemperatur? Raskt åndedrett, svette eller lignende? Vel, glad du er like hel, da. Håper du blir litt mer forsiktig neste gang. Vet hvordan det føles å ha et totalvrak av en munn selv. Ikke helt verdt det, spør du meg.

Bare litt ekstra informasjon: Illegalt kokain kan inneholde billigere forfalskninger som kan påvirke toksisiteten, for eksempel koffein, lidokain, prokain, amfetamin og fyllstoffer (stivelse, karbonat/bikarbonat, sukker).
Vis hele sitatet...
Du har rett i det du skriver om illegalt kokain, men jeg nesten si at det så å si ALLTID er tillsatt ymse ting i de leddene det har vært innom. Du må nesten ta det med deg selv for å få "rene" varer. Laktose er forresten en klassiker å jukse litt med

Oppkast kommer som en følge av serotonin-stimulering (5HT3 reseptor), og serotonin styrer også kroppstemperatur, men jeg er sikker på at han merket det ganske greit likevel Hadde han svelget 1.5g MDMA hadde han muligens strøket med....
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Folk har dødd av overdose med 1,2g oralt. OP nevner heller ingenting om kvaliteten på kokainet, for alt vi vet sitter han med den reneste og mest potente kokainen i verden. I tillegg hadde han tatt flere piller og alkohol.
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=7v5R9Lm49SE

Så hvorfor dør ikke Marcy i Californication etter en mengde linjer med kola, på slutten av videoen? Du ser jo at det ligger en haug med kola der, og hun drar på^^.

Uten tvil har folk dødd, men toleranse har litt å si.
Sist endret av aeon_illuminate; 25. juni 2013 kl. 01:00.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=7v5R9Lm49SE

Så hvorfor dør ikke Marcy i Californication etter en mengde linjer med kola, på slutten av videoen? Du ser jo at det ligger en haug med kola der, og hun drar på^^.

Uten tvil har folk dødd, men toleranse har litt å si.
Vis hele sitatet...
Fordi det er en tv-serie, altså fiksjon.

Har googlet og lest masse nå og selv om jeg ikke har funnet 100% sikre kilder på det er det mange som sier at en dødelig overdose med ren kokain ligger på ca 1- 1.5g eller ca 17.5mg per kg kroppsmasse. (gitt at man tar alt i en sleng, nasalt.)
Sist endret av A-tillah; 25. juni 2013 kl. 01:13.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Fordi det er en tv-serie, altså fiksjon.

Har googlet og lest masse nå og selv om jeg ikke har funnet 100% sikre kilder på det er det mange som sier at en dødelig overdose med ren kokain ligger på ca 1- 1.5g eller ca 17.5mg per kg kroppsmasse. (gitt at man tar alt i en sleng, nasalt.)
Vis hele sitatet...

Bioavailability Oral: 33%[1]
Insufflated: 60[2]–80%[3]
Nasal Spray: 25[4]–43%[1]
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine

Omtrent halvparten så effektivt å spise som å snorte. Og som et lite apropos skulle jeg likt å se noen dra en linje på 1.5 g i en sleng

Jaja, trådstarter overlevde, og det er det viktigste! Det fine med cola er at det er over nesten før det starter, med en halveringstid på en knapp time...

Vi er vel alle enige om at dette var galskap
Sitat av phish Vis innlegg
http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine

Omtrent halvparten så effektivt å spise som å snorte. Og som et lite apropos skulle jeg likt å se noen dra en linje på 1.5 g i en sleng

Jaja, trådstarter overlevde, og det er det viktigste! Det fine med cola er at det er over nesten før det starter, med en halveringstid på en knapp time...

Vi er vel alle enige om at dette var galskap
Vis hele sitatet...
Enig med at det var galskap ja. Men hvis en person veier rundt 50-60kg så kan man jo halvere den dosen som skal til for en dødelig overdose. Pluss at han hadde drukket(sprit) i tilegg som gjør at kokainet blir omgjort til et stoff som er dobbelt så "giftig" nemlig; Cocaethylene som er nesten dobbelt så hardt for hjertet og ikke for å nevne pillene oppe på der igjen.

Her var det nok snakk om flaks for TS. Det eller skikkelig utblanda dritt-kola.
Sist endret av A-tillah; 25. juni 2013 kl. 01:41.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Har selv dratt oppmot 3g på en kveld, så klart dårlig cola, sett en drita kar dra en mega feit liner med 1 g. Uansett hadde man hatt ren brus kan du stryke med av rundt 1g, men i norge ligger vel gjennomsnitts brusen på ca 20-30%?
Sitat av Carmex Vis innlegg
Har selv dratt oppmot 3g på en kveld, så klart dårlig cola, sett en drita kar dra en mega feit liner med 1 g. Uansett hadde man hatt ren brus kan du stryke med av rundt 1g, men i norge ligger vel gjennomsnitts brusen på ca 20-30%?
Vis hele sitatet...
Du skal være heldig om du får noe bedre enn det ja. Jeg vet ikke hva tallene fra kripos sier, men det er mye dårlig rundtomkring. Halveringstiden gjør er også veldig kort.

En indikator på hvor bra saker du har er hvor mye "avfall" som blir igjen i nesen. Det som sitter igjen er diverse cuts og rusk som du ikke får noe effekt av...
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av phish Vis innlegg
Du skal være heldig om du får noe bedre enn det ja. Jeg vet ikke hva tallene fra kripos sier, men det er mye dårlig rundtomkring. Halveringstiden gjør er også veldig kort.

En indikator på hvor bra saker du har er hvor mye "avfall" som blir igjen i nesen. Det som sitter igjen er diverse cuts og rusk som du ikke får noe effekt av...
Vis hele sitatet...
Kan lage såkalt "beis" med salmiakk osv og røyke det da regner jeg med du får det litt "renere"?
smurfen sjøl
43 2
Sitat av Carmex Vis innlegg
Har selv dratt oppmot 3g på en kveld, så klart dårlig cola, sett en drita kar dra en mega feit liner med 1 g. Uansett hadde man hatt ren brus kan du stryke med av rundt 1g, men i norge ligger vel gjennomsnitts brusen på ca 20-30%?
Vis hele sitatet...
Hvordan kjenner du det når du snorter 0.5 græm, som er ganske mye, som hodepine, svir i nesa, hæ??
Klarer man ikke å ta mere når denn linja man har fremfor seg nærmer seg mengden 1gram?

I så fall så er det lett å stryke med hvis man har bra saker fremfor seg og man ikke kjenner styrken, og man snorter en dritfet linje.



Visste ikke at det var så enkelt å overdosere på cocain. Det må gjøre det enda farligere enn speed fordi det er ikke så lett å overdoser på speed tror jeg