Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1029
Har dere fått en dypere følelse for dyret deres, eller har dere hatt en eller annen bad trip hvor kjæledyret ble et "monster"? Synes dere det er rart å være ruset rundt dyret etc.....
Tja, skal nok være på en kraftig psykadelika for at jeg skal synes det er rart/skummelt hvertfall.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ruser meg ikke rundt hunden min, fordi han blir utrygg av det. Kom hjem én gang etter en MDMA trip, og snille, gode vovsen min kjente meg ikke igjen! Han knurret og bjeffet og pelsen reiste seg. Jeg satte meg ned og holdt på å begynne å grine, men da han kom nær nok til å kjenne lukten min kjente han meg og logret og slikket meg i ansiktet.

Det var nok gangen/ansiktsbevegelsene som var uvant for han. Stakkars ��
Hunder kan være veldig sensitive vet jeg av erfaring, pleier la dem være i fred ol jeg er full eller rusa å det er hund(er) tilstede, har 2 katter å dem gir egentlig faen
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skaffa meg hund og pleide å røyke om kvelden, da tenkte jeg nå chiller vi her på sofaen sammen. Så ut som han chilla, jeg blåste bort på han og tenkte yeeeeahh boy. Men etter et par mnd begynte bikkja å nyse og hoste hver gang jeg fyrte opp og da innså jeg at det var ikke særlig smart, han begynte også å legge seg ute i gangen hver gang han hørte lightern så det var tydelig at han ikke digga det så mye som jeg trodde. Har faktisk sjukt dårlig samvittighet for det i dag og nå røyker jeg ikke mere men syns heller ikke noe om å se andre røyke med dyra i samme rom.

Jeg har og trippa rundt både hund og katt hos andre når jeg var yngre, hunden gjemte seg, men katta trodde jeg at jeg fikk en spesiell connection med. Den pelsen var jo reine himmeldotten. Men den katta ble også helt merkelig i hodet av å bo med folk som trippa hver helg. Så min konklusjon basert på egne erfaringer er at man skal ikke tvinge dyra til å være med på eller være rundt noe de ikke forstår.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha lættis så nicket ditt først nå wtf. Originalt! Den var ny xD