Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1064
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over noe brunt amfetamin som var forma som en krystall, nesten akkurat som MDMA krystaller.

Er litt usikker på om dette er normalt, så derfor spør jeg dere hjelpere
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Var det krystallisert, eller presset som en krystall? Nå vet du jo at det er amfetamin som du sier, så hva er spørsmålet her egentlig?

Det er veldig mange drugs som ser identiske ut i sin krystalliserte form, hundrevis. Men nå som du har testet at dette bare er amfetamin, hva lurer du på?
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kmsc Vis innlegg
Var det krystallisert, eller presset som en krystall? Nå vet du jo at det er amfetamin som du sier, så hva er spørsmålet her egentlig?

Det er veldig mange drugs som ser identiske ut i sin krystalliserte form, hundrevis. Men nå som du har testet at dette bare er amfetamin, hva lurer du på?
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at jeg har testet det? Jeg lurer på om amfetamin kan bli levert med en brun krystall.

Skal vel ikke mye vett i hue for å skjønne spørsmålet mitt?

Når sant skal sies var denne krystallklumpen en smule mykere enn MDMA, så jeg kjører den på en testkit i morgen.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Neida, skal ikke så mye vett til før man tester sakene sine, så dette tar jeg helt som en selvfølge. Du sier du skal teste det i morgen, noe som er bra. Så da finner du det vel forhåpentligvis ut? Hva er vitsen med å spørre?

Blir som å spørre: kommer den brune krystall-amen min til å slå ut som amfetamin på en eztest? Hvem faen vet
Sist endret av kmsc; 19. mars 2019 kl. 14:46.
Amfetamin kommer ikke som krystall, men meta gjør... metaamfetamin er også det stoffet som er mest likt mdma kjemisk.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Neida, skal ikke så mye vett til før man tester sakene sine, så dette tar jeg helt som en selvfølge. Du sier du skal teste det i morgen, noe som er bra. Så da finner du det vel forhåpentligvis ut? Hva er vitsen med å spørre?

Blir som å spørre: kommer den brune krystall-amen min til å slå ut som amfetamin på en eztest? Hvem faen vet
Vis hele sitatet...
Herregud da! Er det ikke lov å stille spørsmål her inne på bruket lenger eller? Om vanlig amfetamin kan komme i krystall form eller ikke er vel ett ganske straightforward spørsmål? Å anbefale en eztest er jo aldri galt, men du trenger ikke leke smart bare fordi du vet hva en eztest er...