Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2178
Hei,

Tenkte (og trenger) å utvide horisonten litt og leter etter noen nye youtube kanaler å følge. For å gi ett inntrykk av min "smak" går det mye i musikk, tech og humor. Noen kanaler jeg følger:

Spectresoundstudios (metal studio)
Frog Leap Studios (norsk fyr som covrer alt mulig som metal)
Recording Revolution (mikse triks og tips)
Linus Tech Tips (PC, teknologi m.m)
m/fler..

Er åpen for det meste, men er vel på utkikk etter humor i alle varianter. Pewdiepie er uaktuell. "Not my cup of tea".

Hva følger du? Og har du noen anbefalinger?
Hvis du liker musikk så er ADoseOfBuckley jævlig bra. Hvis du liker trening blandet med humor er også VeganGains en artig type. Danooct1 er en fascinerende kanal hvis du liker å se forskjellige virus payloads. Ellers er det meste på YouTube ganske dårlig. Et par av sangene til FilthyFrank er da regnet som slagere også, vel å vite.
Sitat av godly Vis innlegg
Hvis du liker musikk så er ADoseOfBuckley jævlig bra. Hvis du liker trening blandet med humor er også VeganGains en artig type. Danooct1 er en fascinerende kanal hvis du liker å se forskjellige virus payloads. Ellers er det meste på YouTube ganske dårlig. Et par av sangene til FilthyFrank er da regnet som slagere også, vel å vite.
Vis hele sitatet...
Hold deg unna VeganGains.. grøss.

Dersom du har lyst til å se på litt barnslig satirisk humor, sjekk ut FilthyFrank, H3H3 og Idubbbz.
Sist endret av EliteBook; 7. oktober 2016 kl. 13:00.
Vsauce, det er 3 kanaler, men kanal 1 er best synes jeg. De legger ut mindblow videoer. Sjekk det ut:https://www.youtube.com/user/Vsauce
Casually Explained om du liker tørr humor.
GradeAunderA, britisk fyr som har mye rants om diverse ting. (Blant annet VeganGains tidligere nevnt).
The Game Chasers, litt ala det der "lagerkrigen" o.l. program som går på TV, bare de leter eller retro spill og leker, (Atari, nes, sega.. GI Joe, transformers o.l.)
BroScienceLife er vel en satirisk treningskanal. Skal liksom være den typiske "trenings bro". Skips leg day..
SovietWomble en som tar opptak av diverse spill mens han spiller med noe andre og setter sammen de beste klippene.
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Hold deg unna VeganGains.. grøss.

Dersom du har lyst til å se på litt barnslig satirisk humor, sjekk ut FilthyFrank, H3H3 og Idubbbz.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Han illustrerer dumskapen og uvitenheten til andre med selvlagde karakterer som oppfører seg på en satirisk måte. Har mange gøye quotes fra den karen. "Gotta confuse the wallets, right babe?"
Må også nevnes at den American Psycho parodien hans var fenomenal.
Anbefaler deg å sjekke ut Jared Dines, ettersom du liker metal og humor.
For tech anbefaler jeg Motherboard. De er en søsterkanal(?) til VICE, som er fantastiske de også. De legger ut korte dokumentarer ol, samt mye annet tull. Mye dokumentarer om undergrunn og narkotika blandt annet.

Nå har det også kommet VICE News som er en slags nyhetskanal med jevnlige oppdateringer på verden. Mye kriger ol. De har også mange bra dokumentarer på ~20min.

For satire, og mye annet morsomt anbefaler jeg H3H3
Sist endret av KjemikalieX; 7. oktober 2016 kl. 14:05.
For humor har faktisk NRK humor en del artige snutter (spesielt Norske Grønnsaker).

Synes og PsychedSubstance er verdt å ta enn titt på, for dere som har interesser den veien. Veldig informative videoer om de fleste psykedeliske rusmidler.

THCtemple er og en kul stonerkanal uten customgrow's skriking, for de som er kjent med det.

For dere som liker spretterter kan jeg anbefale denne kanalen. Artig tysker med mange artige oppfinnelser.

Liker og cutlerylover kanalen og kan varmt anbefale den for de av dere som er knivnerder.
VeganGains har en del greie videoer på forskjellig treninger og dietter osv sammen med gøyale sketsjer. Han er virkelig å anbefale.
Vakkert Da har vi litt å sjekke ut!

Jared Dines har jeg vært innom. Ble litt lei han etterhvert.. men en del av metal-parodiene hans er strålende.
h3h3, filthyfrank, iDubbzTV og KONG HALVOR er alle morsomme kanaler som jeg liker å følge med på
TS: Recording Revolution er fantastisk.
Skulle gjerne ha mikset som Graham.
SpeirsTheAmazingHD - "Live" spill kommentator som jeg synes er morsom
JackSepticEye - samme som Speirs.
Thoughty2 - Forteller om mye rart, avslappende.
Sist endret av Sup3rn0va123; 7. oktober 2016 kl. 16:57. Grunn: Skrive leif
Ett tips: Ikke se på onion boy, han er en den selverklærte cuck-kongen på YouTube.
Sitat av godly Vis innlegg
VeganGains har en del greie videoer på forskjellig treninger og dietter osv sammen med gøyale sketsjer. Han er virkelig å anbefale.
Vis hele sitatet...
Han har noen alvorlige personlighetsproblemer, og har ikke spess peiling å trening heller. Planer om å begynne å trene? hold deg langt vekke fra han.

A Dose of Buckley - Som beskrevet av han, sint humor fra en sint mann, artige musikk"analyser"
AvE - Elektrokanal, plukker fra hverandre elektriske duppeditter for å sjekke byggekvaliteten
BroScienceLife - Satirisk treningkanal, veldig god humor for alle som løfter vekter
DanielFromSL - Veldig underholdende multiplayer gameplayvideoer, forklart av han "I experiment on people in videogames basically."

penguinz0 - Tidige gameplayvideoer, verdt det pågrunn av stemmen
skippy62able - Spiser/drikker alle mulige greier som challenges
SovietWomble - Artig gjeng som går sammen og spiller forskjellige spill
Thunderf00t - Vitenskapskanal som i det siste også har fått et preg av anti-sjw
YLTV - Norsk rap og hip hop-kanal
Vitenskap/dokumentarer og nyheter:
Thoughty2
Vice
Motherboard
DNews
the young turks
London Real


Russsmiddler:
Drugslab
SWIM & PsychedSubstance
The Drug Classroom
NeuroSoup

Sport og Fitness :
Adrenaline Addiction
Rich Piana
Steve Cook
Jeff Seid
GoPro
Alon gabbay
Strength Camp / Elliott Hulse
IllPumpYouUpcom


IT:
SingularityComputers
Gamers Nexus
Actually Hardcore Overclocking
louis rossmann
Eli the Computer Guy
LinusTechTips

Urban exploring og climbing
Night Scape
This is Dan Bell
Exploring Abandoned Mines
James kingston
MustangWanted
Exploring With Josh
Lurker since -05/04
Nemizz's Avatar
Plukket ut noen av de jeg følger.

AccidentalBroadcast - Veldig cinematiske videoer fra en kar i hawaii, motorsykkler /mm
AvE - Elektro/mekanisk, veldig flink til og forenkle ting mange ser på som avansert, morsomt vokabular. EEVblog om jeg føler meg veldig nerdete.
Mighty Car Mods - Modefisering av biler.
Suburban delinquent - Motovlog, galning på motorsykkel, kjører rundt i LA.
Joe Rogan - Powerful JRE, podcast, mange av dem er veldig bra, noen dårlige.
Sailing La Vagabonde - Synes det er merkelig tilfredstillende og se på noen som seiler rund i stillehavet.
Sailing SV Delos
Brave Dave - Eventyrer, mest kjent for train hopping, men går også i fjellet, okseløp, strikkhopp.
James Kingston - Klatrer i kraner og andre høye bygninger, uten sikring, som mustangwanted.
Querly - Motorsykkler, supermoto i tyskland.
Red Bull - Red Bull
Angry Video Game Nerd