Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1743
Den ene scart innganen på subben har gått, har fortsatt en inngang som fungerer, begge høytalerne fungere. Finnes det en kabel som gjør slik at disse to høytalerne som er vanlige scart kabler, kan gå i samme inngang på subben?

Fant ikke så mye på nettet, kan hende jeg så feil, men er ikke så rutinert på kabler.

Si i fra hvis du trenger mer info!
scart-kabel på sub? WTF?

RCA tenker du på kanskje?

Du trenger bare en helt normal RCA Y-split kabel da =)
Scart på subben? What?
Hesten's Avatar
Trådstarter
49 5
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
scart-kabel på sub? WTF?

RCA tenker du på kanskje?

Du trenger bare en helt normal RCA Y-split kabel da =)
Vis hele sitatet...
Stemmer, var dette jeg var på jakt etter!

Har altså en gul og en svart scart-kabel inngang på sub'en, ikke noe særlig dyr sub. Trodde dette var vanlig haha. Kan hende dette har forandret seg, anlegget er fra 08'
Mener du helt seriøst at subben din har en sånn her inngang?
Hesten's Avatar
Trådstarter
49 5
Sitat av LP88 Vis innlegg
Mener du helt seriøst at subben din har en sånn her inngang?
Vis hele sitatet...
Neinei, kan hende jeg forklarte det litt vel klumsete. Kan forklare det på min litt stupide måten. Jeg har to scart kabler, som går direkte inn, det er ikke som på VHS spiller som på bildet. Sånn som på en ps2 eller en eldre xbox 360, rød og svart kabel tilkobling

hvis du skjønner
http://www.proprofs.com/quiz-school/.../353508929.jpg

Slik altså?

Den heter RCA og ikke Scart.
Scart er det LP88 linket til.
Kan du linke oss subben din og forsterkeren din? Evt. skrive navn/modell?
Sist endret av Hobby; 21. juni 2014 kl. 13:01.
Du trenger en RCA-split da. Kan hende du mister stereo da og kun får mono, men vanskelig å vite ut i fra forklaringen din..