Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2550
Noen anbefalinger å komme med?
Den vil hovedsakelig bli brukt til ps4 og netflix.
Bør være minst 55

LG 55LA860W er en eg fikk anbefalt via elkjøp. Nylig nedsatt til 14 fra rundt 20k.

Har ikke kjøpt tv på mange år så er relativt blank ettersom det er så mye forskjellig på markedet
Så akkurat en 55" 3D LED tv til 5900 på reklame, verdt å nevne
Det kommer nye modeller titt og ofte.

Kjøp heller en som ikke koster skjorta. Du får deg en fult brukende TV mellom 8-10.000 kr. i den størrelsen med godt bilde. Smart TV blir sjeldent brukt her hjemme. 3D er kun testet ut.

Kjøpte selv TV i januar til 13.000. Den var nedsatt fra 17.000. Nå annonseres den til rundt 8000 kr. hos de fleste elektrobutikker.
Hvordan spill har du tenkt å spille på ps3en? Større skjerm jo meir delay i f eks cod..
Har du pengene klare i dag LØP OG KJØP! DAGSTILBUD! LG 4K 55" LA965. Utrolig bra TV, perfekt bilde, IPS panel og masse godsaker som LG ellers lever med TV'ene sine. F.eks. universalkontroll. Veil. pris 14 995 - 16 995kr. Nå: 9995kr!
Sist endret av Wolfie; 14. juni 2014 kl. 22:07.
MixMaster
BarBeats's Avatar
Trådstarter
Beklager treg respons!
Endte opp med tv som eg linket til. Føler det var et relativt bra kjøp.
Mozzie, input lag tror eg kje skal ha for mye å si på denne tvn (240hz...og om eg har lest rett mener eg input lag skal ligge mellom 9-15ms en plass).
Takk for inspill folkens.
4k venter eg noen år med å investere mtp utvalg i formatet pr i dag, mn hadde eg sett linken din wolfie tidligere ville eg nok vurdert den
55LA860W Er absolutt en knall TV, så du skal ikke angre der . 4K var nå heller ikke argumentet mitt ved kjøpt av den TV'en , det var prisen. Forresten, du skal ikke være alt for skeptisk til alle 4K TV'ene som er på markedet i dag. LG sin 965 bruker bl.a. riktig format, samt den får støtte for den nye kodeksen.
MixMaster
BarBeats's Avatar
Trådstarter
Ja, leste litt på det, såg ut som en bra tv Når det kommer til 4k har eg ikke stemplet det, men tror teknologien kan forbedre seg betraktlig over årene som kommer. Eg henger alltid litt etter når eg kjøper hifi ect, men da igjen får en som regel mer for pengene
Forstår det. Det vil alltid komme noe nyere . Kunne sagt det på en enklere måte; det som er ute nå er ikke lenger 1.gen. Man kan trygt bevege seg ut i den verden da standaren nå er satt. Men om de blir bedre på det, det er en helt annen ting. OLED er det som er mest snasent akkurat nå (personlig mening)!