Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2254
I går fikk jeg endelig fatt på DMT, og sammen med en venninne røykte jeg det bonge-style.

Gang på gang kom jeg akkurat til det stadiet der det føles som om virkeligheten såvidt klarer å klamre seg fast. Akkurat som sekundet før du sovner.

Hun jeg trippet ble med etterhvert en enorm distrakajon, så den faktoren er jeg ihvertfall bevist på.

Nå har jeg litt igjen - og denne gangen SKAL jeg komme i mål. Planen så langt er å være alene, ha litt tobakk i miksen, og mate alt i en stor fyllin jeg pumper på til jeg ikke klarer mer.

Er det noen som kan komme med noen tips her? Lurere med eller uten tobakk? Andre røykemetoder? Set og setting?
Du kan lage din egen vaporizer. Du finner lette oppskrifter hvis du leter deg frem på Google! Slik som du gjør nå waster du mye av dmten din på.
Lightbulb vaporizer funka IKKE i hvertfall.
Prøv å lage changa, dvs DMT infusert i MAOI-holdige urter. MAOI'en øker potensen til DMT'en samtidig som andre urter som f.eks. mullein kan gjøre det mye lettere å røyke slik at du klarer å ta flere hits før du er gone.
Flammen skal ikke være i direkte kontakt med DMTen. Skaff deg en crack pipe.
Takk til alle. Helt tydelig at jeg har vær altfor ivrig og kastet vekk 90% av det på å røyke som en idiot. "The machine" blir prøvd senere i dag, må bare ordne meg stålull
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Vi kuttet bunn av en 1,5 l flaske, lagde en kopp av sølvfolie, to lag. Ikke fest aliminiumsfolien til flasken, bare klem det rundt så du kan lette litt på den når du trekker.

Ikke hold flammen direkte på folien, vent til det har lagt seg en tynn tåke i flasken, pulveret smelter og damper.

Trekk så mye du kan, hold inne så lenge du kan.


Jeg har fikk mye bedre tur innendør, i sofa, med tripsitter.

http://i.imgur.com/5H9Cm6Z.png

Beste er om noen hjelper deg med trekket.

DMT er *hands down* det råeste jeg har prøvd!

Første turen min var inne i min egen leilighet med en kamerat. Jeg tok tre store trekk, da jeg pustet ut ble det bare store farge ringer, jeg prøvde og si "wow" men det ble bare en slags tunnell av lyd som sendte meg inn i en annen verden, vegger og tak begynte å smelte.

Jeg la meg på ryggen og kikket opp i taket, det åpnet seg en lysportal med vakre vesen som løftet meg inn i et annet univers. Her blir det vanskelig og forklare hva som skjedde, men jeg var i en slags galaxe og en skapning forklarte alt.

Jeg duppet litt inn og ut av virkelighet og galaxer. I "virkeligheten" hadde musikk mye og si, kurt cobain kom ut av tvn, kompis ble til plastikk og jeg så portaler åpne seg overalt.

Det mest intense skjedde når man lukket øynene, jeg kunne se en uendelig verden av små menn som jobbet i stiger inne i jakken til kompis.

Sakte men sikkert ble alt normalt igjen. Men noe av det jeg husker best er at man får et slags HDR syn.

Det er utrolig vanskelig å beskrive hva man har opplevd, du må bare prøve selv. Det er det mest fantastiske jeg har opplevd i mitt liv!


Da jeg forsøkte trip i skogen var det rett og slett for mange ting som skjedde, fikk aldri "dratt" på samme måte som da jeg var inne, ble mer visuals, stein ansikter i bakken, rosa himmel, vann stivnet osv.
Sist endret av Carmex; 28. oktober 2013 kl. 11:39.
Synes DMT virker utrolig interessant, men hvordan er nedturen? Det eneste jeg har tatt av psykedelika utenom cannabis er syre, og der har jeg alltid vært fullstendig utmattet når det begynner å ta av, men har ikke greid å sove fordi alt er litt småtrippy i flere timer etterpå?
Vet at DMT har veldig lav halveringstid i kroppen, så smetter man bare ut av det eller er det en slags nedtur?
DMT har ingen nedtur, det du sitter igjen med etter en bra DMT tripp er en fantastisk afterglow, selv følte jeg meg helt fantastisk i flere dager etter mitt første "break-through".
The machine er god stemning, har blitt totalt blastet på ett trekk begge gangene jeg har prøvd. Hvis du skal prøve en annen måte, spesielt med flaske+aluminiumsfolie: ikke hold flammen for nære DMTen, det smaker som å røyke bildekk. Tips: det skal ikke ryke, det skal fordampes. Om det ryker brenner du den.

Set og setting i min erfaring helt irrelevant dersom du får breaktrough, jeg tror knapt jeg hadde merket det om noen satt og kløp meg på innsiden av låret. Med avbitertang. Av nettopp den grunnen kan det være en idé å ha noen hendig, som kan ta lighter+røykeaparat, så ikke du brenner deg, knuser evt machine og/eller waster DMT etc.

Har aldri forstått folk som må ta flere trekk for å få breaktrough heller, da jeg prøvde å røyke i joint og med flaske+folie måtte jeg ta et par trekk, men fikk ikke breaktrough (selv om jeg fikk noen heftige CEV). Da jeg prøvde the Machine rakk jeg ikke trekke ferdig før jeg mistet grepet om virkeligheten.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av lilletassen Vis innlegg
DMT har ingen nedtur, det du sitter igjen med etter en bra DMT tripp er en fantastisk afterglow, selv følte jeg meg helt fantastisk i flere dager etter mitt første "break-through".
Vis hele sitatet...
This!


Jeg ville fortelle alle om det fantastiske jeg opplevde hehe
Sitat av Carmex Vis innlegg
Vi kuttet bunn av en 1,5 l flaske, lagde en kopp av sølvfolie, to lag. Ikke fest aliminiumsfolien til flasken, bare klem det rundt så du kan lette litt på den når du trekker.

Ikke hold flammen direkte på folien, vent til det har lagt seg en tynn tåke i flasken, pulveret smelter og damper.

Trekk så mye du kan, hold inne så lenge du kan.


Jeg har fikk mye bedre tur innendør, i sofa, med tripsitter.

http://i.imgur.com/5H9Cm6Z.png

Beste er om noen hjelper deg med trekket.

DMT er *hands down* det råeste jeg har prøvd!

Første turen min var inne i min egen leilighet med en kamerat. Jeg tok tre store trekk, da jeg pustet ut ble det bare store farge ringer, jeg prøvde og si "wow" men det ble bare en slags tunnell av lyd som sendte meg inn i en annen verden, vegger og tak begynte å smelte.

Jeg la meg på ryggen og kikket opp i taket, det åpnet seg en lysportal med vakre vesen som løftet meg inn i et annet univers. Her blir det vanskelig og forklare hva som skjedde, men jeg var i en slags galaxe og en skapning forklarte alt.

Jeg duppet litt inn og ut av virkelighet og galaxer. I "virkeligheten" hadde musikk mye og si, kurt cobain kom ut av tvn, kompis ble til plastikk og jeg så portaler åpne seg overalt.

Det mest intense skjedde når man lukket øynene, jeg kunne se en uendelig verden av små menn som jobbet i stiger inne i jakken til kompis.

Sakte men sikkert ble alt normalt igjen. Men noe av det jeg husker best er at man får et slags HDR syn.

Det er utrolig vanskelig å beskrive hva man har opplevd, du må bare prøve selv. Det er det mest fantastiske jeg har opplevd i mitt liv!


Da jeg forsøkte trip i skogen var det rett og slett for mange ting som skjedde, fikk aldri "dratt" på samme måte som da jeg var inne, ble mer visuals, stein ansikter i bakken, rosa himmel, vann stivnet osv.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte denne metoden med stor suksess. Mange takk for hjelpen

Sitat av Detectable Vis innlegg
Synes DMT virker utrolig interessant, men hvordan er nedturen? Det eneste jeg har tatt av psykedelika utenom cannabis er syre, og der har jeg alltid vært fullstendig utmattet når det begynner å ta av, men har ikke greid å sove fordi alt er litt småtrippy i flere timer etterpå?
Vet at DMT har veldig lav halveringstid i kroppen, så smetter man bare ut av det eller er det en slags nedtur?
Vis hele sitatet...
Det er ingen nedtur, blir vel mer at du sitter igjen med en "hva faen skjedde nettopp??" feeling (In a good way).

Sitat av Ununoctium Vis innlegg
The machine er god stemning, har blitt totalt blastet på ett trekk begge gangene jeg har prøvd. Hvis du skal prøve en annen måte, spesielt med flaske+aluminiumsfolie: ikke hold flammen for nære DMTen, det smaker som å røyke bildekk. Tips: det skal ikke ryke, det skal fordampes. Om det ryker brenner du den.

Set og setting i min erfaring helt irrelevant dersom du får breaktrough, jeg tror knapt jeg hadde merket det om noen satt og kløp meg på innsiden av låret. Med avbitertang. Av nettopp den grunnen kan det være en idé å ha noen hendig, som kan ta lighter+røykeaparat, så ikke du brenner deg, knuser evt machine og/eller waster DMT etc.

Har aldri forstått folk som må ta flere trekk for å få breaktrough heller, da jeg prøvde å røyke i joint og med flaske+folie måtte jeg ta et par trekk, men fikk ikke breaktrough (selv om jeg fikk noen heftige CEV). Da jeg prøvde the Machine rakk jeg ikke trekke ferdig før jeg mistet grepet om virkeligheten.
Vis hele sitatet...
The machine ble ikke noen stor suksess for meg. Tror årsaken var at jeg måtte improvisere litt underveis siden jeg blandt annet ikke kunne borre hull (eller begynne å knuse flasken) på tidspunktet jeg tok det.

Slet også med å få varmet det opp skikkelig.

Når det kommer til set og setting er jeg helt enig. Første gang, da jeg ikke kom i mål, følte jeg trip-partner ødela alt. Når jeg derimot klarte å få i meg tilstrekkelig dose ble det totalt irrelevant.

Jeg må også tilføye en ting med dette med flere trekk for å få breaktrough. Siden jeg har slitt med dette flere ganger har jeg endt opp med å forsøke med flere trekk for å komme meg videre. Dette har aldri fungert til annet enn å waste dette stoffet med uvurderlig verdi (gitt at en som meg ikke hadde tilgang på mer). Uansett hvor mange ganger jeg prøvde å fylle på kom jeg aldri særlig mye lenger enn jeg gjorde ved første trekk.

Min erfaring er at dersom en ikke kommer i mål på første forsøk så er det beste å lande helt, før en prøver igjen.

Sitat av Carmex Vis innlegg
This!


Jeg ville fortelle alle om det fantastiske jeg opplevde hehe
Vis hele sitatet...
Helt enig, en fantastisk opplevelse jeg definitivt vil gjenta mange ganger.
Sist endret av Tøffetom; 7. november 2013 kl. 20:24.
Nedtur, nei. Jeg ville snarere kalt det en opptur! Ekstrem eufori og den deiligste følelsen i kroppen jeg personlig ikke får av MDMA, engang. Den kan ikke beskrives med ord, den må oppleves for å kunne forstå.
Min metode er bare en fin pipe, stålull og ren nn,freebase DMT i stålullen. Tobakk og aske er noe herk. Med riktig teknikk skal du kunne bryte gjennom de forskjellige lagene/nivåene med 50mg, og deretter skutt inn i denne absurde, magiske verden. Det jeg gjør når jeg trekker er å holde fokuset på pipen mens noen andre holder og fyrer for meg. Jeg merker vibrasjonene, jeg kan til og med se dem. Når jeg merker at jeg bryter gjennom disse lagene sier kroppen selv ifra når det er på tide å legge seg ned. Det holder med bare to-tre store trekk du holder inne lenge nok til at "den" følelsen umuddiddelbart inntrer. Derfor er det viktig å sørge for at man ikke faller og treffer noe. Selv bruker jeg tepper og puter. Settingen foretrekker jeg utendørs i sollys (det blir utrolig intense farger man aldri har sett maken til). Det føles bare mer naturlig blandt naturens organiske system, rett og slett. Under en klar stjernehimmel er det sikkert minst like fantastisk, dog! Vil du gå for utendørsopplevelsen er det fremdeles mulig selv om det er begynt å bli pisskaldt ute. Har man på seg rett bekledning og noe å ligge på eller lignende kan faktisk dette være svært interesssant. Særlig når frostbelegget på trærne kommer, og tynne lag av snøkrystaller dekker bakken. Det har lite å si når du først mister "bevisstheten" men setting både når man går inn i verden, og kommer ut av den har mye å si på opplevelsen etter min mening og erfaring.