Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 841
Er det en varselsfunksjon på nFF som varsler når man blir sitert på forumet ?

Prøvde å se og søke litt, men fant ikke noe..
Tror ikke det altså. Funker å bruke "Hurtiglenker -> Nye innlegg i tråder jeg har deltatt" om du ikke visste det fra før, veldig lett å se om noen har svart deg da.
Trådstarter
Sitat av Huztle Vis innlegg
Tror ikke det altså. Funker å bruke "Hurtiglenker -> Nye innlegg i tråder jeg har deltatt" om du ikke visste det fra før, veldig lett å se om noen har svart deg da.
Vis hele sitatet...
Jo, hurtiglenkene har jeg fått med meg

Så stress å bla gjennom tråder der det er mye aktivitet, og du ikke har vært inne på en liten stund for å se om noen tilfeldigvis har sitert deg.. Kunne gjerne hatt en slik funksjon syntes jeg!!
Sist endret av sykotisk; 26. april 2012 kl. 17:25.
Det er ikke en slik funksjon i denne forum-programvaren fra naturen(produsenten) sin side, så det må legges til ekstra. Vi har hatt det en gang tidligere, men det var ikke helt kompatibelt, så vi måtte fjerne det igjen.
Sitering er en funksjon som skulle vært tatt vekk, imho, vertfall der all tekst blir sitert og kommentaren bare siktes til siste avsnitt.
Sitat av waf Vis innlegg
Sitering er en funksjon som skulle vært tatt vekk, imho, vertfall der all tekst blir sitert og kommentaren bare siktes til siste avsnitt.
Vis hele sitatet...
Tullball.
Folk må bare lære seg å bruke hodet sitt før de siterer fem - seks bilder bare bare for å fortelle at de syns bildene var pene f.eks.
Sitat av waf Vis innlegg
Sitering er en funksjon som skulle vært tatt vekk, imho, vertfall der all tekst blir sitert og kommentaren bare siktes til siste avsnitt.
Vis hele sitatet...
Ja, når noen ikke gidder scrolle helt ned til bunnen av siden også trykker de "siter" på det første innlegget så.. Bildene kunne også vært fjernet på siteringene.