Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1275
Vil det vises i spyttprøver etter noen dager om man bruker Olje og ikke røyker thc? Legger det i kapsel og svelger det?
Aner ikke, men umiddelbart vil jeg anta at ja det vil det. De får jo opp spor av medikamenter som svelges, så ser ikke hvorfor thc i oljeform skal avdekkes på samme måte.
Jeg aner ikke, men Thcen berører jo ikke munnen eller scelg i det heøe tart. Der er lngen kroppskontakt før den er i magesekken. Ikke at jeg kjører i noen påvirket tilstand eller "dagen derpå". Det ville jeg ALDRI gjort. De er mot ryggsmerter når jeg gar fri. Bare så jeg hsr sagt det men tsnken slo meg når jeg leste en annen post om spyttprøver her i går.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er bare noe jeg har lurt på, men ecigg på litt høy effekt gir et ganske "oljete" lag i munnen vist du kjenner etter. Derfor jeg damper som faen når jeg er litt usikker :P
Ikke for å være moralens vokter, eller høres ut som om jeg sitter på noen høy hest her men er man usikker er det vel best å bli sikker, ved å la bilen stå?
Den klassisle " er du i tvil,så er du ikke i tvil"
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
Jeg aner ikke, men Thcen berører jo ikke munnen eller scelg i det heøe tart. Der er lngen kroppskontakt før den er i magesekken.
Vis hele sitatet...
Det er metabolitter i blod som gir utslag på spyttprøver.

Methods of Saliva Analysis and the Relationship between Saliva and Blood Concentration:
http://casr.adelaide.edu.au/T95/paper/s3p1.html
Hjertlig. Der gikk jeg svaret jeg trengte.