Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3476
Hei.

For en 2 uker siden ble jeg ferdig med et lite prosjekt jeg har jobbet på siden sommeren. Jeg tok melodien til Kaptein Sabeltann og forvandlet den til et orkester stykke. Håper dere liker den

https://soundcloud.com/jonasingebret...tein-sabeltann
Dette var utrolig kult!
utrolig bra.

Føltes ut som god bakgrunnsmusikk for en film Hvis jeg har lov til å pirke på noe (?) så ville jeg ha tatt vekk syngingen av refrenget. Det med at det bare var melodi og plystring gav meg alt i førsten, men når vokalen kom på følte jeg noe av opplevelsen forsvant. (Kunne du ha lagt ut en versjon uten vokal, så jeg kunne ha sammenlignet?
Men alt i alt, good vibes
Stå på videre
Tommel opp fra både 3-åringen og meg. Dama begynner å bli lei fordi jeg har spilt den en del ganger
Tommel opp fra meg også! Kudos!
Dette var helt fantastisk. Veldig morsomt å ta ei slik låt å gjøre noe så totalt i motsatt rettning. Hvilket program jobber du i ?
Kan se for meg at noen kommer til å bruke denne låta til å lage en "alternativ" trailer til Kaptein Sabeltann og skatten i Lama Rama...

Godt jobba!

(I likhet med _tommen_ synes jeg det hadde vært interessant å høre en versjon uten synginga, men med plystringa)
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Dette var ganske bra!
Når jeg så tittelen lurte jeg på om det kunne være deg, har lenge hatt Metal Gear Solid - Epic Version på Spotify, digger den! Liker Kaptein Sabeltann og, kommer til å sjekke ut mer av deg nå!
Sist endret av LP88; 6. oktober 2014 kl. 07:46.
I likhet med Tommen og Turbolego synes jeg også at det hadde vært kult med en versjon uten syngingen, bare plystringen og instrumentene.

Ellers: veldig bra laga!
Jonas
Trådstarter
3 21
Sitat av LP88 Vis innlegg
Når jeg så tittelen lurte jeg på om det kunne være deg, har lenge hatt Metal Gear Solid - Epic Version på Spotify, digger den! Liker Kaptein Sabeltann og, kommer til å sjekke ut mer av deg nå!
Vis hele sitatet...
Bra du liker den! Jeg holder på med 2 nye 'ekstra' låter til mitt neste album, en ny metal gear låt og en pokémon låt på 12 min.

Raskt spørsmål til dere, er det koret på klimakset dere ikke liker så godt, eller kun at de synger norsk? Om jeg endrer den så kommer den nye versjonen ut sammen med resten av albumet.
Sitat av Nesterbegni Vis innlegg
Bra du liker den! Jeg holder på med 2 nye 'ekstra' låter til mitt neste album, en ny metal gear låt og en pokémon låt på 12 min.

Raskt spørsmål til dere, er det koret på klimakset dere ikke liker så godt, eller kun at de synger norsk? Om jeg endrer den så kommer den nye versjonen ut sammen med resten av albumet.
Vis hele sitatet...
For meg personlig: bare det at det ett kor der, jeg likte den veldig godt kun som en instrumental, så ble det plutselig litt borte når koret kom.

Du kunne vel ikke bare lagd en kjapp versjon hvor koret er mutet, så kan vi høre?
Sist endret av Freddy_fred5; 6. oktober 2014 kl. 11:22.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
For meg personlig: bare det at det ett kor der, jeg likte den veldig godt kun som en instrumental, så ble det plutselig litt borte når koret kom.

Du kunne vel ikke bare lagd en kjapp versjon hvor koret er mutet, så kan vi høre?
Vis hele sitatet...
Ja dette hadde jeg likt også
Jeg er ganske splittet angående koret. Synes det er kult at det er der, men kunne tenkt meg og høre uten for å høre hvordan det blir og.
Utrolig kul låt! Stå på videre, deg vil jeg høre mer av
▼ ... over en måned senere ... ▼
Utrolig heftig! Vil høre mer av miksede KS-verker.