Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 706
Fuck Mr. Plod!
Shotta hele melatonin sprayen jeg kjøpte her om dagen 200x0.5mg melatonin.

Er gått en time nå, å jeg må si at det føles veldig bra?

Sliter mye med restless legs, men nå har jeg ligget i samme posisjon i 30min og har ikke urge etter å flytte på meg.

Sikkelig følelse av ro, mindre muskel rykk og lite stress?

Er dette mest placebo? Å er det noen andre som har testet kjempedoser melatonin og merket noen positive effekter? Gjerne fortell.

Noen som også vet om metabolitten 6-hydroxymelatonin kan feste seg til mt1/mt2 reseptorne før det blir tisset ut? Ble litt usikker Skal vist være enda mere potent.

Jeg lette etter en ld50 på melatonin først, testet av ren nysgjerrighet.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde kontaktet legevakten hvis jeg var deg
oii! sliter også med restlesslegs. Visste ikke at melatonin kunne hjelpe mot det. Takk for tips!
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde kontaktet legevakten hvis jeg var deg
Vis hele sitatet...
Dokumentere god effekt?
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yee my bad, leste meg opp på d nå, interessant!
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte noen hekto med rent melatonin for mange år siden så jeg har vært borti lignende doser selv, men jeg merket ikke noe ekstra av det, den roen du beskriver har jeg dog opplevd når jeg kun har tatt noen få milligram.
Det er nok en kombinasjon av placebo og det at man faktisk blir litt trøttere, men det er også mulig at det er en eller annen mekanisme som aktiveres av litt større doser.

Har du ikke merket mye av det samme etter å ha vært våken en stund? Det gir også en slags behagelig ro i kroppen når man er så trøtt at man kan sovne når som helst.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Er vist en del folk på melatonin redditen som jobber seg opp til daglige doser på feks. 50mg x4 daglig og har opplevd god langtids effekt på insomnia.

https://www.reddit.com/r/melatonin/s/Pve5iilHzI

Spennende!
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lol, jobber seg opp til høye doser melatonin. Å dosere 50mg(50-100 ganger mer en folk flest trenger) fire ganger om dagen høres slitsomt ut.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Goggla litt ang høydose Melotonin og overdose. Det skal vistnok ikke være farlig å innta så mye, men en kan oppleve bivirkninger som hangover dagen etter som hodepine og sløvhet står det skrevet.

En flaske med melatonin kan bli kjøpt i dagligvare og har forskjellig fruktsmak.

Hadde det vært farlig å innta store mengder så hadde den sikkert ikke vært tilsatt smak, og kanskje også brekkmiddel som slår inn hvis en tar nok av det.

Har selv kjøpt melatoninkapsler i 10 og 20 mg i USA. Tok et par av dem en gang, sovna og våkna etter 6 timer og gikk nesten i søvne og sjangla mot do. Det var bare rar følese...
Alle reagerer forskjellig, får du en digg følesen av å ta så mye, forstår det kan være en artig opplevelse =)

For lindre urolige ben, så tar jeg en pille som inneholder både melatonin, magnesium og humleekstrakt sum funker gull, og trenger bare ta 1mg.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Shotta hele melatonin sprayen jeg kjøpte her om dagen 200x0.5mg melatonin.

Er gått en time nå, å jeg må si at det føles veldig bra?

Sliter mye med restless legs, men nå har jeg ligget i samme posisjon i 30min og har ikke urge etter å flytte på meg.

Sikkelig følelse av ro, mindre muskel rykk og lite stress?

Er dette mest placebo? Å er det noen andre som har testet kjempedoser melatonin og merket noen positive effekter? Gjerne fortell.

Noen som også vet om metabolitten 6-hydroxymelatonin kan feste seg til mt1/mt2 reseptorne før det blir tisset ut? Ble litt usikker Skal vist være enda mere potent.

Jeg lette etter en ld50 på melatonin først, testet av ren nysgjerrighet.
Vis hele sitatet...
Er vell ikke akk en nødvendig ting å gjøre men vet med 100% sikkerhet at melatonin ikke er dødelig med svære doser. Men still.. Why?
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

For lindre urolige ben, så tar jeg en pille som inneholder både melatonin, magnesium og humleekstrakt sum funker gull, og trenger bare ta 1mg.
Vis hele sitatet...
Kunne du delt hva denne pillen heter?