Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1201
Halla freaks.

Har kjøpt naboleilgheten midt i Oslo sentrum. Tenkte og forsøke å møblere den med enkle ikea møbler, dobbeltseng og køyeseng (46kvm) og utelukkende leie den ut på airBnb. Jeg har god erfaring med det i egen leilghet når jeg har vært bortreist.

Tenkte kanskje at det lille ekstra skulle være godt med stikkkontakter inkl usb-c, lightening, usb osv. Hater selv at det aldri er nok kontakter på hoteller og aibnb'ene jeg har leid.

Kanskje kunne jeg også hatt veggkontakter for UK og US? Lednigene er inne i veggen. Kjenner jo til inverter så teknisk sett er det vel mulig, men blir det seende helt jalla ut? Vil ikke at ha biltema inverertere liggende på gulvet.

Skal se smooth ut, ingen synlige kabler - og være praktisk. Helt ræva idè? Tips/forslag? (elektriker skal gjøre jobben altså )
Ville droppet UK/US stikk. Har leid ut på AirBnB i flere år, aldri hørt noen etterlyse det. Er på 4.9/5. Folk vet de må ha reiseadaptere og det er svært lite som ikke går på både 110 og 220 volt. Sørg heller for å ha strykejern og hårføner i leiligheten.
Kan du ikke heller ordne noe USB kontakter? Mye mer ettertrakta det vel??
Ikke mlonter US-kontakter iallefall. USA bruker 120V, vi bruker 230V. Da må du også kjøpe transformator for å få rett spenning. Synes du det er verdt prisen? Du kan iallf\efall ikke sende 230V inn på de kontaktene (Med mindre du får gjester fra Thailand som har 220V på US-style kontakter). Jeg ville heller kjøpt inn et par adaptre og lånt dem ut mot depositum hvis det er aktielt.

De som reiser i Europa er nok også forberedt på andre kontakter og har med seg egne adaptre. Det gjør iallefall jeg når jeg er i utlandet.

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Kan du ikke heller ordne noe USB kontakter? Mye mer ettertrakta det vel??
Vis hele sitatet...
Er vel lurt å ha både USB-A og USB-C? Begge er vanlige i dag.
Sist endret av ivar_oslo; 22. august 2023 kl. 10:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva om telekom eller datasenterleietakere trenger -48V DC når de leier av deg? Skal de diskrimineres? Vil du få diskrimineringsnemda på nakken?
Sitat av Bobsacamano Vis innlegg
Halla freaks.


Kanskje kunne jeg også hatt veggkontakter for UK og US? Lednigene er inne i veggen. Kjenner jo til inverter så teknisk sett er det vel mulig, men blir det seende helt jalla ut? Vil ikke at ha biltema inverertere liggende på gulvet.

Skal se smooth ut, ingen synlige kabler - og være praktisk. Helt ræva idè? Tips/forslag? (elektriker skal gjøre jobben altså )
Vis hele sitatet...
Inverter vil du nok ikke ha.

Sitat av 5FDP Vis innlegg
Kan du ikke bare kjøpe sånne og montere?

https://nordic-led.no/produkt/duplex...kkontakt-hvit/
Vis hele sitatet...
Eller enda bedre med USB-C. De nyeste hotellene nå har det.
Sist endret av Dough; 23. august 2023 kl. 07:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.