Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 637
Anonym bruker
"Uenig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg og en kompis tenkte å ta 300ug lsd for første gang har lyst på en skikkelig trip, er det noen som har erfaring me denne mengde lsd?



Første gang jeg prøver noen form for psychedelic hva kan jeg forvente?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 150 første gang om dere vil ha en skikkelig trip. Max 200. Lover at det gir mer enn nok å bite tenna i. Pleier å anbefale 100-125 for førstegangs brukere.

Det er ingen vits i å gå høyere første gang. Mange jeg kjenner som har tatt lsd 15+ ganger er fornøyde med 100-200 og har ikke noe behov for å gå opp i dose.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edit: Vil legge ved at jeg fraråder 200 første gang og. 125-150 er det meste jeg ville tatt for første gang.
enig med han ovenfor, trippet 2 ganger selv ene gangen tok jeg 150 og den andre 225 - 250 og bare den lille økningen der ga syyk forskjell. 300 kan jeg garantere deg bli for mye, du og kompisen din har jo lyst til å kunne kommunisere under trippen og tulle rundt
Sist endret av Hasjmonsteret5; 15. desember 2023 kl. 14:47.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha, du skriver lsd urinprøve? I overskriften, men så handler jo hele tråden om hvilken dose du skal ta første gang du prøver.

Hvis lappene er fra en sikker kilde som ikke annonserer høyere styrke enn det faktisk er, så vil jeg faktisk anbefale en mikro-ish dose først slik at du får smakt litt på det først og så tidligst en uke etterpå ville jeg prøvd meg på 100ug.

Jeg har veldig lang erfaring med LSD, har tatt det flere ganger enn jeg kan telle, men de turene som har vært mest givende har alltid vært 100ug. Jeg har vært borti doser på opp til ~750ug uten toleranse, og flere milligram med toleranse. Noe slikt er absolutt ikke å anbefale, og selv 300ug med skikkelig LSD vil være litt for mye etter min smak. Husk at det varer veldig, veldig lenge.
300mcg er veldig sterk dose. 200mcg er fint dose.

100-150mcg er fint for første gang.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
300mcg er veldig sterk dose. 200mcg er fint dose.

100-150mcg er fint for første gang.
Vis hele sitatet...
Dette. Husk at mesteparten av LSDen du får i Norge er underdosert, ofte selges 300 som 200.

Når man tripper såpass intimt som med en venn inni et rom om vinteren kan det være jævlig viktig å bli like trippa, spesielt hvis dere håper å kommunisere (overvurdert på psykedelika, egentlig).

Hadde delt lappen volumetrisk mellom dere. Unngå springvann, bruk batterivann eller sprit, og GOD TUR!
Anonym bruker
"Uenig Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette. Husk at mesteparten av LSDen du får i Norge er underdosert, ofte selges 300 som 200.

Når man tripper såpass intimt som med en venn inni et rom om vinteren kan det være jævlig viktig å bli like trippa, spesielt hvis dere håper å kommunisere (overvurdert på psykedelika, egentlig).

Hadde delt lappen volumetrisk mellom dere. Unngå springvann, bruk batterivann eller sprit, og GOD TUR!
Vis hele sitatet...
Hvorfor unngå springvann?
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler 150ug, max 200ug første gang. Når jeg tok for første gang tok jeg 175ug sukkerbit og det var ganske så overveldende, men angret ikke i etterkant
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor unngå springvann?
Vis hele sitatet...
Kloren bryter ned LSD’en ganske kjapt. Gjør kanskje ikke noe om du skal drikke det med engang(wouldn’t risk it, though), men hvis man skal oppbevare det så blir det garantert ødelagt.