Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 12907
Hei!


Finnes det noen kanaler i Norge som viser UFC kamper? Eventuelt noen andre mma serier? Vet at max viser kamper noen gang, men virker som om det er gamle kamper, selv om det er gøy det og.

Evt kanaler som man kan bestille til Canal Digital parabol.

Nett-tv nytter ikke da det eneste jeg har er mobilt bredbånd.

Takk så mye
Canal 9 trur jeg det heter sender UFC fighter, var ivertdall på når det var UFC Sweden
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Skal sjekke det

Muligens pride og?
Du kan se Bellator på Tv2 Zebra hver lørdag natt rundt ett-tiden. Tror det er ca. 4-5 uker til finalen i tungvektsklassen mellom Alexander "Drago" Volkov og Rich "Rare Breed" Hale. Har fulgt progresjonen deres denne sesongen og tror det blir tidenes kamp om Bellator-tittelen. Både Volkov og Hale gikk videre fra semifinalene ved TKO. Anbefales!
Sitat av Tawon Vis innlegg
Du kan se Bellator på Tv2 Zebra hver lørdag natt rundt ett-tiden. Tror det er ca. 4-5 uker til finalen i tungvektsklassen mellom Alexander "Drago" Volkov og Rich "Rare Breed" Hale. Har fulgt progresjonen deres denne sesongen og tror det blir tidenes kamp om Bellator-tittelen. Både Volkov og Hale gikk videre fra semifinalene ved TKO. Anbefales!
Vis hele sitatet...
At det var hvaforno sa du? Trodde ikke norske kanaler gadd vise en så brutal forferdelig sport. Har gått meg hus forbi. Enda godt jeg har TV 2 Sumo,

Alt av de store MMA turneringene/show ligger alltid ut som torrent dagen derpå. Prelims får man sett direkte på facebook, bare man liker den offisielle UFC siden.

UFC selv skal ha bortimot 300,- vil du se det over nett. Var det sist showet jeg sjekket, men ventet heller tålmodig til dagen derpå se George St-Pierre sitt comeback.
Forrige UFC (UFC 154) ble hvertfall sendt på kanalen C MORE LIVE. Mulig de sender alle ufc'ene.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Takk for tipsene! Har ikke sett så lenge på det, rundt 2 uker. Men blir helt oppslukt! Ser endel gamle kamper, men er gøy å ha noe å følge med på. Har aldri interessert meg for noe annet enn motorsport, men MMA er noe jeg virkelig liker.

Noen gode sider med oppdateringer og slikt? Typisk blogg eller lignende.
Shogun VS. Vera og UFC 139 anbefales.
Dette er to events fullspekket med action.
http://www.sherdog.com/ en side jeg finner mye god info på ihvertfall.

"Beistet" Alistair Overeem har gått over til UFC. Han har en egen hjemmeside. Egen dokumentar du kan se gratis over 2 sesonger. Er vel ikke lenge til vi får se han gå kamp igjen, etter utestengelse pga. doping. The Reem - Home

Her er en tråd jeg har funnet noe gode dokumentarer som omhandler MMA.

Ligger masse ut som torrent. WEC er noe du kan søke etter. K-1. Strikeforce. Bellator. Alle showene fra UFC

UFC the beginning (første showet - Ken Shamrock - Royce Gracie) der det var så si ingen regler. Enda mer brutalt enn hva det er den dag i dag, men like greit. Hadde det fortsatt i samme bane hadde det kommet flere dødsfall. Er vel ikke uten grunn at det ble forbudt i USA før de tillot det igjen.
Eurosport 2 sender Strikeforce av varierende alder med jevne mellomrom. Tviler litt på at så utrolig mange sender Pride, tross alt fem år siden de gikk under. Dream eller Sengoku har jeg heller ikke hørt noe om at man skal få sett på TV i Norge, samme med One FC.

Av blogger er jeg selv veldig glad i cagepotato. Dessverre er en del av skriveriene av varierende kvalitet, og mye av humoren krever at du har en del forkunnskaper. MMAFighting eller Sherdog dekker nok det meste av behovet ditt, samt mixedmartialarts.com/. Forumet til Sherdog bør du forresten styre unna, UG på mixedmartialarts.com er bedre.

Støtter for øvrig Knask, Shogun vs Henderson fra UFC 139 er kanskje historiens beste kamp.
www.oleoletv.com
god oversiktlig side masse fotball, kurvball, og slossing og flere sporter. Etterhvert blir du en jævel på å fjerne reklamene også. Reklamene kommer ikke når du har på fullskjærm.
Finnes masse andre strømmesider også(som NRK har begynt å kalle det).
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Tviler litt på at så utrolig mange sender Pride, tross alt fem år siden de gikk under. .
Vis hele sitatet...
Oi de visste jeg ikke. Sett masse av Rampage Jackson der, var egentlig der jeg begynte å se på mma .

Bas Rutten i Pancrase er også fantastisk. Elsker kampen mellom han og Frank Shamrock. Særlig med Bas sine kommentarer .

Sier man forresten en kamp eller fight eller?
Pride... Avtalte kamper organisert av Yakuza.
Det er en grunn til av mange av "stjernene" i Pride aldri slo gjennom i andre organisasjoner.

Man kaller det ofte bout.
Personlig kaller jeg det bare kamp.
Sist endret av Knask; 23. november 2012 kl. 22:36.
CMORE viste UFC 154 forrige helg hvertfall.
TV2 Zebra viser tidvis Bellator.
Det meste av UFC er ofte enklest å se på www.ufc.tv
Der kan du enten kjøpe enkeltkamper eller pass så du kan se en haug med gammalt stæsh og nye events en viss tid fremover.
Sånn ellers ligger det meste på bukta.
Skal du se gamle events burde du ta en titt på finalefighten i TUF Season 1. Den er brutal som faen.
Liddell vs Ortiz matchene er også god underholdning.
Georges St. Pierre vs Josh Koscheck i UFC 124 var også jævli stas.
hyggelig
happy violence's Avatar
Trådstarter
Sitat av Knask Vis innlegg
Pride... Avtalte kamper organisert av Yakuza.
Det er en grunn til av mange av "stjernene" i Pride aldri slo gjennom i andre organisasjoner.

Man kaller det ofte bout.
Personlig kaller jeg det bare kamp.
Vis hele sitatet...
Har lest at det var en del korrupsjon og at de ofte fant på historier bak fighterene. Blant annet Rampage ble vist fram som en hjemløs mann som slåss på gata for å få penger før. Men uansett er det gøy å se på.

Men uansett, har masse informasjon nå så nå kan jeg kose meg i kveld i hvert fall! Takk skal dere ha.
du kan se det på ufc.com og på ufc sin facebook-side
....og canal 9 sender fox-kampene helgen etter.
og hvis du ikke er redd Dana White,så er det mange plasser som streamer live også
Anbefaler deg også å se "The Ultimate Fighter", for de som ikke vet det er det et reality show der man putter UFC fightere i et hus og de er med i en turnering. Finalen er på et live UFC stevne og mange kjente fightere slo igjennom der.

Er forøvrig sendt 10 episoder av årets sessong der Roy Nelson og Randy Coture er trenere for hvert sitt lag. Disse trenerne møtes også på et live stevne
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Er forøvrig sendt 10 episoder av årets sessong der Roy Nelson og Randy Coture er trenere for hvert sitt lag. Disse trenerne møtes også på et live stevne
Vis hele sitatet...
Er vel Roy Nelson og Shane Carwin?
Randy har lagt opp.
Sitat av Nekroper Vis innlegg
Er vel Roy Nelson og Shane Carwin?
Randy har lagt opp.
Vis hele sitatet...
My bad, så The expendables 2 i dag der han spiller så jeg blandet dem
Sitat av happy violence Vis innlegg
Oi de visste jeg ikke. Sett masse av Rampage Jackson der, var egentlig der jeg begynte å se på mma .

Bas Rutten i Pancrase er også fantastisk. Elsker kampen mellom han og Frank Shamrock. Særlig med Bas sine kommentarer .

Sier man forresten en kamp eller fight eller?
Vis hele sitatet...
Alt dette er jo ting man får fatt i gjennom de riktige kanaler, selv om gammel pancrase som ikke involverer Bas krever litt arbeid. Det var mye feil med japansk mma, men god underholdning var det uansett.

Mange insisterer på å bruke engelske uttrykk. Jeg finner dette direkte irriterende, og foretrekker å bruke kamp, utøver osv.
Minner om Bellator om 35 minutter på Tv2 Zebra, for de interesserte.
▼ ... flere år senere ... ▼
Sparker liv i denne da jeg har lyst å se om Fedor klarer å få revansje i dag. Noen som vet hvor man får sett?
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Sparker liv i denne da jeg har lyst å se om Fedor klarer å få revansje i dag. Noen som vet hvor man får sett?
Vis hele sitatet...
Pluto tv er Skandinavias leverandør av bellator
Med Viaplay Sport abonnement i Viaplay appen kan du se alle UFC PPV og diverse Fight Nights live og opptil tre dager senere. Med UFC Fight Pass (egen app og abbonement) sender alt, bare ikke live
Sist endret av WayGone; 4. februar 2023 kl. 21:09.