Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 288846
Sitat av Shudo Vis innlegg
Vurdere BF3 til konsoll, men da jeg hørte at det kun ble 32 spillere online ble det helt uaktuelt :P Så da blir det snart å bruke 8 - 10k på ny pc Men blir nok ikke før tett opp mot bf3 da xD

Så nå skal jeg endelig få ha sikelig gaming pc igjen, har ikke hatt det på flere år Kjelig å ikke ha penger xD
Vis hele sitatet...
32? Blir 24 spillere på konsoll, 12v12.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
32? Blir 24 spillere på konsoll, 12v12.
Vis hele sitatet...
Korrekt.

Maskinvarenn i konsollene klarer ikke like mange spillere som på pc.

That's a known fact for gamers! hehe
Sitat av Schizofrenic Vis innlegg
Korrekt.

Maskinvarenn i konsollene klarer ikke like mange spillere som på pc.

That's a known fact for gamers! hehe
Vis hele sitatet...
Mhm, da er det godt en har en flonkende ny pc her, BF3, come to mee!
Gleder meg som en unge til dette kommer, må se å forhåndsbestille det Fant en youtube video som viser ganske så mye av gameplay'en i spillet (ikke trailer eller reklame), og det ser helt sykt ut!
Sitat av San22_ Vis innlegg
Gleder meg som en unge til dette kommer, må se å forhåndsbestille det Fant en youtube video som viser ganske så mye av gameplay'en i spillet (ikke trailer eller reklame), og det ser helt sykt ut!
Vis hele sitatet...
Den filmen med tankser, helikopter, jagerfly og alt du kan tenke deg ikke sant? Ser helt sinnsykt rått ut :-D gleder meg som en unge på julaften til jeg får det in the maaail!!!€%&
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Ordentlige gamere må ha relativt mye penger? Jeg vet det er bedre å game på pc, skulle gjerne gjort det, men bor 2 steder, og jeg har bare råd til 2 ps3'er... Ser på meg som gamer fordet?
Vis hele sitatet...
2 PS3er ca 4k? Legg 1-2k mer inn i det og du får en bra gaming pc.
Trenger ikke mye penger for å game på PC.
Sitat av Xernox Vis innlegg
2 PS3er ca 4k? Legg 1-2k mer inn i det og du får en bra gaming pc.
Trenger ikke mye penger for å game på PC.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. MEN, i tilleg til PC'n, så vil du trenge mus, tastatur, og ikkje minst en skjerm. Da kan du legge på minst 2k til, gjærne mer enn det også.

Satt meg selv ned for og handle en PC til ca 7k her i sommer. Nå alt i alt, så har den kostet meg 13k Mye vil ha mer er det noen som sier

Legger til dette:

SQUAD LEADERS ROLE IN BATTLEFIELD 3
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Godt poeng. MEN, i tilleg til PC'n, så vil du trenge mus, tastatur, og ikkje minst en skjerm. Da kan du legge på minst 2k til, gjærne mer enn det også.

Satt meg selv ned for og handle en PC til ca 7k her i sommer. Nå alt i alt, så har den kostet meg 13k Mye vil ha mer er det noen som sier

Legger til dette:

SQUAD LEADERS ROLE IN BATTLEFIELD 3
Vis hele sitatet...
Du vil jo forsåvidt trenge en tv til ps3 på xbox da. hvis man har brukt 15k+ på tv kan jeg godt skjønne at man ikke vil bruke så mye på pc også.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Godt poeng. MEN, i tilleg til PC'n, så vil du trenge mus, tastatur, og ikkje minst en skjerm. Da kan du legge på minst 2k til, gjærne mer enn det også.

Satt meg selv ned for og handle en PC til ca 7k her i sommer. Nå alt i alt, så har den kostet meg 13k Mye vil ha mer er det noen som sier

Legger til dette:

SQUAD LEADERS ROLE IN BATTLEFIELD 3
Vis hele sitatet...
Men det vil jo så utrolig være verdt det. Pluss at du kan bruke en PC til mye mer enn bare spilling og som SaimHann sier, du må jo kjøpe skjerm/tv til konsollen også.

Nok om den diskusjonen, dette er BF3 ikke konsoll vs PC diskusjon
Sist endret av Xernox; 14. september 2011 kl. 22:59.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
http://www.facebook.com/battlefield.ea


"BF3 PC BETA READY, WAITING FOR MICROSOFT / SONY"

Hvordan får jeg betaen egentlig?
Jeg har skrevet inn koden jeg fikk med Medal Of Honor, men vil jeg få melding på xbox live når betaen kommer, eller hvordan skjer dette?

Gleder meg som en unge i sukkertøysbutikken!!
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Hvordan får jeg betaen egentlig?
Jeg har skrevet inn koden jeg fikk med Medal Of Honor, men vil jeg få melding på xbox live når betaen kommer, eller hvordan skjer dette?

Gleder meg som en unge i sukkertøysbutikken!!
Vis hele sitatet...
Hvor skrev du inn denne koden? Jeg har også MOH, får vi beta? Isåfall, how?
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvor skrev du inn denne koden? Jeg har også MOH, får vi beta? Isåfall, how?
Vis hele sitatet...
Marketplace>Redeem Code.
Vi skal få beta ja, lurer bare på hvordan jeg får den ;P
Sitat av Xernox Vis innlegg
2 PS3er ca 4k? Legg 1-2k mer inn i det og du får en bra gaming pc.
Trenger ikke mye penger for å game på PC.
Vis hele sitatet...
Gamer man Ps3/Xbox har man gjerne en tv/moitor til 4k ++ Headsett til 1k ++.
Da kommer vel betaen ut idag. Lurer på hvordan man får tak i betaen til PC.. Kjøpte MoH limited på steam. Må jeg på Origin for å hente betaen, eller steam?
Sist endret av Deltablue; 15. september 2011 kl. 14:29.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Deltablue Vis innlegg
Da kommer vel betaen ut idag. Lurer på hvordan man får tak i betaen til PC.. Kjøpte MoH limited på steam. Må jeg på Origin for å hente betaen, eller steam?
Vis hele sitatet...
Søren, ga KP ved en feil..
Tviler sterkt på at den kommer idag, eller helgen.. Blir nok rundt 27. september ifølge rykter...
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Marketplace>Redeem Code.
Vi skal få beta ja, lurer bare på hvordan jeg får den ;P
Vis hele sitatet...
Jeg har MOH på PC ikke xbox.
Så ikke at du skrev xbox, men noen steder jeg skriver det inn på PCen?
Sist endret av Xernox; 15. september 2011 kl. 18:26.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg har MOH på PC ikke xbox.
Så ikke at du skrev xbox, men noen steder jeg skriver det inn på PCen?
Vis hele sitatet...
Du kan sikkert logge deg inn på din EA account og skrive det inn der.
Holder det å registrere Medal of Honor Limited Edition på Origin?
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Holder det å registrere Medal of Honor Limited Edition på Origin?
Vis hele sitatet...
Hadde sagt det siden steam koden går der men det spørs. Men det går vel ann bruke ea kontoen viss den ble brukt til registrering på steam.
Sist endret av jokar; 15. september 2011 kl. 21:40.
Sitat av jokar Vis innlegg
Hadde sagt det siden steam koden går der men det spørs. Men det går vel ann bruke ea kontoen viss den ble brukt til registrering på steam.
Vis hele sitatet...
Hvorfor blander du inn Steam, når BF3 ikkje kommer på Steam?
Siden bestille medal of honor der ga tilgang til betaen. Da er det vel bruke det å origin.
Er vel bedre ha origin enn steam på noen punkter side viss du mister steam så da har man to tjenester. at steam ikke vil ha battlefield 3 er vel med browseren.
Sist endret av jokar; 15. september 2011 kl. 22:08.
Sitat av jokar Vis innlegg
Siden bestille medal of honor der ga tilgang til betaen. Da er det vel bruke det å origin.
Er vel bedre ha origin enn steam på noen punkter side viss du mister steam så da har man to tjenester. at steam ikke vil ha battlefield 3 er vel med browseren.
Vis hele sitatet...
Steam ikkje vil ha Battlefield? Var ikkje sånn nei, men Origin er eid av EA, og EA ville dermed at du bare kunne bruke det via Origin.
Etterhvert så tror eg at Steam kommer til og bli mindre og mindre brukt.

Hvorfor? Vel, fordi Origin er fortsatt bare i beta fasen, og eg vil tro at EA vil trekke alle produktene sine fra Steam, og andre lignende tjenester, for og kun gjøre de tilgjengelige via Origin. Da vil Steam miste veldig veldig mange spill, og dermed brukere.

Men det angåene det med og registrere produktnøkkelen, så har eg ingen anelse. Eg har registrert den på Origin og på EA.com, men om det er nok aner eg ikkje.
Ser at Origin har enda et tilbud til de som forhåndskjøper BF3, velg et av tre spill gratis. Men; det gjelder ikke for Europa. Dårlig spør du meg.
Sist endret av Volch0k; 16. september 2011 kl. 19:58.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Steam ikkje vil ha Battlefield? Var ikkje sånn nei, men Origin er eid av EA, og EA ville dermed at du bare kunne bruke det via Origin.
Etterhvert så tror eg at Steam kommer til og bli mindre og mindre brukt.

Hvorfor? Vel, fordi Origin er fortsatt bare i beta fasen, og eg vil tro at EA vil trekke alle produktene sine fra Steam, og andre lignende tjenester, for og kun gjøre de tilgjengelige via Origin. Da vil Steam miste veldig veldig mange spill, og dermed brukere.

Men det angåene det med og registrere produktnøkkelen, så har eg ingen anelse. Eg har registrert den på Origin og på EA.com, men om det er nok aner eg ikkje.
Vis hele sitatet...
Måten EA ville kontrollere spillet på (Patcher etc) brøt med steam sine rettningslinjer og det er derfor det ikke blir utgitt på steam (foreløpig ).
Sist endret av Zaim; 16. september 2011 kl. 23:58.
Sitat av Jaso Vis innlegg
Konsoller har altfor tungvindte og upresise kontrollere, når det kommer til FPS er det mus og tastatur som gjelder.En PC er dessuten overlegen en konsoll på alle områder. Hele spillbransjen har tatt et steg tilbake p.g.a. konsoller.

BTW gleder jeg meg til BF3, på PC!
Vis hele sitatet...
Haha, det blir litt for dumt å si, da. Synes du virkelig COD er bedre til pc enn til konsoller? En fullt enig at Battlefield = PC, men det pga at jeg ikke liker bevegelsene i motoren til bfbc2 ( på ps3)

Anyways, bfbc2 har jo elendig opplegg med deticated servere på pc. Man kan ikke gå i squads, pluss at man blir kasta fram og tilbake mellom laga. Det går liksom ikke ann å joine offisielle EA servere. Håper virkelig de fikser sistnevnte til PC versonen med BF3.
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Anyways, bfbc2 har jo elendig opplegg med deticated servere på pc. Man kan ikke gå i squads, pluss at man blir kasta fram og tilbake mellom laga. Det går liksom ikke ann å joine offisielle EA servere. Håper virkelig de fikser sistnevnte til PC versonen med BF3.
Vis hele sitatet...
Det problemene der har eg aldri vært borti på PC, men ok.
Er det noen som vet om en måte å finne ut om PC'n min kommer til å greie BF3?
Lurer virkelig på om jeg må oppgradere før spillet slippes...!
Sitat av Siggennn Vis innlegg
Er det noen som vet om en måte å finne ut om PC'n min kommer til å greie BF3?
Lurer virkelig på om jeg må oppgradere før spillet slippes...!
Vis hele sitatet...
System requriements har ikkje kommet enda - så nei
MOH eiere får den 27. september wohoo Samme med forhåndsbestillere.
Sist endret av Xernox; 20. september 2011 kl. 21:06.
så speksa, lurte på om min pc greier det.

gpu: Radeon hd 4870
cpu: Husker ikke navnet, men den er på 3,4ghz trur jeg.
ram: 4g

vil jeg greie det laveste uten noe spess lagg? sånn at jeg kan spille uten å klikke fordi det lagger sånn? btw GLEDER MEG
Sist endret av 3li-G; 20. september 2011 kl. 21:59.
Minimum

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHzRAM2GB
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card

Recommended

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPURAM 4GB
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
http://www.vg247.com/2011/07/08/game...for-bf3-on-pc/
__

Men jeg mener å ha sett at det var 6950 ikke 6850.
Sist endret av Xernox; 20. september 2011 kl. 22:35.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
MOH eiere får den 27. september wohoo Samme med forhåndsbestillere.
Vis hele sitatet...
Alle som har kjøpt moh limited edition gjennom orgin: Kan spille beta NÅ!
De som har kjøpt moh limited (steam, D2D, etc) kan krangle med EA til de får spille NÅ.
De som har forhånds bestilt BF3 gjennom orgin: kan spille 27.sept.
Alle å en hver som har vil kan teste 29.Sept.

Beta slutter 10.Oct.

Sånne som meg med Medal of Honor normal versjon får ikke spille tidligere enn 29 :P
*edit*
Glemte att du må ha kjøpt limited edition før en eller annen dato også. Helt sært system dette.
Sist endret av Alphanio; 20. september 2011 kl. 22:39.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Alle som har kjøpt moh limited edition gjennom orgin: Kan spille beta NÅ!
De som har kjøpt moh limited (steam, D2D, etc) kan krangle med EA til de får spille NÅ.
De som har forhånds bestilt BF3 gjennom orgin: kan spille 27.sept.
Alle å en hver som har vil kan teste 29.Sept.

Beta slutter 10.Oct.

Sånne som meg med Medal of Honor normal versjon får ikke spille tidligere enn 29 :P
*edit*
Glemte att du må ha kjøpt limited edition før en eller annen dato også. Helt sært system dette.
Vis hele sitatet...
Jeg har MOH Digital deluxe edition (Limited edition er med i den tror jeg) så hvorfor kan har ikke jeg fått noen epost? Ja den er kjøpt på origin.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg har MOH Digital deluxe edition (Limited edition er med i den tror jeg) så hvorfor kan har ikke jeg fått noen epost? Ja den er kjøpt på origin.
Vis hele sitatet...
Nei jeg skjønner ikke hvorfor de skal gjør det så vanskelig.
Spør på EA custumer support , så order de det sikkert.
Skal kunne ha en livechat der.
Vist det stod i produktbeskrivelsen att du skulle få beta key så ordner det seg!
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Nei jeg skjønner ikke hvorfor de skal gjør det så vanskelig.
Spør på EA custumer support , så order de det sikkert.
Skal kunne ha en livechat der.
Vist det stod i produktbeskrivelsen att du skulle få beta key så ordner det seg!
Vis hele sitatet...
I produktbeskrivelsen til alle BF spill så er det BF 2142 beskrivelsen. Skjønner ikke hvorfor men sikkert en feil. Har vært slik lenge. På origin altså.
Så nei stod ingenting om beta key da det ikke er riktig spill info engang.

EDIT: Ser ut som MOH får det likt som BF3 pre-orders folkene.

Want early access to the beta? Pre-order Battlefield 3 on PC Digital at Origin and join the battle 2 days before anyone else, September 27th. You’ll also get early access if you purchased Medal of Honor Limited Edition when it was released last year. Look out for an email.
Sist endret av Xernox; 20. september 2011 kl. 22:58.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Minimum

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
OS: Windows Vista or Windows 7
Processor: Core 2 Duo @ 2.0GHzRAM2GB
Video Card: DirectX 10 or 11 compatible Nvidia or AMD ATI card

Recommended

Hard Drive Space: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Quad-core Intel or AMD CPURAM 4GB
Video Card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850
http://www.vg247.com/2011/07/08/game...for-bf3-on-pc/
__

Men jeg mener å ha sett at det var 6950 ikke 6850.
Vis hele sitatet...
På hjemmesiden deres står det recommended min. nvidia 560 eller AMD 6950, ja.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Alle som har kjøpt moh limited edition gjennom orgin: Kan spille beta NÅ!
De som har kjøpt moh limited (steam, D2D, etc) kan krangle med EA til de får spille NÅ.
De som har forhånds bestilt BF3 gjennom orgin: kan spille 27.sept.
Alle å en hver som har vil kan teste 29.Sept.


Beta slutter 10.Oct.

Sånne som meg med Medal of Honor normal versjon får ikke spille tidligere enn 29 :P
*edit*
Glemte att du må ha kjøpt limited edition før en eller annen dato også. Helt sært system dette.
Vis hele sitatet...
Haha, dummeste eg har hørt!
De som har forhåndsbestilt BF3 på Origin, og de som har MoH Tier 1 / Limited Edition, de får spille 27 sep, som da er closed beta
Åpen beta er 29 sep.

Banen blir Operation Metro, gamemode blir rush. Akkurat som i alphaen, litt skuffet der, da eg håpet vi skulle få prøve Caspian Border.. Men men.

Dere kan lese mer om det her:

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta
Sist endret av JVMyhre; 20. september 2011 kl. 23:05.
Vell, det med master id er syyyykt! Er sint på EA allerede før jeg har begynt å spille... 16554618456514 er masteriden mine.... FUCK YEAH.

Anyways, pre-kjøpte lte bf3 på amazon, tror dere at jeg kan få slippe tidlig inn på betaen hvis jeg spør dem om det?
-nvm, så at det var svart på det

Sitat av Grix Vis innlegg
På hjemmesiden deres står det recommended min. nvidia 560 eller AMD 6950, ja.
Vis hele sitatet...
Oh, yeah! Lets spend some 2000 kroner på grafikkort for å spille eit spill ja ....

Har egentlig en artig pc... har grummeste ssd'en, 8gb ram og 4 kjerners cpu, men har et hd 5750 :P
Sist endret av uaexed; 20. september 2011 kl. 23:08.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Haha, dummeste eg har hørt!
Vis hele sitatet...
Jaja, ble ivertfall enda mindre vits i å ha noen som helst slags closed beta.
De har no vertfall fått beta cd-keys om de aktiveres i dag eller 27 driter jeg egentlig i .
Og jeg leste att det var ekstremt mange som ikke hadde fått noen som helst epost å att steam store drev med falsk reklame om att du skulle få prøve beta.

Dessuten så er det mulig att limited faktisk betyr att det ikke finnes 1 million kopier.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vell, det med master id er syyyykt! Er sint på EA allerede før jeg har begynt å spille... 16554618456514 er masteriden mine.... FUCK YEAH.
Vis hele sitatet...
Ta kontakt med EA support, så får du endret det. Mange andre som klager på det ser eg, skjønner ikkje hvorfor alle lager sånne idiotiske identiteter hele tiden, ikkje bare finne seg et skikkelig et og holde seg til det?
Sitat av uaexed Vis innlegg
Vell, det med master id er syyyykt! Er sint på EA allerede før jeg har begynt å spille... 16554618456514 er masteriden mine.... FUCK YEAH.

Anyways, pre-kjøpte lte bf3 på amazon, tror dere at jeg kan få slippe tidlig inn på betaen hvis jeg spør dem om det?
-nvm, så at det var svart på det



Oh, yeah! Lets spend some 2000 kroner på grafikkort for å spille eit spill ja ....

Har egentlig en artig pc... har grummeste ssd'en, 8gb ram og 4 kjerners cpu, men har et hd 5750 :P
Vis hele sitatet...
Lykke til med å spille BF3 på noe særlig over low da

Edit: 6 dager igjen nå! <3
4 dager nuh!
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
4 dager nuh!
Vis hele sitatet...
Uh... Ny release date igjen?

Beta.. right
Sitat av Glenni Vis innlegg
Uh... Ny release date igjen?

Beta.. right
Vis hele sitatet...
Beta ja. Closed beta er 27 sep, og open beta er 29 sep
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Haha, ps3 får DLCs 1 uke før alle andre! Ikke så gærnt å spille på ps3 alikevel
Sitat av ZayCuBez Vis innlegg
Haha, ps3 får DLCs 1 uke før alle andre! Ikke så gærnt å spille på ps3 alikevel
Vis hele sitatet...
Hva så? Vil heller spille på PC uten DLC en uke lengere, og dermed få bedre grafikk, og spille med 64 spillere, kontra 24 på konsoll.

Og dessuten, eg får første DLC helt gratis, det er heller ikkje dumt.
Beta på tirsdag på xbox for meg!!(Har medal of honor) men lurte på en ting.
Lurte på om jeg skulle teste det på PC også. Men er litt usikker på om pcn klarer det. Kjører BF:BC2 på medium helt uten lagg. Ifølge canurunit.com så var jeg midt mellom minimum og recomended. Men av erfaring kan man ikke helt stole på canurun it.

Speccsa mine er :

Operating System
MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1
CPU
Intel Core i7 @ 2.00GHz
Sandy Bridge 32nm Technology
RAM
6,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)
Motherboard
ASUSTeK Computer Inc. N73SV (CPU 1)
Graphics
Generic PnP Monitor (1600x900@60Hz)
2048MB GeForce GT 540M (ASUStek Computer Inc)
Hard Drives
488GB Seagate ST95005620AS (SATA)
Optical Drives
Slimtype BD E DS4E1S
Audio
Realtek High Definition Audio

Er jo bare for meg å laste ned betaen og teste på torsdag men bare lurer på om noen har noen mening om det vill fungere?

Takk for svar bf lovers