Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 995
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg handlet meg noe xanor her forleden i brugata. Jeg har ikke tatt xanax på mange år. Men jeg må si jeg følte de var ekstremt potente, som om jeg ble veldig tung i kroppen i motsetning til hva jeg tidligere var vandt med fra den type benzo. Er disse sterke? De jeg spiste før var rosa, eller lilla. Vi spiste da mange av dem. I går hadde jeg tatt 3-4 øl. Og ble blytung i kroppen uten den eufirien jeg tidligere husket fra xanaxer. Hva er deres erfaringer?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er deres erfaringer?
Vis hele sitatet...
Etter å ha spist ett firesifret antall av disse pillene siden jeg først kom over dem for 10 år+ siden så kan jeg med sikkerhet si at disse pillene er like gode som de man får på norsk apotek.

Jeg satser gjerne en halv 50lapp på at de inneholder riktig virkestoff, i riktig mengde, i 99.99% av tilfellene.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Etter å ha spist ett firesifret antall av disse pillene siden jeg først kom over dem for 10 år+ siden så kan jeg med sikkerhet si at disse pillene er like gode som de man får på norsk apotek.

Jeg satser gjerne en halv 50lapp på at de inneholder riktig virkestoff, i riktig mengde, i 99.99% av tilfellene.
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Hvor mange må man spise for og få roen, alltså godformen? Jeg har ikke lyst å havne på bærtur alltså.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du mener de er ekstremt potente etter og ha tatt en så har jeg en helsprø ide. Ikke ta mere enn en siden du tydeligvis ikke trenger det?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du mener de er ekstremt potente etter og ha tatt en så har jeg en helsprø ide. Ikke ta mere enn en siden du tydeligvis ikke trenger det?
Vis hele sitatet...
Det var snakk om under påvirkning av alkohol. Men så det er sagt, jeg har respekt for Benzo. Jeg bruker det ytterst sjeldent.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jeg satser gjerne en halv 50lapp på at de inneholder riktig virkestoff, i riktig mengde, i 99.99% av tilfellene.
Vis hele sitatet...
Hvordan inntar du pillene? I perioder deler jeg ggdem i fire for "medisinsk" dosering, og da blir det innimellom ekstremt tydelig at virkestoffet er ujevnt fordelt ikke bare i hver pille, men også fra pille til pille og brett til brett. Grunnen til at jeg spør er at de jeg kjenner som hiver i seg tre eller flere, gjerne dagesvis på rad, aldri merker det samme.
1 xanax slår nok den oppå pils. Uten pils og forsåvidt...
Når man er ung og gira så er funk litt så som så noen gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan inntar du pillene? I perioder deler jeg ggdem i fire for "medisinsk" dosering, og da blir det innimellom ekstremt tydelig at virkestoffet er ujevnt fordelt ikke bare i hver pille, men også fra pille til pille og brett til brett. Grunnen til at jeg spør er at de jeg kjenner som hiver i seg tre eller flere, gjerne dagesvis på rad, aldri merker det samme.
Vis hele sitatet...
Jeg føler også jeg merker dette til en viss grad. Jeg tror det går under radaren til de som spiser masse fordi dosen blir gjevnet ut litt når man spiser 5 og 5 i slengen. Da får du kanskje noen svake og noen sterke. Og når man er såpass innspist på piller så skal det mye til å merke 1mg fra eller til. Mens for meg og deg så er 1mg fra eller til forskjell mellom en liten buss og en kraftig rus. Idk, det er en teori bare.
Sist endret av Alge; 13. august 2023 kl. 16:00.