Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 1650
Er jeg den eneste som bruker Chrome?
Virker som alle BARE bruker FF og Opera..?
Teit tråd.
Men alle jeg kjenner, meg inkludert bruker chrome, så nei. Du er ikke alene.
Sykt bra tråd. En slik tråd er virkelig nyttig!
Og ja, du er den eneste i hele verden som bruker Chrome.
Google er gigantisk. Hva får noen til å tro av hva enn google lager, så får det 1 bruker?
Sist endret av Sixpounder; 6. april 2010 kl. 06:09.
Jeg er evig fan av google chrome ihvertfall. Alt er ryddig og fint.
Jeg også bruker google chrome. Er iallefall fornøyd med det.
Jeg bruker Chrome, støtter deg 110%
Bruker chrome her også

liker den godt siden det er mye kjekt med den

hadde FF før men den var skikkelig måfå og ville ikke oppføre seg så da ble det chrome
chrome er gode greier!
Jeg digger chrome vettu.. Den er så rask og simpel.
Bruker chrom jeg også, så lenge jeg ikke bruker ipd touch da har jeg bare safari -.-
Bruker seff Opera! Men litt Chrome iblant... :P
Jeg bruker firefox på stasjonærpcen, men chrome på den ene laptopen, synes det er litt for enkelt noen ganger. Men funker bra gjør det!
Det er simpelheten jeg elsker, har lite bruk for apps.
Chrome er genialt for linux, bruker det selv på obento-netbooken min. Nåværende windows-stable er for ustabil for min smak; krasjer om man har oppe 10+ faner med store bilder. Forbaska buffer overflows.
Jeg bruker firefox, Litt forskjellig hva folk bruker.
bruker chrome kjempe fornøyd med det simpel å rask.... så noen hadde skrevet det ikke var så mange apps til chrome men det er det faktisk er ganske mange etter jeg bregynte å bruke dette også har jeg vert mye mer fornøyd med alt... støtter deg jeg også
Bruker Google Chrome her også er utrolig fornøyd. Beste nettleseren jeg har prøvd
Bruker Chrome. men det er enkelte ting som ikke fungerer på chrome. som VGTV osv
Bruker Firefox, mest fordi jeg allerede har lagret noe og hundre bokmerker. Hvis det ikke hadde vært for min latskap til å flytte det over så hadde jeg brukt chrome.
Noen som har hatt problemer med videoavspilling de siste to ukene? Ingen problemer med youtube, men VGnett får jeg nesten aldri spilt av. Bytter jeg til Opera går det helt fint :/

Har ikke prøvd å reinstallere pga. alle applikasjonene jeg ikke vil miste..
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
VGTV funker 100% problemfritt hos meg med versjon 4.1.249.1045 unknown (42898)
Når jeg prøvde chrome for første gang var det litt for minimalistisk for meg. Men for noen måneder siden bestemte jeg meg for å prøve på nytt og nå er jeg helfrelst. Selv om det til tider er trøbbel med nettbanken.
Ikke helt normal
hallooghei's Avatar
Er fornøyd med Chrome og ingen problemer hittil.
Sitat av Pagliacci Vis innlegg
Bruker Firefox, mest fordi jeg allerede har lagret noe og hundre bokmerker. Hvis det ikke hadde vært for min latskap til å flytte det over så hadde jeg brukt chrome.
Vis hele sitatet...
Det blir jo gjort automatisk når du installerer chrome.
Jeg bruker Chrome og VgTV fungerer helt fint her. Google er en enormt kjapp nettleser. Er du vant til IE, så er det en stor overgang når det gjelder farten.
Chrome ftw!
har du sett min tråd, hvor det er en uoffisiell "statistikk" over hva freaks bruker

Hjelp heller til ved å stemme enn å skrive hvilken browser dere bruker
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
BRUKTE men synes ff har så fin layout
Sitat av LoRd Vis innlegg
Det blir jo gjort automatisk når du installerer chrome.
Vis hele sitatet...
Da blir det chrome når jeg kommer hjem da.
digger det, det er raskt,braklikker ikke, bra meny
Bruker Chrome, men vurderer å gå over til Firefox eller Explorer, eventuelt noe nytt. Synes Chrome henger seg opp og er til tider ganske "buggete".