Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1235
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La Steroooiiiida Hvor farlig hadde det vært å ta en kur? Isåfall hvilken, hvor mye og hvor lenge?
Mann, 26 år, 90kg
Det farligste i dette tilfellet er din ekstreme mangel på kunnskap. Kom tilbake når du har fått lest deg opp, forteller hva målsetningen din er og et par eksempler på hvilken kur du skal kjøre.
Hormonhelvette ødelegger livet ditt om du ikke vet hva du holder på med. Steroider generelt øker IGF-1 noe som gjør at du eldres raskere (og forkorter livet ditt), du skader også hjertet på sikt - ellers er det ikke farlig. Mye mer positivt ved det enn negativt, alle menn burde gå på TRT når de blir eldre.
Anonym bruker
"Fortrolig Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, du kan ikke si det skader hjertet på sikt, på samme måte som man ikke kan si at det er skadelig eller ikke skadelig.
Dersom f.eks. testosteron injekteres på et lavt nivå (150-250mg i uka) er det svært lite skadelig for de aller fleste, og du vil ha bedre resultater enn naturlig.

Alt kommer an på hvor mye og av hva.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Hormonhelvette ødelegger livet ditt om du ikke vet hva du holder på med. Steroider generelt øker IGF-1 noe som gjør at du eldres raskere (og forkorter livet ditt), du skader også hjertet på sikt - ellers er det ikke farlig. Mye mer positivt ved det enn negativt, alle menn burde gå på TRT når de blir eldre.
Vis hele sitatet...
Tenker fra 20 år og jeg. Kan endre livet ditt. Men nivåene dine må selvsagt være lave nok til det.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, du kan ikke si det skader hjertet på sikt, på samme måte som man ikke kan si at det er skadelig eller ikke skadelig.
Dersom f.eks. testosteron injekteres på et lavt nivå (150-250mg i uka) er det svært lite skadelig for de aller fleste, og du vil ha bedre resultater enn naturlig.

Alt kommer an på hvor mye og av hva.
Vis hele sitatet...
Er dette noe som flere her kan gå god for? Hvis jeg blæster 200mg testo i skinken ukentlig så er det ikke farlig og øker treningsresultater betraktelig? Kan jeg slutte med det uten å trenge anti østrogener og det greiene der?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Steroider i muskelvekstdoser er ikke så farlig som mange vil ha det til. Men da må du få fatt i rene steroider i labkvalitet. Kan fortsatt fåes på noen apotek i asia og sør-amerika. Da er du relativ trygg om du samtidig tar prøver hos legen før, under og etter kuren. Du må gjøre research og velge bort de mest skadelige, feks orale steroider. Og du må kanskje ta antiøstrogen på tampen og etter kuren. En kur eller tre går nok veldig fint. Men ikke la det bli en vane.
jeg har noe erfaring fra jeg var rundt 16-17 til 21-22 årsalderen kanskje.mellom kurene og flere år seinere så hadde jeg ett omfattende rusmisbruk av alt sentral stimulerende. for å si det mildt så er det det "rusmiddelet" jeg faktisk har og er mest redd pga både fysiske men ikke minst de psykiske plagene etter kurene.jeg hadde lest meg opp ganske bra trodde jeg,eneste jeg ikke var forberedt på var den psykiske nedturen itillegg til at i så ung alder så leker du bokstavelig gud nesten når du "herjer" med den naturlige testo produksjonen i kroppen som kan gi varige skader men det jeg helst brukte var omnadren. men beste tipset er å lese og lese både virkning og bivirkninger.hva som kan forekomme, men igjen så var min situasjon langt ifra den samme som din situasjon iforhold til alder hvertfall,men jeg hadde nok heller kjøpt de litt "mildere" sortene steroider enn å kjøra feks 500mg sustanon i uka og suplere med andre ting for å "kickstarte" kuren.er som regel en sånn "pakke" du blir tilbudt i begynnelsen som en grei begynner kur men jeg hadde mye heller kjørt noe dyrere men safere kur som heller ikke drar like mye vann...det er ikke kjekt å gå inn på ett treningstudio den dag i dag å trene selv om det er nesten 20 år siden, pga alle vet at steroider virker men igjen skal du kjøre testo så må du regne med at du blir veldig "bulka" som igjen gjør at du løfter noe sinnsykt iforhold til normalen men er viktig å skille på det som faktisk du sitter igjen med etter kuren og ikke vannet som gjør at du kan tyne deg ekstremt mye hardere..for min del så har det absolutt vært det psykiske "plagene" mellom kurene og i ettertid da jeg kutta ut men igjen dette gjaldt meg.ikke nødvendigvis deg
Ca like farlig som MDMA. Men det er alltid noen som vil misbruke dette som følgelig øker sjangsen for endel sykdommer senere i livet.

https://assets.vice.com/content-imag...e626fea7e8.jpg
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
vil man gro merkbart om man tar steroider uten å trene om man har bra gener?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vil man gro merkbart om man tar steroider uten å trene om man har bra gener?
Vis hele sitatet...
Ja det vil man. Du får omtrent dobbel så mye muskelmasse (gitt at du aldri har bolet før) av å gå på 600mg testosteron per uke i 20 uker og dunke hodet ditt i veggen, enn å trene naturlig og spise riktig i samme periode.

Har du genene på din side, så vil du få enda bedre resultater.

Men dette er en elendig idè. Hva skal du gjøre etter kuren? Du kan ikke kure hele livet. Du må ta pauser. Og når du har mindre testosteron i kroppen enn tidligere kommer de psykiske bivirkningene.
Du vil ikke gro muskler av steroider alene. Du må legge inn like mye innsats i trening og kosthold som ellers. Steroidene vil gi deg en boost, men er ikke mirakelkur alene.

Dose på 150-250mg testo i uken er relativt vanlig, såkalt cruise. I disse koronatider og stengte treningssentere ville jeg ikke tatt så mye mer, blir waste