Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1785
Hei!
Jeg har nettopp kjøpt ny leilighet og skaffet meg en Get mikro boks. Når jeg skulle sette opp denne, fant jeg ikke noe antenneuttak til antennekabelen. Jeg har ikke veldig greie på dette.. Ser det er flere runde uttak, men ingen passer. Har prøvd begge sider av kabelen. Regner med at de som bodde her før så på tv, da de fortalte meg at de hadde avbestilt et Getabonnement. Kan noen hjelpe meg? Er det noe ekstra jeg må kjøpe og plugge i veggen?
Takk på forhånd!
Mye mulig du må ha en multimedia splitter. Har du et uttak med to hull hvor det stor tv og radio feks?
I det uttaket jeg har er det tre hull(ingen passer antennekabelen) men det står ingenting ved dem. To av dem har sånn skru-på-plass funksjon haha
Du må nok ha en multimediasplitter som Lo-Down nevner. Vi fikk nettopp montert kabel-TV fra Get og da måtte de klistre på et sånt. Kostet ingenting.
Yup, som jeg og over sier; du trenger splitter! Ring Get så får du en gratis hvis ikke har de det på sånn get forhandler