Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  171 13820
Hei

Jeg er ganske ny i LoL, og jeg kan ikke alt, for jeg har ikke spilt alle champs, og har heller ikke brukt alle items.

Så jeg tenkte vi kunne ha spørsmål, og hvem dere liker som champions, og alt som har temaet LoL.

Jeg liker selv Ashe, Nunu, Master Yi, jeg er ganske noob fortsatt, så har ikke fått kjøpt noe stort, bare til 3150
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sivir, Caitlyn, Varus og Twitch er etter min mening de beste adc'ene ellers er Teemo min favoritt. Mtp. items er det egentlig helt standard build på adc. Infinity edge. Blood thirster. Phantom dancer/hurricane. warmog/GA. Last whisper. Og berserker greaves. Må selvfølgelig bytte ut et par ting, det kommer helt an på det andre laget og ditt. Eks. Du kjøper ikke last whisper om ingen på det andre laget kjøper armor. Du kan selvfølgelig bytte ut mye av buildet mitt, det er bare hva jeg foretrekker.
GL HF

[COLOR="White"]firex2[/COLOR]

Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Sivir, Caitlyn, Varus og Twitch er etter min mening de beste adc'ene ellers er Teemo min favoritt. Mtp. items er det egentlig helt standard build på adc. Infinity edge. Blood thirster. Phantom dancer/hurricane. warmog/GA. Last whisper. Og berserker greaves. Må selvfølgelig bytte ut et par ting, det kommer helt an på det andre laget og ditt. Eks. Du kjøper ikke last whisper om ingen på det andre laget kjøper armor. Du kan selvfølgelig bytte ut mye av buildet mitt, det er bare hva jeg foretrekker.
Vis hele sitatet...
BLADEOFTHERUINEDKING <3
Jeg drev veldig mye med LoL før. Om du vil fort opp i elo så må du nesten lære deg Rumble - når jeg sluttet hadde jeg ca 80 spill med Rumble, hvor jeg hadde vunnet 56 av dem. 70% winrate, med andre ord.

Ellers enn det så vil jeg bare anbefale og 'øve'. Skaff deg LoL-recorder etterhvert og se på dine egne feil.
Darius er kjekk å spele toplane, veldig lett må killsteale med ultien, så expect som rage! tryndamere er ein rein noob cursher, så han er også litt gøy å spele, riven er veldig gøy å spele, men kan vere litt vanskelig.

som jungler er maokai berre elsk!

@brillesheik, temoo kan gå til helvette! Han er den mest OP'e lille jævlen og har å komme seg ut av spelet!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg

@brillesheik, temoo kan gå til helvette! Han er den mest OP'e lille jævlen og har å komme seg ut av spelet!
Vis hele sitatet...
Han er jo ikke OP, han er irriterende.
League er et spill hvor kunnskap og erfaring virkelig er alfa og omega. I motsetning til f.eks. CS, hvor rå skill kan ta deg langt, må du ha god kunnskap om hvilke items du skal kjøpe, counter champions, hvordan oppføre seg i lane i forskjellige matchups osv. for å være en god spiller

Derfor kan det være lurt hvis du er ny å lære av de som virkelig kan sakene sine, nemlig streamers. Jeg har lært utrolig mye av å se på streams, men husk at det er VELDIG varierende kvalitet på streamene. Du har de som prater og forklarer det de gjør i detalj, og de som bare flamer/rager/hører på musikk. Jeg vil råde deg til å holde deg unna sistnevnte hvis du faktisk har lyst å lære deg spillet. Jeg kan forøvrig anbefale deg Scarra fra Team Dignitas. Han er en veldig flink Mid player, og er veldig god til å forklare tankeprossesene hans ved forskjellige 'plays', og er morsom å se på.

Du kan finne VODs av streamen hans her: www.twitch.tv/scarra

Jeg syns det er vanskelig å anbefale deg en champ, siden alle har forskjellige spillestiler, men jeg startet med Mordekaiser og Akali. Jeg syns de er fine champions å starte med siden de er relativt lett å lære seg, morsom og koster ikke så veldig mye IP.
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Først og fremst, spill så mange champions du klarer. Ikke nødvedigvis for å "kunne" alle perfekt, men for å forstå hvilke skills de har og timingen på deres abilities. På den måten vet du mye bedre hva du møter, og hvordan du skal oppføre deg i de forskjellige fightene fra champion til champion.

Det kan også være lurt å titte på noen streams fra de spillerene som spiller i elitenivå, å plukke opp litt tips og triks fra dem.

To av de største feilene imo. er grådighet og mangel på vision. Dvs. at spill heller meget forsiktig, og plukk opp et kill når du vet du kan vinne. Når det kommer til vision, er det _ekstremt_ viktig å benytte seg av wards. Aldri push en lane uten ward, plutselig kommer en bak og vips har enemy team fått et gratis kill.

Kan skrive i 100 år om hvordan bli bedre, men her er da ihvertfall en start.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Han er jo ikke OP, han er irriterende.
Vis hele sitatet...
Never underestimate the power of a scout ranger!
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Never underestimate the power of a scout ranger!
Vis hele sitatet...
Never underestimate the power of the scout's code*

?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Never underestimate the power of the scout's code*

?
Vis hele sitatet...
å? Trudde det var det jeg skrev, alle rundt meg har sagt det.
Proff skeptiker.
Karma er jo meget sweet, muligens den charren som er mest undervurdert i hele LoL.
Alltid morsomt å høres på visse folk som snakker som at de er profesjonelle, men egentlig er noobs

Blade of the ruined king er veldig opptatt atm. Utnytt det. Bruk det på Alle champs man bygger ad på.
Blade of the ruined king blir hotfixet, om det ikke allerede er blitt hotfixet.

Og forresten, vær så snill, ikke spill Teemo som ADC.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Xaviuz Vis innlegg
Blade of the ruined king blir hotfixet, om det ikke allerede er blitt hotfixet.

Og forresten, vær så snill, ikke spill Teemo som ADC.
Vis hele sitatet...
Teemo er jo top laner?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Teemo er jo top laner?
Vis hele sitatet...
Ja, men det skjønner ikke folka i silver-ladder, de tror teemo er en bra ad-carry fordi han kan blinde den andre carryen.
Her var det mange highelo players ser jeg....!
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Teemo er jo top laner?
Vis hele sitatet...
Teemo har funket sånn passe som en support også btw.

Blind på riktig tidspunkt mot riktig Champ så får din ADC nesten ett kill på 2 sek.
Ellers er soppene gode til warding og passiven god for både flukt og angrep.

Tho, han er faller ganske kraftig av lategame.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Teemo har funket sånn passe som en support også btw.

Blind på riktig tidspunkt mot riktig Champ så får din ADC nesten ett kill på 2 sek.
Ellers er soppene gode til warding og passiven god for både flukt og angrep.

Tho, han er faller ganske kraftig av lategame.
Vis hele sitatet...
+ at om du ikke er pre med adc'en kan han bli ganske irritert fordi du spiller teemo, som du kan få ks'a en del med. Derfor jeg liker han solo, sånn at ingen klager
Elsker lee sin jungler, mainer det!
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Teemo er jo top laner?
Vis hele sitatet...
Kan være jeg misforsto, men jeg fikk intrykk av at andre folk i tråden trodde teemo var en viable ADC. Han har for liten range og ingen gode escape abilities til det. :P
Teemo kan fint spelast top, mid, supp og adc.... han er ikkje god som jungler, men han er jæææævla god som roamer, og det er på den måten ein burde spele han, for å få ut mest mulig sopper over heile mappen.

Personlig ser eg skjeldent på ein stream eller youtube video for å lære, har jo sitt ein del champion spotlight for å finne ut korleis ein champ er før eg kjøper, og før første matchen, eller om det er lenge sia eg har spelt han, men så har eg spelt med folk med langt høgre skill level, og det har eg lært mykje av, er ganske decent no, vil sei eg er meget god for å vere level 28 då!

Prøv også ut DotA etter du er level 15-20, det er mykje lettare å lære seg plassering og last hitting gjennom der! Det er fordi det er ganske mykje vanskligare etter mi meining. Slik tok eg det største spranget, og det er ikkje mange DotA matcher eg har spelt!
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Teemo kan fint spelast top, mid, supp og adc.... han er ikkje god som jungler, men han er jæææævla god som roamer, og det er på den måten ein burde spele han, for å få ut mest mulig sopper over heile mappen.

Personlig ser eg skjeldent på ein stream eller youtube video for å lære, har jo sitt ein del champion spotlight for å finne ut korleis ein champ er før eg kjøper, og før første matchen, eller om det er lenge sia eg har spelt han, men så har eg spelt med folk med langt høgre skill level, og det har eg lært mykje av, er ganske decent no, vil sei eg er meget god for å vere level 28 då!

Prøv også ut DotA etter du er level 15-20, det er mykje lettare å lære seg plassering og last hitting gjennom der! Det er fordi det er ganske mykje vanskligare etter mi meining. Slik tok eg det største spranget, og det er ikkje mange DotA matcher eg har spelt!
Vis hele sitatet...
Jeg vill ikke anbefale og spille DotA2 om du ønsker og forbedre lasthitting. Alle hero's i dotA2 har forskjellige "last hitting" animasjoner, det er også sånn at du må "snu" hero'n dit du lasthitte, noe som det ikke er i LoL.
Sist endret av Iluwu; 5. mars 2013 kl. 17:00.
Sitat av Iluwu Vis innlegg
Jeg vill ikke anbefale og spille DotA2 om du ønsker og forbedre lasthitting. Alle hero's i dotA2 har forskjellige "last hitting" animasjoner, det er også sånn at du må "snu" hero'n dit du lasthitte, noe som det ikke er i LoL.
Vis hele sitatet...
følte i alle fall at lasthitting vart mykje lettare etter eit par matcher med DotA2, men jaja, det kan jo komme opp til kvar enkelt.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
+ at om du ikke er pre med adc'en kan han bli ganske irritert fordi du spiller teemo, som du kan få ks'a en del med. Derfor jeg liker han solo, sånn at ingen klager
Vis hele sitatet...
Psht, om en support ikke klarer å hindre KS'ing så er han ingen god support.

[COLOR="White"](*host* jeg har definitivt aldri stjålet ett penta som teemo mens jeg var død *host*)[/COLOR]
Kunne vi fått vekk temaet fra en liten, irriterendes yordle?

Kunne vi fått vekk temaet fra en liten, irriterendes yordle?

Edit:

Noen som har prøvd Quinn? Er hun bra? Funker hun best som AD, jungler, mid/top?

^ Gjerne sleng med divisionen din
Fav av adc`s må nokk bli Miss Fortune, gjerne med Nunu som supp..Dat attack speed <3
MF er i hvert fall den av adc`s jeg spiller best med, + at ult`n hennes er imho en av de beste innen adc

Rumble føler jeg vil være en fin champ for folk som nylig har startet med LoL
Han bruker "heat" i stedet for mana, så man slipper tenke på mana regen/om man har nokk mana til fights etc..
Han har ingen vanskelige skill shots & at han countrer en god del top champs som f.eks Panth/Garen/Darius osv, som ellers kan være litt kinky og møte top :/

Kriis..Har ikke selv prøvd Quin & valor, men en kompis som jeg spiller fast med kjøpte hun for par dager siden & hun virker ganske ok =) Mye som tyder på at hu får en hotfix/patch innen rimelig tid som nerfer hu litt..
Quinn går under adc så til nuh har hun i hvert fall vært fast bot sammen med en supp
Sist endret av Hightime; 5. mars 2013 kl. 19:57.
Da kan vi vel diskutere en av de mest ireternede top lanersene da, Yorick.
http://www.youtube.com/watch?v=VGiNK4-s_aY

Noen som har noen tips når man skal lane mot han?
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Noen som har prøvd Quinn? Er hun bra? Funker hun best som AD, jungler, mid/top?

^ Gjerne sleng med divisionen din
Vis hele sitatet...
Quinn og Lux funka bra, jeg spiller for det meste support, så jeg var Lux

Hun er ganske praktisk, mye damage og litt OP atm. egentlig, men om hun blir fanget litt offguard så er hun ganske squishy og lett å drepe.

Generelt har jeg som support merka at hun går godt med supports som har litt CC, og gjerne noe shield eller heal.

Mine erfaringer:
Lux + Quinn = Facerape, alle 3 games.
Blitz + Quinn = Meh, sånn passe, lux var bedre.
Nidalee + Quinn = Facerape, men rage pga. jeg (ikke med vilje) stjal ett par kills. (det var premade )
Heimerdinger + Quinn = Passe bra, måtte gå litt offense tho og endte opp med å chunke/myke opp volibearen til fienden en del.
Sona + Quinn = Ganske greit.
Soraka + Quinn = ^
Nunu + Quinn = Buffen på quinn fungerer ganske bra, og CC comboen Nunu ult + snøball + Quinn Q + Quinn ult funker ganske bra.
Sitat av Hightime Vis innlegg
Fav av adc`s må nokk bli Miss Fortune, gjerne med Nunu som supp..Dat attack speed <3
MF er i hvert fall den av adc`s jeg spiller best med, + at ult`n hennes er imho en av de beste innen adc

Rumble føler jeg vil være en fin champ for folk som nylig har startet med LoL
Han bruker "heat" i stedet for mana, så man slipper tenke på mana regen/om man har nokk mana til fights etc..
Han har ingen vanskelige skill shots & at han countrer en god del top champs som f.eks Panth/Garen/Darius osv, som ellers kan være litt kinky og møte top :/

Kriis..Har ikke selv prøvd Quin & valor, men en kompis som jeg spiller fast med kjøpte hun for par dager siden & hun virker ganske ok =) Mye som tyder på at hu får en hotfix/patch innen rimelig tid som nerfer hu litt..
Quinn går under adc så til nuh har hun i hvert fall vært fast bot sammen med en supp
Vis hele sitatet...
I high elo, ser jeg at folk har spilt henne både mid, jungle og top oxo

Rumble bruker ikke heat, han får heat når han bruker spells.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Btw. Noen her inne som joiner en runde?

EUW, SirBillyMays, lvl 30, support, 122 wins. (Yes, i know, i suck :c )
Sitat av 10100 Vis innlegg
Da kan vi vel diskutere en av de mest ireternede top lanersene da, Yorick.
http://www.youtube.com/watch?v=VGiNK4-s_aY

Noen som har noen tips når man skal lane mot han?
Vis hele sitatet...
Mot yorick bør du picke noen med high sustain som f.eks nidalee.

Få jungleren din til å ganke litt early, og prøv å denie han litt farm

Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Btw. Noen her inne som joiner en runde?

EUW, SirBillyMays, lvl 30, support, 122 wins. (Yes, i know, i suck :c )
Vis hele sitatet...
Er i que på ranked på min east bruker, men om du vil kan vi spille etterpå?

Add: sirKuloon på EUW
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Kriis Vis innlegg
Mot yorick bør du picke noen med high sustain som f.eks nidalee.

Få jungleren din til å ganke litt early, og prøv å denie han litt farm
Vis hele sitatet...
I normals har jeg iallefall gått ganske greit imot Yorick som Nidalee, så dette kan bekreftes.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Er i que på ranked på min east bruker, men om du vil kan vi spille etterpå?

Add: sirKuloon på EUW
Vis hele sitatet...
Adda, får se an litt når det blir ett game ^^

Btw. Dette blir ett game for funziez, så gjerne litt latter og ikke bare tryharding ^^'
Sist endret av Freddy_fred5; 5. mars 2013 kl. 20:07.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
I normals har jeg iallefall gått ganske greit imot Yorick som Nidalee, så dette kan bekreftes.


Adda, får se an litt når det blir ett game ^^

Btw. Dette blir ett game for funziez, så gjerne litt latter og ikke bare tryharding ^^'
Vis hele sitatet...
Den er grei

Er i loadingscreen atm.
Sitat av 10100 Vis innlegg
Da kan vi vel diskutere en av de mest ireternede top lanersene da, Yorick.
http://www.youtube.com/watch?v=VGiNK4-s_aY

Noen som har noen tips når man skal lane mot han?
Vis hele sitatet...
For tiden er det svært sjeldent jeg møter Yoricks i normal games, og takk gud for det => Men i hvert fall, siste gangene jeg har møtt Yorick så har jeg selv spilt AP Cho, har funket strålende..
Fyrer man av alt man har med Cho så har man fort omtrent drept/nuka yorick ned til 10-20%, er det bare ignite + ett autohit eller to så er han nede..

Kriis, yeah sry den skriveleifen Mente så klart at Rumble får 20 heat per spell, ikke bruker heat
Lagde selv en tråd som dette for et år siden.
Kanskje det står noe fint for deg der?

http://freak.no/forum/showthread.php?t=227041

Men ihvertfall, jeg like Caitlyn og Twitch, mainer Cait, fordi hun er ADC, og ranged. Er egentlig opptil deg hvilkene champs du liker, alt etter smak og behag
Sist endret av ice_ag; 5. mars 2013 kl. 20:14.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Psht, om en support ikke klarer å hindre KS'ing så er han ingen god support.

[COLOR="White"](*host* jeg har definitivt aldri stjålet ett penta som teemo mens jeg var død *host*)[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Freddy er en jævelig god support! BTW

Hvor er Graves som ADC?, han er er en de beste hvis du klarer comboene!!!
Sist endret av Zupp; 5. mars 2013 kl. 20:18.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Zupp Vis innlegg
Freddy er en jævelig god support! BTW

Hvor er Graves som ADC?, han er er en de beste hvis du klarer comboene!!!
Vis hele sitatet...
Takker og bukker.

Graves er egentlig ganske lett å countre, men om han blir fed er det ett komplett rapetrain :/
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Takker og bukker.

Graves er egentlig ganske lett å countre, men om han blir fed er det ett komplett rapetrain :/
Vis hele sitatet...
ja du sier noe der, men hva alle de i lvl 30 folka som ikke klarte det? det er ikke så lett, og bare noen få som klarer det. Graves er den enkleste å få mange kills med i mittsynspunkt
Spiller for det meste support.
Klarer meg best med Sona, Taric og Thresh.
Spilte nesten bare Taric før, men når Thresh kom ut bytta jeg til han for å bli god med han. Anser meg som over gjennomsnittlig god med Thresh(ihvertfall når jeg ser andre spille med han) :P

Kompisen min pretty god med Yoric og Draven. Når vi spiller premade Draven + Thresh bot er det ingen som tar oss
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Gutter, mangler en spiller.

Jungle og support er tatt, jeg ønsker gjerne mid. og siste duden tror jeg er litt vanskelig å få kontakt med når han gamer på en annen server

Noen som joiner?
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Noen som trenger en ADC? Lvl 30, EUW.
Er på winning streak nr 6 i ranked atm, med Rumble top..
Han countrer så og si alle top champs som blir brukt akkurat nuh(Garen, Shen, akali, darius, panth & zed) til nuh, latterlig early poke =)
Spiller selv paa Gold div 1 paa EU North og Silver div 1 paa EU west(twink).
Mainer mid og jungle men klarer meg helt fint i alle roller.
Favoritt champsene maa vaere Lux, Katarina, Skarner og Maokai. Har rundt 1500 games played hvorav ca 360 er med Katarina, 110 med Lux, 100 med Skarner og rundt 250 med Maokai.

Ser at Teemo har blitt diskutert som support her i traaden. Min mening: Annet enn aa vaere en levende ward saa har Teemo ingenting aa gjore i bot lane. Han har ingen hard CC, ingen sustain og veldig lite late game potensiale om han ikke har items. Ja han har blind men det hjelper ikke mye naar du har en support med stuns, knock-ups/knock-back, snare etc. Shroomsene gjor ikke nok damage til at det utgjor noen veldig stor forskjell early og mid game, spesielt ikke i lane da AD carryen som oftest ikke facechecker busker slik mange ofte gjor naar de spiller top.
Sitat av 10100 Vis innlegg
Da kan vi vel diskutere en av de mest ireternede top lanersene da, Yorick.
http://www.youtube.com/watch?v=VGiNK4-s_aY

Noen som har noen tips når man skal lane mot han?
Vis hele sitatet...
Yorick er en laner som det ikke går an å vinne mot. Og med det så mener jeg at det er tilnærmet umulig å drepe han i lane, så du MÅ vinne mot han i farm for å vinne lanen.

Måten du vinner mot Yorick på å er å velge en champion som har nesten like bra, eller bedre sustain en han som og som tåler harrasen hans, da gjenstår det bare å last hitte flere minions en han.

ChoGath, Nidalee, Xin, Nunu og Renekton er alle champions som kan vinne mot Yorick. (Spesielt de to førstnevnte) Men det kan selvfølgelig gå begge veier, en veldig god Yorick er nesten helt umulig å vinne mot i lane i high elo. Da burde du gå Teleport slik at du får gjort noe i andre lanes istedenfor via ganks slik at du ikke blir helt ubrukelig.

(Og til de som snakker om Teemo support/adc, så er det ikke en gang en diskusjon. Han er ikke viable til noen av delene)
Sist endret av Juicekongen; 6. mars 2013 kl. 07:31.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Yorick er en laner som det ikke går an å vinne mot. Og med det så mener jeg at det er tilnærmet umulig å drepe han i lane, så du MÅ vinne mot han i farm for å vinne lanen.
Vis hele sitatet...
One does not lane versus Yorick, one survives
Yorick er rimelig mana hungry så hvis man klarer poke uten ta alt for mye skade selv så må Yorick til slutt b, eller være igjen i lane & være fullstendig ubrukelig uten mana..

+ husk for all del at ghouls mister vision/slutter angripe så fort du løper inn/ut av en bush ^^
Sist endret av Hightime; 6. mars 2013 kl. 08:05.
Mainer adc hvor draven, sivir, graves og ashe er elsk. Men liker og spille nunu eller lulu support fra tid til annen. Digger også lee sin, riven eller twisted fate (the mid of doom!) Vist jeg ikke kan spille support/adc

Tenkte vi kunne ta en prat om den aller mest irriterende champen noen sinne: master yi.

Mainer adc hvor draven, sivir, graves og ashe er elsk. Men liker og spille nunu eller lulu support fra tid til annen. Digger også lee sin, riven eller twisted fate (the mid of doom!) Vist jeg ikke kan spille support/adc

Tenkte vi kunne ta en prat om den aller mest irriterende champen noen sinne: master yi.
Om du spiller mot Yorick så er du avhengig av jungleren din for å vinne lanen. Om han skal harasse deg blir lanen vanligvis veldig pushet, og da trenger du gank. Men har du ikke en jungler som hjelper mot Yorick så er det ikke så lett å vinne, men da er det best å kjøpe litt MR mot han.


Mainer jungle selv, og er plat 3 for øyeblikket. Satser på diamond.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Spiller selv paa Gold div 1 paa EU North og Silver div 1 paa EU west(twink).
Mainer mid og jungle men klarer meg helt fint i alle roller.
Favoritt champsene maa vaere Lux, Katarina, Skarner og Maokai. Har rundt 1500 games played hvorav ca 360 er med Katarina, 110 med Lux, 100 med Skarner og rundt 250 med Maokai.

Ser at Teemo har blitt diskutert som support her i traaden. Min mening: Annet enn aa vaere en levende ward saa har Teemo ingenting aa gjore i bot lane. Han har ingen hard CC, ingen sustain og veldig lite late game potensiale om han ikke har items. Ja han har blind men det hjelper ikke mye naar du har en support med stuns, knock-ups/knock-back, snare etc. Shroomsene gjor ikke nok damage til at det utgjor noen veldig stor forskjell early og mid game, spesielt ikke i lane da AD carryen som oftest ikke facechecker busker slik mange ofte gjor naar de spiller top.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spørre, føler du det sånn at det er lettere å spille ranked på Nordic enn på west?
Har flere venner som er gold på nordic, men de kommer seg ikke ut av silver på west..