Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2295
Am i good. Vet ikke hvordan rivo funker. Er vandt med xans og sånn
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe stress såfremt du ikke er allergisk e.l
3x2mg er vel 3n vanlig dagsdose.
Luzid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noe stress såfremt du ikke er allergisk e.l
3x2mg er vel 3n vanlig dagsdose.
Vis hele sitatet...
Jammen hvor mye må jeg ta for å få rus da?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du er redd for at du skal overdose men vilta mer for å oppnå rus. Lol
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Det er nok det. Synes selv jeg kjenner mest av de dagen etter.

Laaaaaang halveringstid.


Bare vent til i mårra. Blir nok en groggy dag uten at du nødevniddgvis merker det selv.

Politiet elsker å ta fra lappen til folk som 2. Eller 3. Dag på rivo.
Luzid's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke noe stress såfremt du ikke er allergisk e.l
3x2mg er vel 3n vanlig dagsdose.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du er redd for at du skal overdose men vilta mer for å oppnå rus. Lol
Vis hele sitatet...
Jeg vil jo føle noeee bare ikke overdose

Sitat av iamaddict Vis innlegg
Det er nok det. Synes selv jeg kjenner mest av de dagen etter.

Laaaaaang halveringstid.


Bare vent til i mårra. Blir nok en groggy dag uten at du nødevniddgvis merker det selv.

Politiet elsker å ta fra lappen til folk som 2. Eller 3. Dag på rivo.
Vis hele sitatet...
Hjelp, føler ikke noe enda då
Sist endret av Luzid; 3. februar 2019 kl. 18:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jeg vet at alkohol er veldig ferdig sammen med benzo, men de påvirker hverandre.personlig har jeg altid gjort dette fordi benzo aleine er ganske kjedelig for meg.

Jeg bare sovner eller blir trøtt uten noe oppkvikkende eller noe annet som trekker meg nedover i en annen retning (opiater/alkohol)

Går an å ta en kald pils og kun ta et glass om gangen å nyte det. Ikke helle innpå liksom. Vær forsiktig. Tror ikke du trenger mere benzo viss du ikke tar de ofte.

8mg er en god dose. Hadde selv. Sovnet etter et par timer og våknet opp. I morgen ettermiddag i veldig fin form..


Harndu bønne eller en pils tror jeg kvelden fort blir bedre, men vær veldig forsiktig viss du skal blande. Det er sånn uhell skjer..
8mg Rivotril er en enorm dosering for en uten toleranse. Med rivotril er det også veldig vanlig å tro at du ikke er rusa, men alle rundt deg vil oppfatte deg som veldig rusa. Effekten sitter i kroppen veldig lenge, halveringstiden på rivotril er 18-50 timer.
Prøv å hold deg innendørs og unna sosiale medier
ikke ta noe om du ikke engang vet hvordan det funker, som du selv beskriver her, spesielt ikke i doser som er mange ganger større enn en vanlig rekreasjonell brukerdose... !?
Sist endret av Deagleflyndre; 3. februar 2019 kl. 21:04.
Du kommer nok til å bli ganske loka og ruset. Have fun! Eneste grunnen for at jeg har ting på rullebladet er pga. Rivo
Hvorvidt man overdoser på noe kommer ann på hvor naiv man er på stoffet, høyde vekt, kjønn, helse, og en rekke andre ting. Men jeg kan nesten garantere deg, med mindre du har en allergi du ikke selv er klar over, du har tatt noe annet i tillegg til Rivotril, eller at du har å gjøre med skitten vare, at 8 mg med Rivotril ikke er nok for en overdose. Ville nok ikke bli overrasket om du opplever noen rimelige ubehagelige bivirkninger siden dosen er såpass langt over anbefalt daglig maks dose (muskelsvakhet, svimmelhet, og kvalme er de vanligste om jeg husker rett). Men ha mobilen tilgjengelig så du eventuelt kan ringe etter hjelp, i det svært usannsynlige tilfellet at du kommer til å trenge hjelp. Kanskje be en kompis komme til deg og passe på deg så du har litt selskap og en som kan ta vare på deg? Dette kommer etter all sannsynlighet til å gå helt bra
Ingen fare for overdose. Chill mens du fortsatt er oppe, du sovner nok snart, ikke finn på å begynn med å steke pizza eller noe for da kommer du til å glemme det bort og starte brann.
1-2 rivotril er nok for god rus for en som ikke er innspist på det.


Ulempen med rivotril er som Relevant skriver at du selv kjenner ikke så godt at du er rusa men du er megarusa og alle andre ser og hører det (narkis stemmen) , så har man mange liggende kan man fort spise en til og en til og en til og plutselig er hele posen borte og du husker ikke en dritt dagen etter. Du skal være forsiktig med å bruke rivotril både fordi man kan gjøre mye dritt man angrer på og ikke har kontroll over, og fordi avhengighetsfaren er stor og toleransen går opp fort på dem.
Med Rivo kan du ha en usynlig styggen på ryggen, enjoy and take care!
Stress ned, har sett folk spise 170 2mg Kryssere fra farmasøyt uten å være nær døden.

8mg skal du klare lett! men rusa skal du bli, og det var vell poenget med å spise 8mg?
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av UrteEffekten Vis innlegg
Stress ned, har sett folk spise 170 2mg Kryssere fra farmasøyt uten å være nær døden.

8mg skal du klare lett! men rusa skal du bli, og det var vell poenget med å spise 8mg?
Vis hele sitatet...
170 x2 altså 340mg?
Stakkars mennesker rundt..