Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  414 59081
Glemte å nevne at jeg er på utsikt etter titanpulver - til pyrotekniske eksperimenter

PS: Ikke bind deg for mye til det jeg ønsker, bruk fantasien
Ønskeliste:

Noe koselig. Trenger ikke være veldig nyttig. Gjerne noe internt, ala olaPola sin t-skjorte.

Ikke ønskelist:
Bruk logikken. Snop, alkohol, omtrent det meste annet som er nevnt her er ikke noe jeg vil ha til jul. Det er heller ikke koselig.

Ps: Om noen har veldig lyst å sende et rosa skjørt o.l, så er jeg rundt M/L.
Sist endret av Sinken; 25. november 2012 kl. 17:25.
Vil ikke ha:
Bøker
Film
Kjedelig godteri ol.
En barnslig liten ubrukelig leke fra deal extreme/ebay til 2$

Vil ha:
Spillgreier
Datagreier
Musikkgreier
Freakswag

Spill
SPOILER ALERT! Vis spoiler

NB!
Mye her er det nok vanskelig eller nesten umulig å oppdrive til under 300kr, men det er lov å håpe.

Steam vil fungere, kanskje litt kjedelig, men jeg er glad i steam.
Her er det jeg har fra før: http://steamcommunit.../games/?tab=all
Ellers er Wii, Xbox 360 og 3DS interessant, et bilde av den lille samlingen jeg har liggende.
[attachment=509419:spill.jpg]
Til Xbox er det vel bare Halo 4 jeg er ute etter, til PC er det bare Dishonored jeg kommer på i farta. (Fysiske kopier til PC er selvfølgelige kulere enn steam.)
Wii
Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy 2
Kirby's Epic Yarn
Kirby's Adventure
Super Smash Bros. Brawl
New Super Mario Bros.
Donkey Kong Returns
3DS
New Super Mario Bros. 2
Kid Icarus: Uprising
Star Fox 64 3D


Musikk
SPOILER ALERT! Vis spoiler

Om den utvalgte ikke har spotify så lister jeg opp artistene jeg helst kan tenke meg å få noe fra:
Bare Egil Band
Charlie Parra del Riego
Death Angel
Purified In Blood
Serj Tankian
http://open.spotify.com/user/mrluvpie
Her er vel alt jeg hører på. Glad i å høre på alt en artist har, ikke spillelister, så jeg har spillelister av alle artistene jeg hører på.
Har alt av Kvelertak, Livstid og Glittertind, men har ikke Tenacious D sitt selvtitlede, så det er jeg ute etter.
Ellers sier jeg ja takk til alt av de andre artistene som er å finne.



Klær vil vel gå under spillgreier og musikkgreier, L pleier å holde, men må ved flere anledninger gå over til XL, da L ikke alltid passer til en person som strekker seg til nesten 195cm.
Får vel også si nei takk til ulovlige rusmidler, drikke er greit, så lenge det ikke er noe kjedelig fra Rema 1000.

Ellers er det bare å stalke meg på forumet og div. andre steder som er mulig å finne.

DET ER FORØVRIG LOV Å BRUKE FANTASIEN!
Når begynner dere og sende pakker?
Vil gjerne oppdatere min ønskeliste dersom min gave ikke allerede er kjøpt :-)

Ønskeliste:
Små gadgets. Går elektro, så om det er noe jeg kan fikle med taes det imot med stor takk. Dersom du har et ekstremt awesome sigarettmerke du bare mener jeg må prøve, så er det godtatt. Hvis ikke er e-sigaretter også noe jeg ønsker meg. Sender du noe av det sistnevnte kan det gjerne merkes med en liten "nFF" eller "NSFUCT"(not safe for under christmastree), da jeg feirer jul med besteforeldre iår Hjemmebrent går ned, men da må det også være absolutt siste utvei.
Ikke-ønskeliste
Klær, (med mindre det er freakswag størrelse XL), alkohol (med et lite unntak over), ulovlige rusmidler), godteri, mat
eller andre nødvendige ting jeg burde kjøpt til hybelen min nå.

Lykke til!

Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Når begynner dere og sende pakker?
Vis hele sitatet...
Før 16. Desember iallefall, ellers er det ikke sikkert det når frem
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Før 16. Desember iallefall, ellers er det ikke sikkert det når frem
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta
Send gave før fredag 7. desember 23:59
Vis hele sitatet...
Det er nok feil

Edit: Innlegg nr. 2000. Yay!
Sist endret av Sinken; 26. november 2012 kl. 00:32.
Må vel bare komme med min none-wanted liste..

* kjærring ting
* Ulovlige rusmidler og nikotinbaserte rusmidler, generelt alt som ikke er alkohol
* Nips fra donald blar og ellers produkter av drit kvalitet
* Lektyre, jeg leser alt jeg trenger å lese på nett
* barnslige ting, ikke gi meg en pokemon figur eller sånn dritt, jeg er en 28 år gammel kis, behave :P

Det var vel for det meste det.
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Når begynner dere og sende pakker?
Vis hele sitatet...
Jeg sender så fort jeg får det jeg har bestilt til mitt nissebarn i posten.
Håper forøverig at ikke noen finner det for godt å selge informasjonen vår til Kripos, men det er det vel ingen som vil, så snille som vi er? (Nevner det for sikkerhets skyld) (;
Sist endret av Bl4derunner; 26. november 2012 kl. 01:25.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Det er nok feil
Vis hele sitatet...
Eller korrekt, alt etter hvordan du ser det

Men neida, skal ikke kverulere. Bare jeg som er dårlig på å lese førstepost
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Håper forøverig at ikke noen finner det for godt å selge informasjonen vår til Kripos, men det er det vel ingen som vil, så snille som vi er? (Nevner det for sikkerhets skyld) (;
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg ikke noen tenker den veien, og å bevise det blir vanskelig.
Siden sniknissen min ville at jeg skulle lage en liste.

Ønsker:
Tekniske duppeditter, og sånne ting. PC-spill.

Ønsker IKKE:
Klær, alkohol, tobakk og/eller annet tull som går i søppeldunken etter 2 minutter.
Kopierte bare posten min rett fra Diskusjon.no, jeg da fungerte jo selvsagt ikke bildet.
http://i.imgur.com/2jH3a.jpg
Jeg forventer at de fleste her inne poster bilder av hva de fikk.
Er det noen som har fått nissebarn som de kjenner IRL?
Isåfall PM meg så kan vi bytte
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Håper forøverig at ikke noen finner det for godt å selge informasjonen vår til Kripos, men det er det vel ingen som vil, så snille som vi er? (Nevner det for sikkerhets skyld) (;
Vis hele sitatet...
Kripos ditt og kripos datt.
Hvis du bare sjekker opp de fleste brukeren mot postene/signaturen eller brukernavnet så vil du mest sannsynlig finne ut hvem de er...
Vet ikke om det er for sent for sniknissen min, men men. Her er ihvertfall noen av ønskene mine, de jeg kommer på i farta. Se på det som en slags drahjelp

• Geeky stuff == <3-worthy stuff (outland er et fint utgangspunkt, tho skal det nevnes at det meste av anime-artikler og lignende er litt far-fetched for min del.)

Veldig glad i grafiske noveller (tegneserier for dere normale dødelige. ) Liker veldig godt ting av Alan Moore, og boka "Batman - The Court of Owls vol.2" er av stor interesse. Generelt Batman og originale Spider-Man. Generelt "de store" av Marvel og DC. (Ikke manga. Fuck manga. Pls.)

• Avataren min forklarer vel musikksmaken min, men egentlig så er jeg altetende. Bare styr unna VG-lista topp 20 og div. annen boyband/listepop-musikk(liker å generalisere.) Eter alt fra drumstep til 80's rock

• Hjemmelaga stuff er koslig, noe av det jeg setter mest pris på <3 Veggene mine er tomme og gulvet mitt er kaldt *hosthost*

• Funny t-shirts, men det kan vel være i vanskeligste laget å finne sånt på 10 dager. Men tar det med likevel jeg.

Me not likey-stuff:
Nikotin- og alkoholholdige varer, snop, smånips som kun er iveien.

Ellers; do your best(worst?), pakka VIL bli åpna foran hele familien. Så bare snok gjennom freak og gjør/send omtrent hva du vil (men husk at det finnes grenser )
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Vet ikke om det er for sent for sniknissen min, men men. Her er ihvertfall noen av ønskene mine, de jeg kommer på i farta. Se på det som en slags drahjelp

• Geeky stuff == <3-worthy stuff (outland er et fint utgangspunkt, tho skal det nevnes at det meste av anime-artikler og lignende er litt far-fetched for min del.)

Veldig glad i grafiske noveller (tegneserier for dere normale dødelige. ) Liker veldig godt ting av Alan Moore, og boka "Batman - The Court of Owls vol.2" er av stor interesse. Generelt Batman og originale Spider-Man. Generelt "de store" av Marvel og DC. (Ikke manga. Fuck manga. Pls.)

• Avataren min forklarer vel musikksmaken min, men egentlig så er jeg altetende. Bare styr unna VG-lista topp 20 og div. annen boyband/listepop-musikk(liker å generalisere.) Eter alt fra drumstep til 80's rock

• Hjemmelaga stuff er koslig, noe av det jeg setter mest pris på <3 Veggene mine er tomme og gulvet mitt er kaldt *hosthost*

• Funny t-shirts, men det kan vel være i vanskeligste laget å finne sånt på 10 dager. Men tar det med likevel jeg.

Me not likey-stuff:
Nikotin- og alkoholholdige varer, snop, smånips som kun er iveien.

Ellers; do your best(worst?), pakka VIL bli åpna foran hele familien. Så bare snok gjennom freak og gjør/send omtrent hva du vil (men husk at det finnes grenser )
Vis hele sitatet...
akkurat nå skulle jeg ønske jeg var nissen din... kunne blitt artig
"nissebarnet" mitt har ikke postet noen generelle ønsker, har freaks forslag til noen artige butikker jeg kan rote i?
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
akkurat nå skulle jeg ønske jeg var nissen din... kunne blitt artig
"nissebarnet" mitt har ikke postet noen generelle ønsker, har freaks forslag til noen artige butikker jeg kan rote i?
Vis hele sitatet...
Mye moro eller thisiswhyI'mbroke.com
ok mye bra ider ute og går her nå,.. let og bli inspiret,..

selv så har ikke jeg noen særsilte ønsker om hva gaven skal være annet en at det oppfyler kravene til ts og at det er det mest randome dere kan gi en alt for lat mann på 26..--
Hoho, vil skjemme bort mitt nissebarn mohaha
Siden jeg ikke for lønningen rundt 16/18des, kan jeg ikke gå så høyt i prisklassen, tenkte rundt en 500-700, siden mitt nissebarn er en troverdig freak medlem
Bestilte noe på ebay til mitt nissebarn med "buy it now"knappen. Ble 20$ i frakt.
Faen.
Håper nissebarnet ikke forventer å få noe på listen sin, den var i en prisklasse jeg ikke kan nå. Økonomien har falt til bunn - så satser på å lage noe hjemmelaget i "freakstyle" Håper det faller i smak! Gleder meg til å få min egen pakke!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Må si at det kan hende mitt nissebarn får sin gave litt sent, da der jeg har kjøpt gaven ikke har sendt den enda og ikke svart meg på mail.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Må si at det kan hende mitt nissebarn får sin gave litt sent, da der jeg har kjøpt gaven ikke har sendt den enda og ikke svart meg på mail.
Vis hele sitatet...
Kjøp noe i butikken da/lag noe, og benytt deg av 14 dagers angrerett
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Sinken Vis innlegg
Kjøp noe i butikken da/lag noe, og benytt deg av 14 dagers angrerett
Vis hele sitatet...
Gjør det hvis pakken ikke kommer snart, men skal se om jeg får kontakta nettbutikken på telefon først.
Da er gaven sendt til mitt nissebarn, håper h*n liker gaven!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Ser at dem har sent gaven nå. så nissebarn får (forhåpentlig vis) tilsent gave iløpet av de nermeste dagene.
Gaven(e) til mitt nissebarn har ikke kommet frem til meg ennå. Regner med å få dem i løpet av uken, for så å få sendt dem med en gang! Hadde ikke råd til noe på ønskelisten, men tok meg den frihet å velge noe som har gitt meg mye glede, og dermed forhåpentligvis overføre den gleden til han/henne.
Sist endret av Nekran; 5. desember 2012 kl. 17:33.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Flott at folk har begynt å sende gaver. Minner om følgende:
Sitat av Jonta Vis innlegg
Ta bilde av pakken før du sender, så har du ditt på det tørre om den rotes bort i posten eller noe. Takk til Forconin som har idéen fra http://redditgifts.com/
Vis hele sitatet...
Da var min pakke sendt, håper du liker den.
Noen som vet sånn ca hva det koster å sende en pakke på ca 500 gram med mål 20x20 cm?
Og må jeg ha egen eske, eller kan jeg få det på posten?
Sist endret av Fjøsnissen; 5. desember 2012 kl. 21:09.
Du får det på posten, med noe som heter "smartpost". Kostnader finner du på Posten.no
Her kan du finne alle alternativene du har på å sende pakker med Posten. Du må ha egen eske for alle alternativene utenom Smartpost. Smartpost er en del dyrere enn de andre metodene, men pakken kan da spores og eventuelt bli erstattet hvis Posten mister den.
Sist endret av Stupebrett; 5. desember 2012 kl. 21:49.
Da var pakka sendt, håper på fornøyd nissebarn!

http://s13.postimage.org/h7m6okh91/riktig.jpg
Da var pakken sendt, håper du får mange timer med god underholdning nissebarn!
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Usikker på om pakken har kommet eller ikke, da sim-kortet mitt er ødelagt
Da er gaven min også sendt! fikk ikke sendt det som opprinnelig skulle vært gaven, da den ikke er kommet enda + at leverandøren ikke svarer på mail eller telefon.. men jeg håper nissebarnet mitt liker det jeg fant på istf
Jeg har fremdeles ikke fått pakken fra ebay, etter at den er kommet må jeg sende den videre igjen.
Håper den kommer iløpet av uka.
Skal sende pakken i morgen. Bare så det er sagt.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sendte pakken til mitt nissebarn i dag, håper h*n blir gla for det h*n får.
Noen som har fått pakker?
Jeg fikk min pakke idag Var litt usikker på om jeg kunne legge en nFF julegave under treet, så jeg åpnet den!
Den som fikk meg som nissebarn, tusen takk! Send meg gjerne en PM hvis du vil røpe hvem du er
Fikk da 15 pakker Kool Aid, skal sies jeg ble engstelig når jeg så våtserviett pakken. :P
http://i47.tinypic.com/33z74p5.jpg

God jul alle sammen, og godt nyttår!
Sist endret av Nick O' Teen; 10. desember 2012 kl. 20:53.
Sitat av MostEpicChannel Vis innlegg
Jeg fikk min pakke idag Var litt usikker på om jeg kunne legge en nFF julegave under treet, så jeg åpnet den!
Den som fikk meg som nissebarn, tusen takk! Send meg gjerne en PM hvis du vil røpe hvem du er
Fikk da 15 pakker Kool Aid, skal sies jeg ble engstelig når jeg så våtserviett pakken. :P

God jul alle sammen, og godt nyttår!
Vis hele sitatet...
Artig gave! Tror jeg kommer til å vente til den 24. desember før jeg åpner gaven min (når jeg får den, forhåpentligvis). Å åpne julegaver før julaften er fy-fy vet du.
Nettbutikken min har facket opp fullstendig, så er spent på hvordan dette løser seg. To uker igjen da!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Nettbutikken min har facket opp fullstendig, så er spent på hvordan dette løser seg. To uker igjen da!
Vis hele sitatet...
Går nok fint skal du se, men hvis du ikke får pakken snart så kan du jo bruke angre fristen eller noe slikt å gå for innkjøp av noe annet til nissebarnet ditt.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Går nok fint skal du se, men hvis du ikke får pakken snart så kan du jo bruke angre fristen eller noe slikt å gå for innkjøp av noe annet til nissebarnet ditt.
Vis hele sitatet...
Er rett og slett sendetiden jeg er redd for, att denne personen ikke får gaven innen jul, men etter litt pm's med nissebarnet mitt har vi blitt enig om at jeg ikke blir kjeppjaget om gaven kommer i romjulen/tett over nyttår.
Må vente til 15 med å handle, har allerede en ting, men tenker å kjøpe noe mer. Pga uventa utgifter må jeg vente til lønning. Satser på den kommer fram før jul, hvertfall!
Sist endret av Lyra; 10. desember 2012 kl. 23:06.
Om dere ikke får handlet før frist kan dere sende en melding til Jonta så informerer han nok Nissebarnet deres at pakken blir forsinket
Sist endret av Vod0; 10. desember 2012 kl. 23:08.
Posten har innleveringsfrist 16 desember, da garanterer de levering før jul