Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2564
Hei.
Har nå kommet til den konklusjonen at jeg skal gi meg med kokain, av den enkle grunn at jeg ikke synes rusen er verdt de dyre dommene jeg må betale for det. Det som er saken er at jeg har klart meg på 2-3 fester nå uten å ta brus, men hvor jeg har blitt ekstremt full. Dette har jo da selvfølgelig ført til dagesvis med fylleangst og dårlig samvittighet av ymse årsaker

Jeg skjønner jo selvfølgelig at jeg blir mye fullere fordi jeg ikke har brusen der til å "dempe" alkoholeffektene, men samtidig kjennes det ut som om jeg blir mye fullere nå enn hva jeg gjorde før jeg i det hele tatt begynte med brus.

Er dette et kjent fenomen, eller er det rett og slett jeg som har blitt skjemt bort av effekten til kokain, og nå undervurderer effektene av alkohol?
Du har nok blitt vant med ett høyere alkoholinntak når du bruker kokain. Når du da slutter på kokain, men opprettholder samme alkoholinntak, så vil det naturligvis bli litt krøll. Løsningen er å drikke mindre alkohol.
om du har brukt brus på fest i lenger perioder i strekk kan du enkelt å greit lagt til deg et nytt drikke mønster siden toleransen for alkehol blir mye større på både brus å fart så løsningen din må være å være bevist på dette å legge om drikkemønsteret til der du vill ha det :P hehe
Sitat av børre Vis innlegg
Hei.
Har nå kommet til den konklusjonen at jeg skal gi meg med kokain, av den enkle grunn at jeg ikke synes rusen er verdt de dyre dommene jeg må betale for det. Det som er saken er at jeg har klart meg på 2-3 fester nå uten å ta brus, men hvor jeg har blitt ekstremt full. Dette har jo da selvfølgelig ført til dagesvis med fylleangst og dårlig samvittighet av ymse årsaker

Jeg skjønner jo selvfølgelig at jeg blir mye fullere fordi jeg ikke har brusen der til å "dempe" alkoholeffektene, men samtidig kjennes det ut som om jeg blir mye fullere nå enn hva jeg gjorde før jeg i det hele tatt begynte med brus.

Er dette et kjent fenomen, eller er det rett og slett jeg som har blitt skjemt bort av effekten til kokain, og nå undervurderer effektene av alkohol?
Vis hele sitatet...
Dette er vanlig blant folk som er vant til og bruke amf/kola når dem drikker.
Går vell på det siste du nevner,man undervurderer alkoholen.Har selv driti meg heftig ut på fylla endel ganger etter jeg sluttet og bruke stimulanter på fest.Men det går seg til etterhvert.
Ok. Takk for svar folkens Tror nok jeg skal prøve å legge om drikkemønsteret mitt asap. Ser for meg at det fort kan bli en del kleine situasjoner med blant annet kolleger og familie nå i jula hvis formen min skal være slik den har vært på fest i det siste:P
Sist endret av børre; 28. november 2011 kl. 14:19.
Sitat av børre Vis innlegg
Ok. Takk for svar folkens Tror nok jeg skal prøve å legge om drikkemønsteret mitt asap. Ser for meg at det fort kan bli en del kleine situasjoner med blant annet kolleger og familie nå i jula hvis formen min skal være slik den har vært på fest i det siste:P
Vis hele sitatet...
hehe go for it :P
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Kola og pepper er vell ganske likt der..

Selv så blir jeg ganske drita av en sikspack med øl bare, men om jeg tar pepper så kan jeg fint drikke 12 øl uten og merke noe særlig... samme gjelder hvis jeg er ganske full og så snorter, så blir jeg ganske ederu etterpå... Så vet ikke om det er likt for alle men hvertfall hos meg så er det STOR forskjell på når jeg drikker med og uten snortings i blodet..
Haha, sånn typ drikker 28 pils på vorspiel og veier 65 kg.
Finn noe annet så du kan regulere det ekstreme behovet du tydeligvis har.

En mild substans i pulverform, urter, sigg, tjall.. finn ut av det
Streitingfylla er rett og slett grisekjedelig og livsfarlig
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Beklager at jeg ikke har sett dette før nå, men uansett. Ekstreme behov veit jeg ikke om jeg har. Det handler vel bare om å gå i seg selv og bestemme seg for å slutte.. Har tatt en liten stripe siden førsteposten, så føler egentlig at jeg har klart meg bra Selvfølgelig er suget fortsatt der når jeg drikker, men jeg har i hvertfall klart å lage meg et "nytt" drikkemønster.

I utgangspunktet er jeg ikke enig i at streitingfylla er grisekjedelig, MEN har du først gått i fella med å feste på andre stoffer enn alkohol, da blir det jævlig kjedelig

Når det er snakk om andre stoffer å feste på, har jeg funnet ut at cannabis ikke funker for meg.. Blir rett og slett superfjern og superfull - noe som ikke er gøy i det hele tatt Men vanlig sigg hjelper meg ganske mye
Kjent fenomen! skjedde med meg selv! tok brus over en liten periode..Så ga jeg meg,, og ble så drita de 2-3 første gangene...fylleangsten og sjuken er et helvete...værre enn speed nedturen omtrent mener jeg...er nok ikke noe og bekymre seg for.. kjøp litt mindre øl til vorset og heller ta deg noe og drikke da du drar ut,.. så skal du se at du finner ann formen din...det funka for meg ihvertfall...håper det hjelper!
For å siterer VATO- kjent fenomen, er du vandt med og bruke brus når du drikker tåler du mye mindre alcohol uten brus.
Trådstarter
åkej freaks.. Detta suger kan dere gi meg noen grunner for å holde å holde meg til bare alko? Sliter nå.... Har ikke lyst til å sprekkke nå.. Men siiter litt........
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Prøv å røyk weed til alken.
Ble løsningen for min egen del når nesen bestemte for mye.

Weed føler jeg gjør at man slapper av mer, så man sitter ikke hyler i seg drikke fordi du syns det er kleint eller whaeva på vors/byen. Snakketøyet går av seg selv. Selvfølgelig nå har jeg erfaring, og jeg sier ikke du skal fyre opp en kjempejoner å stikke på byen.
Se hva det gjør med deg først.

Den jevla nesa må få hvile, jeg har fortsatt ikke noe imot no nå, men jeg kjøper det ikke, oppsøker det ikke, og klarer lett å si nei hvis jeg føler det ikke passer seg slik.
Dette med at du drikker deg for full, er jo lett å hanskes med, kjøp deg mindre drikke. Ta det roligere og drikk vann for gudskyld.

Dette fixer du, handler om viljestyrke. Du har jo ikke lyst å bli stupfull, drite deg ut, og våkne med råangsten imorra.
Sitat av børre Vis innlegg
åkej freaks.. Detta suger kan dere gi meg noen grunner for å holde å holde meg til bare alko? Sliter nå.... Har ikke lyst til å sprekkke nå.. Men siiter litt........
Vis hele sitatet...
At du ikke har lyst til å utvikle blandingsmisbruk/polydrug-avhengighet er jo en god grunn til å ikke innta kokain samtidig med alkohol.

Når de blir intatt samtidig, blir (noe av) kokain og alkohol omdannet til kokaetylen in vivo. Kokaetylen antas å ha større kardiotoksisk effekt enn kokain i seg selv, så det kan antas at du utsetter deg for større risiko for hjerte- og karsykdommer når du inntar kokain og alkohol samtidig.
Sist endret av Vargas; 22. januar 2012 kl. 02:28.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Får nyrene gjennomgå også av amf/cola?