Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Kommer du på Freakfest 2012
Ja 106 22,55%
Nei 171 36,38%
Kanskje 193 41,06%
Stemmegivere: 470. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  194 28836
Er fortsatt litt usikker på om jeg vil da jeg har laget mitt eget mitt mentale bilde av de fleste av dere
Sist endret av Bmariuz; 26. oktober 2011 kl. 11:55.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vi får ikke vite når vi begynner igjen etter jul før 20'de november, så tviler på at jeg klarer å finne ut når vår-eksamen skal være før om et par måneder... =P (HiOA)

Men jeg blir naturligvis med om ingenting kommer i veien!
Har gode minner fra sist treff.
Vis hele sitatet...
HIOA her også, så er i samme sko. Men satser på å være ferdig og klar til å 'bust-a-move'
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er fortsatt litt usikker på om jeg vil da jeg har laget mitt eget mitt mentale bilde av de fleste av dere
Vis hele sitatet...
Prepare to have them shattered.

Flere tanker om idéene mine?
jamen yolo da.
barstuck's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
Hvis noen har oversikt over lignende lister for resten av Høyskolene/Universitetene setter vi pris på linker.
Vis hele sitatet...
UiB publiserer eksamensplan for vårsemesteret 1. desember.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Prepare to have them shattered.

Flere tanker om idéene mine?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker navnekort må være valgfritt, jeg har ikke noe imot at folk bruker det, men jeg vil nok ikke gjøre det sjæl. Det virker litt rart, man kommer jo i snakk med folk uansett.

Annonsering av artister er sikkert en god idé, og det blir jo i hvert fall relevant om det er annet en DJ'er denne gangen. Så lenge det ikke tar fokuset vekk fra freakfesten og omgjør greia til en konsert.

Gleder meg forøvrig til festen, det var hyggelig forrige gang, så blir vel sikkert det denne gangen og. Kanskje enda flere folk kommer og.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 26. oktober 2011 kl. 13:05.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Klart det skal være valgfritt, men ifjor var det jo (afaik) bare én som brukte

Annonsering av artister tar jo ~10 sekunder, så jeg tviler på at det stjeler fokuset fra festen (:
Kan vi ikke møtes ved tigeren til et eller annet fornuftig tidspunkt?
Den er jo relativt lett å finne, man kan jo se ballene fra flere mils avstand.
Grunnen til at oppmøte ble i Sofienbergparken i fjor var at jeg visste jeg kom til å være fyllesyk, hadde noe småtteri å dra med meg og bor like ved. Praktiske årsaker fra komiteen sin side med andre ord.

Dessuten var det musikkens dag, det var fint vær og det var veldig få som møtte opp klokka 15:00 sharp. Vi som da møtte opp klokka tre måtte da stått å ventet ganske lenge ved tigeren for å få noen effekt ut av det, noe hvertfall ikke jeg gidder.
Sist endret av Mith; 26. oktober 2011 kl. 13:36.
jamen yolo da.
barstuck's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Klart det skal være valgfritt, men ifjor var det jo (afaik) bare én som brukte
Vis hele sitatet...
… og det teller vel neppe siden det ikke er hans nick.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Man kan jo sette opp flere møteplasser, hvorfra man sammen drar til t.d. Sofienbergparken (som fungerte bra til sitt formål). Oslo er jo en stor by for oss som ikke bor der, og mange er ikke så godt kjent.

barstuck: Hence the smiley (:
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Vi driver forøvrig for tiden og ser etter passende lokale i Oslo. Vi har en del som vi sjekker med,men tar gjerne imot forslag til flere lokaler.

Kriterier:
Helst plass til opp til ~500 personer. (Ikke absolutt krav.)
Grei bar/mulighet for god bar.
Helst lydutstyr i lokalet fra før av.
Mulighet for å ha musikk i en del av lokalet og samtidig kunne sitte å prate i andre deler av lokalet.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Vi driver forøvrig for tiden og ser etter passende lokale i Oslo. Vi har en del som vi sjekker med,men tar gjerne imot forslag til flere lokaler.
Vis hele sitatet...


-Månefisken burde vel passe.
-Chateau Neuf?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av moret Vis innlegg
-Månefisken burde vel passe.
-Chateau Neuf?
Vis hele sitatet...
Jau, alt tenkt på månefisken. Godt med sitteplass ute for prat og sosialisering osv samt rimelig stort lokale innendørs til band/musikk.

Samtidig som baren er godt utstyrt.

Tar dog maks 350 mennesker. Spørs litt hvor høyt vi skal sikte neste år med tanke på besøkstall, var over 200 på forrige fest.
Er vel ikke verre enn å sette grensa på 350 så får man bare bestille tidsnok hvis det skulle vise seg å være omtrent dobbelt så mange som møter opp neste år, noe jeg tror er noget optimistisk.
Får plass til totalt 470 personer om man leier Månehallen i tillegg til Månefisken: http://www.manefisken.no/lokalene/lille
Månehallen kunne da brukes som 20årsområde.
Har mange minner fra Chateau Neuf. Stor plass der er det hvertfall.
Woho blir 18 fire dager før, viss noen kompiser blir med kommer jeg
Sist endret av Eidee94; 27. oktober 2011 kl. 15:50.
Sitat av Eidee94 Vis innlegg
Woho blir 18 fire dager før, viss noen kompiser blir med kommer jeg
Vis hele sitatet...
Vi (freaks) er jo dine kompiser! edit

[edit] mener ikke at det bare er vi som er det da
Sist endret av Yayoisking; 27. oktober 2011 kl. 16:01.
noen som har vært på dette før som har god erfaring med dette arrangementet som kan sende meg en priv pm?
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Hiver opp en poll for å få en viss oversikt over hvor mange som tenker å ta turen, stem ivei folkens!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Planlegge så langt fram i tid?! Du er gal mann... GAL!
Er jo heeeeeelt umulig å planlegge noe så langt frem i tid, men dette er noe jeg definitivt setter på topp over prioriteringer. Jeg gir blaffen i sprit. Øl og vin er nok i massevis.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Er ikke akkurat bindende denne voten. Holder fint at folk bare stemmer på det de antar. Vi er ute etter et ekstremt grovt overslag på hvor mange som vil dukke opp.
Kan jeg få skyte inn her et lite spørsmål;

skjønt mange av medlemmene her ønsker stor en grad av anonymitet, hvorfor da er det veldig uvanlig å finne noen som helst bilder etter samlinger??

Den eneste gangen jeg har sett det er i tråden for nFf treff i Trondheim for par måneder siden..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
aeon_illuminate: For det første har folk innsett at det ikke er oppgaven deres å dokumentere treffene de er på for folk som ikke er tilstede, og for det andre har det med anonymitet å gjøre, som du allerede nevnte.

Fra både Freakfest11, og andre treff finnes det bilder. Er bare å rote rundt i dette underforumet om du føler du trenger å se dem (:
Kom på et lokale til:
John Dee.
Det tar mange personer og etter det jeg har fått intrykk av er leien temmelig billig også. Rimelig greit geografisk sett også.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Månefisken er nok uaktuelt pga stengetid (Klokken 1.).

Vi har fått en del forslag som vi sjekker ut.
Hausmania kunne jo kanskje være et passende lokale btw ...
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Hausmania kunne jo kanskje være et passende lokale btw ...
Vis hele sitatet...
Hausmania er en av mulighetene vi ser på ja.
Melder meg selvfølgelig frivillig til å spille denne gangen også for det var moro, men da må spilletiden min være på slutten av kvelden en gang for å holde energinivået til folk oppe Det var endel dansing allerede når jeg spillte, men skjønte jo fort at folk var i prate å minglemodus fortsatt, bare noe å tenke på
Oppdaga nå at campen på Hovefestivalen åpner enten 23. eller 24.
Det kan muligens skape problemer for noen (inkl. meg).
Dessuten er 23. St.Hansaften.

Men det burde vel gå an å finne ut av - god tid :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jepp, da var en ekstra konto startet hos meg og sperret til 17Mai
Freakfest 2012 konto, hvis det ikke blir freakfest, så blir det faen meg en Amsterdam tur.

Men det her er langt fram i tid, lots of things can happend untill, så man kan ikke glede seg enda
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Oppdaga nå at campen på Hovefestivalen åpner enten 23. eller 24.
Det kan muligens skape problemer for noen (inkl. meg).
Vis hele sitatet...
Campen til Hovefestivalen åpner søndag den 23 juni klokka 12:00. For min del er det litt kinkig. Jeg har en tradisjon med å være på Tromøya dagen før campen åpner. Men det frister med freakfest, så planen er å reise til Hove når baren stenger.
Ja dæven, spørs om det blir noe freakfest på meg da, har selv allerede planlagt Hove med lang kogg tur ned dit.
Sitat av kukktryne Vis innlegg
blire mye dop?
Vis hele sitatet...
Ja, egen GHB-fontene og ferdigsnekrede sprøyterom med fullt utstyr.

Har bestemt meg for at i år skal jeg på freakfest uansett.
Blir veldig mye lettere å planlegge i forhold til jobb dette året så dette ser jeg virkelig frem til!
Sitat av Knask Vis innlegg
Ja, egen GHB-fontene og ferdigsnekrede sprøyterom med fullt utstyr.

Har bestemt meg for at i år skal jeg på freakfest uansett.
Blir veldig mye lettere å planlegge i forhold til jobb dette året så dette ser jeg virkelig frem til!
Vis hele sitatet...
Hahaha, lo godt av den! KP!
Hadde også bestemt meg for Freakfest i år, har ikke vært der før så, kunne jo vært morsomt, men kræsjer jo faen meg med Hove, søren å kjipt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mars og Venus tillot ikke meg å delta på denne hendelsen dessverre.. 2013 kommer, and I'll be there! Make GREAT haste, time!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Jeg kunne ikke dra sist, men i år er det da slettes ikke umulig!
Noen som er interessert i smålig virtuos klassisk pianomusikk?
Eventuelt Freakforum Dance-off 2012, premie: Mine gammle treningssko!
Alkoholisert gamer
Lukter nesten at onkel blå kommer til å gå på en "tilfeldig" luftetur med bissevovven sin når det stenger.
Sitat av ekoli Vis innlegg
Lukter nesten at onkel blå kommer til å gå på en "tilfeldig" luftetur med bissevovven sin når det stenger.
Vis hele sitatet...
Det problemet kan du jo "lure" deg unna ved å bare ikke ha med deg noe som politiet er interessert i, til treffet. Ulovlige rusmidler er selvsagt strengt forbudt på Freak treffene uansett.
Sist endret av random42099; 6. januar 2012 kl. 20:15.
Alkoholisert gamer
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det problemet kan du jo "lure" deg unna ved å bare ikke ha med deg noe som politiet er interessert i, til treffet. Ulovlige rusmidler er selvsagt strengt forbudt på Freak treffene uansett.
Vis hele sitatet...
Jaja, det var bare første som slo meg når jeg leste om freakfest Med tanke på alt det folk diskuterer her.
Hvordan var det i fjor? Jeg nekter å tro at hundrevis av mannfolk kan gå på fest uten at det blir bråk. Var det seriøst gemyttlig hele veien?

Edit: Slenger på en smiley for positivitet
Sist endret av Realist1; 6. januar 2012 kl. 20:33.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Det problemet kan du jo "lure" deg unna ved å bare ikke ha med deg noe som politiet er interessert i, til treffet. Ulovlige rusmidler er selvsagt strengt forbudt på Freak treffene uansett.
Vis hele sitatet...
Om det er på månefisken kan man jo bare stupe uti akerselva og svømme til sikkerhet

Første til å bruke "Freaken" i FrekFest 2012 tråden... muhahaha!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvordan var det i fjor? Jeg nekter å tro at hundrevis av mannfolk kan gå på fest uten at det blir bråk. Var det seriøst gemyttlig hele veien?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg fikk med meg iaff. Ble heller ikke tatt opp noe om bråk i tråden i etterkant.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvordan var det i fjor? Jeg nekter å tro at hundrevis av mannfolk kan gå på fest uten at det blir bråk. Var det seriøst gemyttlig hele veien?
Vis hele sitatet...
Om det skulle oppstå uenigheter tror jeg ikke freakere flest ser poenget i å slåss når de heller kan knuse hverandre i en rekke heftige diskusjoner påvirket av alkoholens vakre evne til å overdrive alt mellom himmel og jord. Jeg snakker om skikkelig seriøs fylleprat!

how the beat bang, boom boom pow
Hei du! DU der! Du JA! hva er nicket ditt?
I like that boom boom pow
Halla, hva skjera? nicket mitt er blazerzero15, ditt?
Im so 3008, ur so 2000 and late i got that boom boom boom
AH..HA! Er ikke du han som påstod at religion er verdens største practical joke i den tråden som handla om den norske statskirka?
that future boom boom pow, let me get it now!
Stemmer det, fack religion! Det har forårsaket en verden full av hjernevasking og problemer!
boom boom booom, gotta get that boom boom pow
Vil du ha bråk?! Lets discuss this shit for real!
shittin on y all with the boom boom boom
bring it on, freak! jeg spanderer neste halvliter + 1 shot, viss du tar meg!
i like that boom boom pow
anser meg selv som 1 halviter + 1 shot rikere! its on, mate! *surfer nettet diskré på mobilen etter backup og kilder*
lets get that boom boom pow

and further on.. these two freaks had a discussion that lasted for 2 hours with several different random topics before they became real drunk best friends rest of the night!
No fighting took place, just friendly cheers and solid handshakes!



Gleder meg skikkelig til Freakfest2012! =]
Sist endret av Kimbobo; 7. januar 2012 kl. 16:06.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvordan var det i fjor? Jeg nekter å tro at hundrevis av mannfolk kan gå på fest uten at det blir bråk. Var det seriøst gemyttlig hele veien?

Edit: Slenger på en smiley for positivitet
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke der, så jeg kan ikke uttale meg rundt Freakfesten.

Men jeg ser heller ikke noen grunn til at det skal være bråk.

Av alle tråder og innlegg som er her og jeg har lest så vil jeg mene at det er lite 'direkte aggresjon' her på forumet. Muligens det var det før?

Irritasjon og frustrasjon over annerledes meninger, crews, moderatorer, en god del ja, - men det aller aller meste av ordentlig aggressive tendenser slukkes på en god og sivilisert måte.

Det er det som er fordelen med freakforum. Meget lite bitching og plaging av andre folk her
Ikke noe bråk i fjor, og ikke noe besøk av politi, heller (som jeg fikk med meg). Alt gikk rolig og fredelig for seg, og jeg tror faktisk at det var mindre illegale rusmidler der enn på et hvilket som helst utested i Oslo en hvilken som helst kveld
Sitat av Jonta Vis innlegg
18/20: Man kan vel gjøre det så lett som at 18- og 19-åringer får ett stempel, imens 20-åringer og eldre får to?
Vis hele sitatet...
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Det er rett og slett ikke lov. Et utested med 18-års grense kan ikke servere sprit. (dog er det vel noe fuzzy nå, med tanke på at de faktisk kan servere spritdrinker med opptil 20% alkohol). Det er i hvertfall policy. Ingen 18-årsgrense steder serverer sprit afaik.
Vis hele sitatet...
Skyt meg hvis jeg tar feil, men er det ikke slik at folk <20 ikke kan sitte ved bord det er sprit på?

I år skal jeg få dratt meg på FreakFest! En ide å gjøre det mulig å donere penger til festen? Vet at jeg hadde bidratt
Sitat av Buddapower Vis innlegg
En ide å gjøre det mulig å donere penger til festen? Vet at jeg hadde bidratt
Vis hele sitatet...
Det er forsåvidt mulig. Vi åpnet for donasjoner i forbindelse med festen i fjor. Det står noen hundrelapper på kontoen etter forrige runde. Vi satser dog på å dra inn pengene vi trenger til lokaler, vakter etc. på billettsalget. Mulig vi fronter muligheten for donasjoner på et senere tidspunkt. Hyggelig med givervilje uansett!
ShamelessBümp!
Edit: "Bump", heh ... sticky.

Og tur bestilt! 400,- tur-retur med fly, I like
Sist endret av elodin; 13. januar 2012 kl. 12:13.