Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2402
et lite spørsmål,
noen som har peiling på et tattovering studio hvor di er meget dyktige.
har funnet en tattovering jeg vil ha, men tror den er veldig vanskelig å lage.

http://www.koltzow.no/koltzow/bilder/42fiske.jpg
den blir noe som dette her, men noe forenklet, vet ikke om den er mulig heller pga den er så mørk.
har tenkt å ha den på skulderen eller på brystet.
Dette ser for meg ut som noe Kunst Med Puls kunne gjort noe fint ut av. De bruker en spesiell prikketeknikk som jeg tror kunne tjent motivet ditt.
Ja, ville satsa på kunst med puls eller Electric Linda (Norges dyktigste tatovør). Vil gjerne se ferdig resultat når du har tatt den!
Sitat av Ladejarlen Vis innlegg
Electric Linda (Norges dyktigste tatovør)
Vis hele sitatet...
Sier hvem? Du?
Sitat av ninja5000 Vis innlegg
Sier hvem? Du?
Vis hele sitatet...
Sier folk flest i miljøet. Kjenner flere som driver studio, og alle sier at hun er best. Er bare å se på arbeidet hennes her: http://www.electriclinda.com/gallery.html
Sitat av Ladejarlen Vis innlegg
Sier folk flest i miljøet. Kjenner flere som driver studio, og alle sier at hun er best. Er bare å se på arbeidet hennes her: http://www.electriclinda.com/gallery.html
Vis hele sitatet...
Min mamma er verdens beste mamma.

Å basere hva andre sier, deretter konkludere det med at denne tatovøren er Norges beste blir jo bare latterlig. Det kan godt være at hun er norges beste innenfor en av sjangrene hun praktiserer, men det er total humbug at hun er norges"beste" innenfor alle stiler.
Jeg ser at hun er veldig flink til portrett, jeg har ikke sett noen portrett som ligger på hennes nivå, men tviler sterkt på at hun er like flik i old/newschool, animal som thomas budvik fra Lets buzz. Jeg tror også at Jannicke fra lets buzz knuser henne i fantasy sjangeren. osvosv.
Sitat av Ladejarlen Vis innlegg
Sier folk flest i miljøet. Kjenner flere som driver studio, og alle sier at hun er best. Er bare å se på arbeidet hennes her: http://www.electriclinda.com/gallery.html
Vis hele sitatet...
Jeg kjenner også flere tatovører, både fra Norge (bl.a. min yngre bror) og fra flere andre land, og jeg har aldri hørt om henne. Men for all del - hun er sikkert flink, men å si noe så bombastisk henger ikke på greip.
Det blir som å si at xxxxx er verdens beste gitarist.
Poenget mitt er at det kommer ann på smak og behag, stil osv. Mange syns f.eks. at folka på Miami Ink er dritflinke - noe jeg ikke er enig i. Flinke, ja, men ikke dritflinke. Kanskje på sine "spesialiteter" men generelt sett syns jeg de lager mye ræl.
Ta Marius Meyer, f.eks, som jobba en periode hos Leading Light i Stavanger - han lager noe av det aller feteste jeg har sett av new school, men så suger han kanskje i f.eks. traditional, for alt jeg vet.
Så har du min bror, som ikke akkurat briljerer i tribal, sikkert fordi det er jævla stygt og harry, og ikke minst fuckkjedelig å jobbe med som tatovør. Derfor vil han helst gjøre minst mulig av det, siden han syns det suger, og mer av frihånd japanese black & gray, f.eks, siden han liker det bedre.

Den kaffen jeg drikker her nå, Nespresso Cosi, er forresten verdens beste...
Det er vel ingen av dere som kan si at hun ikke er flink? vist han mener at hun er verdens flinkeste og alle kameratene sier det også. Så er det vel de som mener det.
Man trenger ikke ha alt inn i Guinness. Ta en titt på galleriet det er vel ingen med hånden på hjerte som kan si at dette er dårlig arbeid?

Hvem er det som kan si at bare hun eller han er verdens beste tatoverer? Ingen det var det jeg også tenkte. Ja hun er flink og det er sikkert mange andre også. Men da må de komme med en link som kan bevise det. Så kan vi bedømme det. Og ikke bare du...