Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1766
Yo freaks!
jeg bare lurer på om denne blandingen er farlig?
Går daglig på Lyrica pga kronisk migrene og Valiumen tar jeg om jeg får panikkangst anfall (brannslokker).
Hvilke doser er det snakk om her?
Om vi sier 50-100mg Lyrica og 5-10 mg Valuim samme dag skal ikke dette føre til noen problemer for deg.
Men ettersom begge er bedøvende midler skal du være forsiktig med dosene.
Tar alltid 300mg Lyrica hver morgen og 150mg utover dagen ved behov. Valiumen er mot panikkangst og da er det bare 5-15mg spørs helt på hvor jævlig det er. Ja er veldig forsiktig med tanke på at jeg er ikke ute etter å kjøre bil hvis jeg blir så uoppmerksom i trafikken at de tar fra meg lappen eller at jeg klarer det selv ved et uhell.
Blandingen er ikke direkte farlig, men du kan bli veldig ruset av den kombinasjonen. Men etter noen dager/uker med fast dosering på Lyrica, så vil ikke den medisinen gi noe spesiell rus-effekt. Men Valiumen vil selvsagt bli forsterket.