Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1450
Enemy of the snut
Fikk 10x300mg Neurontin av en kompis idag, vet ikke om han fikk dem av lege eller om han har kjøpt det av noen andre..

Men fra spøk til revolver; til dere som har erfaring med Neurontin, har dere også erfaring med Lyrica?

Har 15-20 stk Lyrica (300mg) liggende som jeg tar av og til, kjenner jeg blir "full"/rusa etter 1-2 timer. I tillegg får man en heftig hangover (jeg får det ihvertfall, sikkert ikke alle..) dagen etter.

Jeg har enda ikke tatt noen tabletter av Neurontinen jeg fikk (idag), men hvordan fungerer dét medikamentet i forhold til Lyrica? Hvilke bivirkninger kan jeg få når det begynner å virke? Hvor lang tid tar det før det begynner å kicke inn?

Og er det noen måte man kan få både Neurontin og Lyrica til å virke raskere enn oralt inntak?

Har ikke fått Lyrica hos legen (enda) fordi jeg ikke har fått vært på sykehus for å ta røntgenbilde(r) av ryggen, står på venteliste og det har jeg gjort i 2-3 mnd nå.. Men får Tramadol 50mg kapsler som hjelper litt på

Men hovedspørsmålet er om Neurontin er bedre enn Lyrica? Og hvordan får man raskest effekt? Tanken om å tømme en Lyrica-kapsel i (rizzla?) papir har streifet meg noen ganger men har bare ikke kommet så langt at jeg har tatt meg bryet til å prøve..