Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2351
Har et hypotetisk spørsmål om hva som vil være effekten av å innta 100mg sobril. Hvis man ikke har noen toleranse fra før. Ville man fått hangover dagen derpå, og hva hadde skjedd om man drakk en dram ved siden av?

Hva om man tok 2x50 istedenfor alt på en gang?
Sist endret av Diogenes; 22. september 2016 kl. 21:22.
Er det noe som heter 50 mg Sobril? Trodde 25 mg var de sterkeste. Anyways 100mg er mer enn nok til å få en rus ja. Tar ca en time før effekten sitter, maks effekt etter ca 2 timer. Varighet 6-8 timer. Nei ingen eller svært lite hangover dagen etter.
Tenker at du kommer til å bli så ruset at du blacker fullstendig, om du tar drammer på toppen. Da kan alt skje.
Sist endret av frtoretang; 22. september 2016 kl. 21:31.
Ok, kompisen min tok alle fire nå, så får vi se hva som skjer.
Sitat av Diogenes Vis innlegg
Ok, kompisen min tok alle fire nå, så får vi se hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Hold oss oppdatert da.
1 1/2 Time senere var det ikke mye effekt. Smårolig og tankene var relativt ensformige. Etter å ha inntatt en øl ble det litt småeuforisk, som at du har drukket fire, bare mer klar i hodet. Musikk er veldig behagelig.

Dagen derpå: Moren min banker på og sier "den er ti på, nå må du dra snart!", skulle jo faktisk på skolen. Husker at jeg svarte "jraah" med en stemme som om jeg skulle spist tørr bark. Prøver å stå opp, men er svimmel. Går i dusjen og våkner ikke av vannet, merker at jeg gir opp og går og legger meg.

Sov fem timer, ingen er hjemme. Får en telefon og stemmen min er megadyp og raspete, hva faen? Akkurat som at jeg ikke kan lage noen toner med stemmer. "wrooh" Hva kommer dette av? Hadde ikke noen cotton mouth.

Googlet litt:
Fant ut at en side effekt blant 0.1 prosent var å miste stemmen og heshet. Det var spesielt fremtredene for folk som tok D-vitaminer og Fiskeolje. Tar jo Tran og drikker melk. Er jo helt perfekt da, får gjester idag.
Sist endret av Diogenes; 23. september 2016 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.