Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1362
Hei, freaks! Jeg trenger noen tips til hva slags forberedelser man bør gjøre før man tar seg en tur på sopp? Mat, drikke, røyke Cannabis underveis (eller ikke) osv osv. Hva er ett "must" på sopptur?

Hilsen en med lite erfaring
χρωματικός
Chromatics's Avatar
1. Vær på et sted hvor du føler deg trygg, gjerne hvor du kan kombinere og være ute og inne, samt ikke bli forstyrret av andre mennesker eller omgivelser. Sett av en hel dag uten forpliktelser.
2. Tripp sammen med en du stoler 100% på, og gjerne ha en tilstede som kan være tripsitter.
3. God stemning og godt humør på forhånd gjør tripper mye bedre. Vær opplagt.
4. Vann, juice og/eller brus, frukt og bær, og lett snacks under turen.
5. Sett opp en spilleliste med musikk på forhånd, med mindre du har noen fra før. All musikk er kult under tripping så lenge man liker det man hører på, prøv gjerne litt forskjellige sjangre.

Cannabis anbefales ikke under tripping, du kan få heftig tankekjør og ubehag.
Vent evt. til etter peaken (3 timer etter inntak) og prøv i små trekk først. Eller vent til du føler deg klarere, nærmest ferdig.
Sist endret av Chromatics; 10. mars 2021 kl. 16:04.
Trådstarter
10 0
Jeg har tatt GT før, og da blandet jeg med Cannabis. Da opplevde jeg først at kroppen min ble helt nummen, og ved å ta på kroppen min kjente jeg ingenting. Etterfulgt av at jeg lå og holdte meg fast i en vinduskarm, mens jeg trodde at jeg døde. Deretter satt jeg meg i en stol, og plutselig "forsvant" personligheten min. Det føltes ut som at det som var meg, ble revet bort. Det kom selvsagt tilbake etter en stund, men shit det var skummelt! Er dette normalt, eller kan det ha vært noe som ikke var bra?
Cannabis er ikke anbefalt dersom det er jomfrutur på sopp. Chromatics beskriver bivirkningene ganske bra. Det er først når man har litt erfaring med dette at man merker hvor himmelsk synergieffekt disse kan gi kombinert.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Belysning. Mykt gule oransje lys. Unngå hvitt og blått lys, unngå fluoriserende osv, bra med levende lys fra moderat trygge kilder som stearinlys telys og bål/peis.
Pass opp for videospiller "øyne" som kikker på deg, ha noe myk belysning på badet, ha en lommelykt kanskje.

Pass opp for blålys.
▼ ... over et år senere ... ▼
Har fått tak i noen gram Golden teacher, og lurte på om noen har tips til doseringer og inntaksmåte. Har litt erfaringer med psykedelia, da spesielt LSD, litt DMT og 5-meo-DMT.
Litt usikker på om jeg er på jakt etter noen livsforandrende eller bare gøy, så gjerne gi et forslag for begge deler.

Er det anbefalt å lage te av soppen eller bare spise den rå?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg spiste alltid sopp bare rått, uten noe mer styr rundt det. Fungerte alltid for min del.

Sopp er mye mer emosjonelt enn LSD. Der LSD kan være slitsomt etter en god stund så er det fremdeles veldig "i hodet" og ikke så mye i kroppen. Sopp tar alle følelsene dine med deg på trippen, nesten som en symfoni av emosjoner til tider, kan være litt overveldende til tider, det er lov å gråte, le, knise og alt i mellom.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig erfaring så får jeg en mer "happy" trip av å spise den tørkede soppen rå.
Når jeg lager te så føles rusen mye tyngre.
De beste turene har vært uten å lage te på det.
Om det bare er en form for placebo effekt eller noe annet vet jeg ikke, men sånn jeg opplever det i det minste.